شرح موفقیت استقرار پروژه نرم افزار سامانه درگاه برای شرکت سیمان تهران
پیاده سازی سامانه درگاه به منظور بهره وری بیشتر در مدیریت قراردادها و معاملات سیمان تهران، در ۳ آبان ۱۳۹۸ کلیک خورد. هم اکنون بعد از گذشت بیش از دو سال از استقرار نرم افزار مدیریت معاملات و قراردادها در شرکت سیمان تهران، همه فعالیت های معاملاتی از قبیل مناقصه، مزایده و معامله توسط سامانه یکپارچه درگاه به انجام می رسد.
سیمان تهران در یک نگاه:
پرسابقه ترین شرکت سیمانی کشور شرکت سیمان تهران است که تاریخ احداث آن به سال ۱۳۳۳ بر می گردد. اولین واحد تولیدی شرکت سیمان تهران با ظرفیت ۳۰۰ تن در روز، دو سال بعد از تاسیس یعنی در سال ۱۳۳۵ کار خود را آغاز کرد. بعد از آن، این شرکت از زمان تاسیس تا کنون از ۹ خط تولید سیمان بهره برداری نموده است.
خط ۳ این شرکت در سال ۱۳۴۵ با ظرفیت ۶۰۰ تن کلینکردر در هر روز احداث شد. این خط به عنوان تنها خط تولیدکننده سیمان حفاری به روش تر در ایران به فعالیت خود ادامه می دهد. سیمان حفاری تولیدی این واحد به واسطه روش تولید، دارای کیفیتی منحصربفرد است. خطوط ۶ ، ۷ و ۸ تولید کلینکر به ترتیب در سالهای ۱۳۵۷ ، ۱۳۶۴ و ۱۳۸۵ شروع به فعالیت نمودند. خط ۹ تولید کلینکر با ظرفیت ۳۳۰۰ تن در روز با پیشرفته ترین تکنولوژی هم اکنون احداث و در حال تولید است.
خط ۵ تولید کلینکر در سال ۱۳۷۳ احداث شد، اما ده سال بعد یعنی در سال ۱۳۸۳ به جهت رعایت مسائل محیط زیستی تعطیل شد.
در حال حاضر سیمان تهران با تکیه بر تکنولوژی پیشرفته و نیروی متخصص خود، توان تولید ۱۳۴۰۰ تن کلینکر در روز را داراست. شرکت سیمان تهران از ابتدای تاسیس بیش از ۱۱۴ میلیون تن سیمان تولید کرده و در تامین سیمان مورد نیاز کشور نقش مهم و بسزایی داشته است.
شرح مختصری از پیاده سازی نرم افزار مدیریت معاملات درگاه در شرکت سیمان تهران:
استفاده از سیستم نرم افزاری یکپارچه و مقیاس پذیر برای مدیریت قراردادها خلائی بود که در شرکت سیمان تهران احساس می شد. این شرکت با تعداد زیادی قرارداد و مناقصه و مزایده در طول سال به سیستمی احتیاج داشت که روند مدیریت این قراردادها را تسهیل کند، بهبود ببخشد. میزان کاغذبازی را به حداقل رسانده و هماهنگی بین همکاران را افزایش دهد. مدیران این شرکت پس از بررسی راهکارهای نرم افزار موجود، سامانه درگاه را به عنوان راهکاری قابل اعتماد و خوش سابقه انتخاب نمودند.
از قابلیت های اصلی و مهم سامانه درگاه می توان به وجود پرتال تامین کنندگان، امکان تشکیل وندور لیست، سیستم چند هولدینگی، امکان گزارش گیری از اسناد و اطلاعات مختلف، امکان بایگانی الکترونیک اسناد و جستجوی آنها، امکان تولید انواع پیش نویس، امکان تشکیل وندور لیست، ثبت و کنترل صورت وضعیت ها و ….اشاره کرد. این قابلیت ها باعث شده که نرم افزار امور قراردادها و معاملات درگاه جامع ترین نرم افزار موجود بوده و پاسخگوی همه نیازهای شما در حوزه مدیریت معاملات باشد.
برخی از مزیتهای رقابتی نرم افزار مدیریت معاملات درگاه:
- پرتال تامین کنندگان و امکان ارتباط آسان با تامین کنندگان و پیمانکاران و تشکیل وندور لیست
- ساختار چند هولدینگی
- دو زبانه بودن
- امکان گزارش گیری
- امکان استعلام قیمت به صورت آنلاین
بدون دیدگاه