نرم افزار مدیریت قراردادها ی راهکار یکپارچه درگاه، مدیریت تمامی مراحل امور قراردادهای منعقد شده، که یکی از محوری ترین و حساس ترین چالش سازمان ها محسوب می شود را به طرز چشمگیری تسهیل و تسریع می نماید.
امکان قیمت گذاری و اصلاحیه بر روی هر سند و دریافت اسناد به صورت الکترونیکی توسط پیمانکار
تعریف انواع الحاقیه و متمم قرارداد از جمله الحاقیه های زمانی، مبلغی و تعهدات
ثبت تمامی اسناد مرتبط با درخواست قرارداد، صورت جلسات، اسکن قرارداد، توجیه فنی و …
قابلیت کنترل نرخ و صورت وضعیت طبق پیمان و قراردادهای ثبت شده
امکان ایجاد فیلد های دلخواه و گزارش گیری بر اساس فیلدهای ایجاد شده علاوه بر فیلدهای پیش فرض
قابلیت تعریف و تغییر فرایندهای امور قرارداد به شکل اختصاصی برای هر سازمان
امکان تعریف جلسات و یادداشت های کاری، اطلاع رسانی لحظه ای رخداد ها و ارسال هشدار به ذی نفعان
قابلیت اتصال به اتوماسیون اداری، نرم افزارهای مالی، کنترل پروژه، پست الکترونیک، پیامک و فکس
با توجه به موتور قوی گزارش سازِ نرم افزار کمیسیون و پیمان های درگاه امکان دسترسی مستقیم به اطلاعات اختصاصی و تولید و تهیه ی انواع گزارشات توسط کاربران وجود دارد.امکان تولید و ذخیره گزارشات دلخواه بر اساس:
بخش تولید مکاتبات نرم افزار امور قراردادها امکان تعریف انواع مکاتبات اداری و صورتجلسات را داشته که پس از تولید، بصورت پیش نویس امکان ارسال به سامانه اتوماسیون مکاتبات در نظر گرفته شده است.
در نرم افزار مدیریت قراردادها تمامی مستندات امکان ارجاع از طریق چارت سازمانی را دارا می باشند همچنین در هر مرحله قابلیت دریافت تاییدیه ها و ضمائم وجود دارد.
بایگانی الکترونیک اسناد با امکان تعریف درختوارهی پوشههای نگهداری مستندات بطور نامحدود، سطوح دسترسی پوشهها، الگوی شماره دهی سند، نوع مقادیر اسناد، قابلیت افزودن، حذف و جایگزینی فایلهای یک سند، شمارهدهی دستی اسناد و پوشهها، جستجوی پیشرفته و انتقال پوشه ها
امکان تعیین دقیق محل نگه داری اسناد مکتوب و هم چنین ثبت و تشخیص آسان شخص خارج کننده نسخه اصلی از بایگانی و زمان دقیق خروج آن (راه اندازی میز امانات الکترونیکی) همراه با ارسال آلارم پیشرفته ونمایش لیست نسخه های خارج شده از بایگانی از دیگر ویژگی های نرم افزار مدیریت قراردادها می باشد.
افزایش/کاهش 25%، خاتمه قرارداد، متمم ها و الحاقیه های قرارداد، ارائه پیشرفت فیزیکی و ریالی، تغییر مقادیر، مابه التفاوت و تعدیل ها،مبالغ مشروط در قرارداد، تاخیرات و تعلیق ها، تحویل و یا فسخ پیمان
اعلام زمان نزدیک شدن به تاریخ اتمام امضای مدیران، ضمانت نامه ها، صورت وضعیت ها، تاریخ پایان قرارداد و در نتیجه رفع نگرانی مدیران درمورد از دست دادن زمان به موقع تمدید قرارداد
امکان اتصال نرم افزار مدیریت امور قراردادها به سیستمهای مرتبط مانند اتوماسیون مکاتبات اداری، سیستمهای مالی، کنترل پروژه و … و در نتیجه امکان رویت صورت حساب و صورت وضعیت شرکت ها
تولید مستندات از جمله صورتجلسه ها، پیش نویسهای مناقصه و انواع قرارداد، ابلاغیه ها، آگهی ها، دعوتنامه ها، انواع فرمهای خرید اسناد، انواع مکاتبات اداری و … به صورت کاملا داینامیک
تمامی مراحل پرونده از زمان برگزاری مناقصه تا انعقاد قرارداد به همراه تمامی مستندات و مکاتباتِ صورت گرفته توسط کارفرما در سامانه جامع قراردادها قابل رویت می باشد.
امکان تعریف نامحدود پروژه و قابلیت اتصال به قرارداد و قابلیت گزارش گیری پیشرفته از وضعیت قراردادهای متصل به هر پروژه
ثبت و به کارگیری ردیف های بودجه و اعتبارات و گزارش گیری اعتبارات مصرفی به ازای هر قرارداد در نرم افزار مدیریت قراردادها
قابلیت نمایش و مشاهده پیشرفت پروژه ها بر روی نقشه و در قالب داشبورد و امکان رصد عملکرد و تغییرات به صورت لحظه ای
قابلیت نمایش داشبورد اطلاعات، مشاهده وضعیت پروژه، ثبت و پیگیری درخواست، گزارش گیری، جستجو و فیلتر پیشرفته و هم چنین ارسال آلارم های لحظه ای
امکان ایجاد قرارداد به صورت ساختار درختی و اعمال سطوح دسترسی با جزئیات دقیق به همراه ثبت لاگ عملکرد کاربران
امکان تعریف نحوه ی انتخاب پیمانکار نظیر مناقصه، مزایده، ترک تشریفات، واگذاری و …
ثبت جزئیات مراحل قرارداد (شامل فیلدهای تاریخ تخمینی و واقعی اتمام پروژه، مبلغ کسورات، درصد و شرح قرارداد)
ثبت نامحدود انواع تیپ قرارداد و تولید خودکار متون براساس مفاد قرارداد و اطلاعات پیمانکار
نرم افزار مدیریت پیمان درگاه، از 6 ماه گارانتی پشتیبانی رایگان برخوردار است و پس از پایان گارانتی، قرارداد پشتیبانی انعقاد می گردد.
بله. بعد از برگزاری جلسه پرزنت و معرفی نرم افزار، درصورت نیاز ، نسخه دمو به نماینده معرفی شده و در مدت زمان محدود ارائه می گردد.
نیازی به جدا تهیه کردن هر کدام از نرم افزارها نیست. “راهکار یکپارچه درگاه” تمامی این امکانات را به صورت کاملا یکپارچه و متصل به هم در اختیار شما قرار خواهد داد بدین ترتیب می توانید با تهیه کردن یک نرم افزار از تمامی امکانات مربوط به مدیریت معاملات، کمیسیون و قراردادها، تامین کنندگان و امور حقوقی بهره مند شوید و چنانچه صرفاَ، به نرم افزاری برای مدیریت قراردادهای سازمان خود نیاز داشتید، می توانید نرم افزار مدیریت قراردادها را به صورت جداگانه و با قیمت مناسب تهیه بفرمایید.
تمامی قالب های تعریف شده در سیستم را می توان داخل خود نرم افزار کمیسیون و پیمان های درگاه به گردش درآورد، از سیستم به اتوماسیون اداری ارسال کرد و یا آن ها را از طریق ایمیل ارسال نمود.
این امکان وجود دارد که از طریق فرمت فایل های اکسلی که خدمت شما ارائه داده می شود، تمام اطلاعات قراردادهای گذشته، قراردادهای در حال اجرا و … را به راحتی در سیستم کانورت کنید به این ترتیب تمامی قراردادهای سازمان شما در یک سیستم متمرکز قرار خواهد گرفت و در آن به راحتی خواهید توانست تا به اطلاعات هر قرارداد دسترسی داشته باشید، به آن ها رسیدگی کنید و یا از آن ها گزارش تهیه کنید.
بله در نرم افزار کمیسیون و پیمان های درگاه، امکان ضمیمه کردن پیش فاکتور و تمام مدارک و اسناد مرتبط با قرارداد وجود خواهد داشت. همچنین خواهید توانست تا آن ها را به صورت یکجا در آرشیو الکترونیک مشاهده بفرمایید.