سال ها خدمت در زمینه تولید سامانه های تحت وب و اپلیکیشن های موبایل باعث شده است تا تیم اندیشه پرداز یکی از قوی ترین و تخصصی ترین شرکت های حوزه فناوری اطلاعات محسوب شود. اطمینان مشتریان بزرگ در سطح کشور افتخار این مجموعه بوده و جهت حفظ این سرمایه ارزشمند هر روز در تلاش برای بهبود خدمات و کیفیت محصولات می باشیم.

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان کارگر شمالی، خیابان صدوقی، پلاک 47، ساختمان اندیشه پرداز

تلفن: 66946022 (021)

ایمیل: info@andishehpardaz.ir

نرم افزار مدیریت خرید و تدارکات

الکترونیکی کردن تمامی فرایند خرید و تدارکات از مرحله ثبت درخواست اولیه تا دریافت پاکات و تعیین برنده

یکپارچه سازی سازمان شما با فروشندگان و تامین کنندگان

نرم افزار مدیریت خرید و تدارکات

مدیریت جامع امور خرید، تدارکات و برگزاری مناقصات و مزایدات

نرم افزار مدیریت خرید و تدارکات درگاه با نگرش متفاوتی نسبت به سایر نرم افزار های موجود و تحلیل دقیق اطلاعات در حوزه مناقصات، به جهت تسهیل در مدیریت کلیه امور برگزاری مناقصات و مزایدات و تسریع مراحل انجام مناقصات، توسط متخصصین اندیشه پرداز طراحی شده است.

امکان ثبت انواع درخواست

ثبت انواع درخواست های برگزاری مناقصات عمومی، محدود، تک مرحله ای و دو مرحله ای، مزایدات، استعلام، ترک تشریفات و واگذاری

ثبت و مدیریت شرکت کنندگان مناقصه

امکان ثبت، مشاهده، مدیریت و طبقه بندی لیست مناقصه گران شرکت کننده در نرم افزار مدیریت امور خرید و تدارکات درگاه

ثبت کلیه اطلاعات مناقصات و مزایدات

تعریف و ویرایش کلیه اطلاعات مناقصه (تعاریف مناقصه، رتبه و رشته، حداقل امتیاز ارزیابی، معیار های ارزیابی و …)

مراحل نرم افزار خرید و تدارکات

کنترل کامل جریان مناقصه و اجرای تمامی مراحل کاری به صورت تماما مکانیزه و مرحله به مرحله تا زمان ثبت قرارداد

امکان تشکیل فهرست جامع منابع (Vendor List) و مدیریت تمامی امور تامین کنندگان و کنترل عملکرد پیمانکاران در

“نرم افزار مدیریت تامین کنندگان درگاه”

مدیریت صفر تا صد برگزاری معامله

ثبت درخواست خرید بر اساس درخواست کالا برگزاری مناقصه، مزایده، استعلام و ...

تجمیع و دریافت درخواست های خرید کالا و خدمات

ثبت اطلاعات مناقصه، سایت ویزیت، زمان بازگشایی پاکات و رتبه مورد نیاز و ...

کنترل بودجه ای فرایند تدارکات بر مبنای وجوه تامین اعتبار شده برای خرید

امکان ثبت اسناد تایید استعلام بابت شروع فرایند خرید

امکان ثبت نتایج جلسات کمیسیون بابت شروع فرایند خرید

امکان مرور تحلیلی به تفکیک کالا، خدمات، تامین کنندگان، مامورین خرید، واحدهای درخواست کننده

امکان تعریف تامین کنندگان و گروه بندی آنها به صورت درختواره ای

پشتیبانی از قابلیت های چند ارزی برای مراودات با تامین کنندگان خارجی

مدیریت پیش پرداخت ها، تحویل ها و صورت حساب خریدهای جزئی و عمده

قابلیت تعریف تخفیف های حجمی، ریالی برای سطوح مختلف خرید

تشکیل فهرست بلند و کوتاه با امکان ثبت تمامی اطلاعات مورد نیاز

امکان محاسبه و کنترل روند برگزاری مناقصه توسط کارشناسان

کنترل ظرفیت پیمانکارن با اعلام هشدار برای تعداد قرارداد مجاز هر پیمانکار و تامین کننده

تعیین شماره فنی برای هر یک از کالاها و امکان به کار گیری آن در صورت لزوم در نرم افزار مدیریت خرید و تدارکات

امکان تعریف روال درخواست خرید و سفارش خرید به ازای نوع کالا و خدمت

پرتال تامین کنندگان درگاه

با پرتال تامین کنندگان درگاه و امکانات گسترده آن، می توانید مناقصات خود را در آن به بهترین شکل برگزار کنید.

قابلیت های این سامانه به شما امکان می دهد تا:

انواع درخواست مناقصه، مزایده، استعلام و ارزیابی ها را منتشر کنید

پیمانکاران را کیفی و کمی ارزیابی کنید

اسناد مناقصه را به صورت الکترونیکی به فروش برسانید

مستقیم با پیمانکار از طریق پرتال در ارتباط باشید

مناقصات گذشته، کنونی و آینده را مشاهده کنید

روند ثبت نام، اطلاعات و مدارک الزامی پیمانکاران را مشخص کنید

امکان ایجاد وندور لیست و بلک لیست

مطمئنا داشتن لیستی از تامین کنندگان خوب و با صلاحیت، در تهیه کالا و خدمات مورد نیاز (با سرعت و قیمت خوب) بسیار تاثیر گذار است. بخش پرتال تامین کنندگان سامانه درگاه برای شما امکان تهیه وندور لیست را فراهم می آورد. در این بخش می توانید لیستی از تامین کنندگان و پیمانکاران مورد نظر خود را نگه داری کرده و در مواقع نیاز با آنها همکاری کنید.

ارزیابی کیفی و فنی پیمانکاران

تعریف انواع ارزیابیهای کیفی و فنی

تعریف انواع معیارهای ارزیابی به همراه پارامترهای زیرمجموعه

تعریف ضرایب و حداکثر امتیاز هر معیار

قابلیت اجرای ارزیابی های کیفی به صورت همزمان و غیر همزمان

امکان برگزاری ارزیابی های کیفی به صورت آنلاین

قابلیت محاسبه و امتیازدهی به شرکت کنندگان توسط سیستم

امکان ارزیابی پیمانکاران حین اجرای پروژه

ساختار هلدینگی

نرم افزار مدیریت خرید و تدارکات درگاه امکانات ویژه ای برای سازمان های هلدینگی در نظر گرفته است:

وندور لیست خود و بلک لیست هلدینگ را بین سازمان های زیر مجموعه به اشتراک بگذارند.

درختواره سازمان های مرتبط، نوع سازمان و اعمال دسترسی تعریف کنند

حد نصاب معاملاتی به ازای هر سازمان معین کنند.

قالب های قراردادها، صورت جلسات و نامه ها به ازای هر سازمان تعریف کنند

تمامی معاملات همه سازمان های زیر مجموعه هلدینگ مشاهده کنند

از تمامی معاملات همه سازمان های زیر مجموعه هلدینگ گزارش بگیرند

بر تمامی معاملات سازمان های عضو هلدینگ نظارت کنند

هر سازمان زیر مجموعه می تواند برای خود اطلاعات و استانداردهای جداگانه تعیین کند

امکان اشتراک لیست منابع، دسته بندی منابع بین هلدینگ و تمام زیرمجموعه های آن

در نرم افزار مدیریت خرید و تدارکات درگاه سعی بر آن است تا با تحقیق در رابطه با نیازهای سازمان های بزرگ که اکثرا هولدینگی هستند و معاملاتی در مقیاس های بزرگ انجام می دهند، کلیه این نیازها پوشش داده شود بر این مبنا امکان اشتراک اطلاعاتی نظیر منابع (منابعی که از قبل در سامانه وجود دارند و منابعی که در پورتال ثبت نام می کنند)، دسته بندی منابع و لیست کالاها بین هلدینگ و تمام زیرمجموعه های هلدینگ مشترک خواهند بود.

ثبت و مشاهده همه جزییات مربوط به سوابق خرید

سازمان های بزرگ به علت خرید مواد خام و تجهیزات با رقم و حجم بالا، به جزییات سوابق خرید احتیاج دارند. با قابلیت گزارش گیری سامانه درگاه می توانید متوجه شوید که قبلا چه خریدهایی از چه شرکت هایی با چه قیمتی انجام دادید. امکان مقایسه قیمت تامین کنندگان مختلف و نوسان های قیمت در بازار که با گزارش های و تحلیل های نرم افزار مدیریت درگاه میسر می شود. مسئولین تدارکات و لوجستیک شرکت ها نیز می توانند بهترین خرید را با بیشترین سود از بهترین تامین کنندگان داشته باشند.

امکان دریافت و بازگشایی پاکات به صورت الکترونیکی و امن

دریافت پاکات می تواند به صورت فیزیکی یا الکترونیکی صورت گیرید. برای حفظ بالاترین سطح محرمانگی پاکات در روش ارسال الکترونیکی، سه راهکار در سامانه در نظر گرفته شده است.

بازگشایی پاکات از طریق رمز یکبار مصرف

بازگشایی پاکات از طریق توکن سخت افزاری

عدم امکان بازگشایی پاکات قبل از جلسه کمیسیون

به همین دلیل مناقصه‌گر با اطمینان کامل، رقم پیشنهادی خود را به صورت محرمانه در سامانه ثبت خواهد کرد و اسناد مناقصه فقط در جلسه کمیسیون بازگشایی و تنها توسط خود دستگاه، قابل رمز گشایی و مشاهده خواهد بود. بنابراین، اگر در محیط فیزیکی مناقصه از هراس افشای قیمت، ارسال اسناد، به زمان های انتهایی موکول میشد، اما در سامانه درگاه چنین هراسی وجود نخواهد داشت.

امکان گزارش گیری پیشرفته از تمامی اطلاعات و اسناد

امکان تهیه گزارش از درخواست های کالا و خدمات ثبت شده

امکان تهیه گزارش از دستور خریدهای ثبت شده

گزارش گیری از قیمت های کالای تامین شده از منابع در سال های گذشته و جاری “نرخ تورم” ، مقایسه آن ها با هم و …

گزارش دهی از روند خریدهای انجام شده در بازه های زمانی مختلف

تهیه گزارش از میزان خرید یک کالا به تفکیک شخص

تعداد منابع شرکت کننده در معاملات

گزارش گیری از سفارش خرید خارجی کالا

گزارش گیری از قراردادها و به نمایش درآوردن قراردادهای صادر شده و نیز مشاهده مانده قراردادهای صادره

گزارش گیری و مشاهده مانده نزد پیمانکار و کالاهای دریافت شده از پیمانکاران

امکان تهیه گزارش از لیست استعلام ها به تفکیک تامین کننده

خلاصه وضعیت تضامین

صورت جلسه کمیسیون معاملات

گزارش حضور و غیاب جلسات

گزارش درخواست ها با فیلترهای وضعیت، نوع بودجه بندی، واحد درخواست دهنده

گزارش پرونده های حقوقی با مشخص کردن نوع پرونده و نتایج پرونده

ساخت گزارش به صورت دلخواه بر اساس تمامی اطلاعات ثبت شده در فرایند خرید با استفاده از ابزار گزارش ساز

ارائه گزارش و پیشنهاد های خرید با استفاده از گزارش های پیش فرض نرم افزار با استفاده از نرم افزار power bi

امکان خروج کلیه اطلاعات ثبت شده و گزارش ها به محیط microsoft excel

در سامانه درگاه، امکان گزارش گیری از تمامی فیلد ها و اسناد وجود دارد. یکی از اصلی ترین کارهایی که شرکت های بزرگ انجام می دهند، مقایسه قیمت های اقلام خریداری شده در گذشته و اکنون است. در این صورت شرکت شما می تواند با گزارش گیری از قرارداد اقلام خریداری شده و مقایسه قیمت آنها، میزان افزایش قیمت را به شکل دقیق محاسبه کرده و در قیمت دهی به محصولات خود آن را لحاظ کند. با ویژگی گزارش گیری می توانید عملکرد ماموران خرید و هر نوع اطلاعات مورد نیاز نیز را مورد بررسی قرار دهید. با گزارش ساز Stimulsoft سیستم می توان انواع گزارش های چاپی و آماری را تهیه کرده و در تاریخی مشخص برای مسئول مربوطه ایمیل کرد. امکان گزارش گیری برای شرکتها قابلیتی مهم و کاربردی می باشد که در مدیریت قراردادها و هزینه ها کمک بسیاری خواهد کرد.

مکانیزه سازی مراحل انجام مناقصه و مزایده در نرم افزار خرید و تدارکات

فیلدساز پیشرفته

امکان ایجاد فیلد های دلخواه و گزارش گیری بر اساس فیلدهای ایجاد شده علاوه بر فیلدهای پیش فرض

فرایندساز پیشرفته

قابلیت تعریف و تغییر فرایندهای امور مناقصات به شکل اختصاصی برای هر سازمان

گزارش ساز پیشرفته

تولید گزارشات دلخواه براساس فرمت، نوع و مکان فیلد، انتخاب سایز گزارش، درج انواع نمودار و …

تقویم کاری

امکان تعریف جلسات و یادداشت های کاری، اطلاع رسانی لحظه ای رخداد ها و ارسال هشدار به ذی نفعان

آرشیو الکترونیک اسناد

ثبت تمامی اسناد مرتبط با اسناد مناقصات و مزایدات، صورت جلسات کمیسیون، نتایج و مصوبات و …

تولید خودکار مکاتبات

امکان تعریف انواع مکاتبات اداری و صورتجلسات و ارجاع مستندات مناقصه از طریق چارت سازمانی

ارائه نسخه موبایل

نمایش داشبورد اطلاعات، ثبت و پیگیری درخواست، گزارش گیری، جستجو و فیلتر پیشرفته وارسال آلارم های لحظه ای

اتصال به سایر سامانه ها

قابلیت اتصال به اتوماسیون اداری، نرم افزارهای مالی، کنترل پروژه، پست الکترونیک، پیامک و فکس

می‌خواهید قبل از خرید، دموی نرم افزار مدیریت مناقصات را مشاهده نمایید؟

سایر امکانات نرم افزار مدیریت خرید و تدارکات درگاه

امکان تعیین خودکار دامنه ی قیمت های متناسب پیشنهادی پیمانکاران

ثبت اسناد ضمانت شرکت مناقصات

امکان تعریف چارت سازمانی به منظور استفاده در ارجاعات درون سیستمی

امکان تعریف آیین نامه های داخلی مختص هر سازمان برای شرکت های خصوصی

امکان ارجاع، پاراف نویسی، هامش، پیگیری روند کارها و ... برای کلیه محتوای ثبت شده در سیستم

امکان تعریف دوره های کمیسیون معاملات

قابلیت ثبت قراردادهای خرید و انجام عملیات خرید مطابق با قراردادهای موجود همراه با در نظرگیری اضافات و کسور قرارداد

امکان ارتباط با سایر نرم افزار ها با استفاده از پروتکل های استاندارد Web Service

جست و جوی دینامیکی بر اساس فیلدهای مختلف

قابلیت ردیابی عملیات انجام شده توسط کاربران با تمام جزئیات

امکان تخصیص سطوح دسترسی به صورت گروهی و انفرادی

امکان ارسال پیامک و پست الکترونیک مستقیما از سیستم به کاربران

امکان تعریف سطوح دسترسی با جزئیات دقیق

عدم نیاز به حضور فیزیکی پیمانکاران از زمان خرید اسناد تا انعقاد قرارداد

ثبت اطلاعات مربوط به جلسات پرسش و پاسخ – توجیهی – بازگشایی پاکات، اعلام نتایج و...

داشبورد مدیریتی و آنالیز اطلاعات به صورت نمایش آمار و نمودار

ثبت تمامی جلسات و کمیسیون ها به همراه آلارم های لحظه ای جهت یادآوری وقایع

داشتن انواع مستندات و فرمت های صورت جلسات به صورت پیش فرض و قابل ویرایش

مشخصات کامل فروشندگان با امکان تعریف انواع فروشندگان

امکان گروه بندی فروشندگان، اطلاعات کامل کالا و گروه بندی کالاها

امکان تعریف شرایط و فیلدهای دلخواه روی اسناد تدارکات نسبت به کسب و کار خاص

بایگانی اطلاعات سفارشات گذشته و قابلیت ثبت و نگهداری و گزارش دهی عملکرد

سوالات متداول

خدمات گارانتی و پشتیبانی به چه صورت می باشد؟

نرم افزار مدیریت خرید و تدارکات (مدیریت مناقصات و مزایدات) درگاه، از ۶ ماه گارانتی پشتیبانی رایگان برخوردار است و پس از پایان گارانتی، قرارداد پشتیبانی انعقاد می گردد.

آیا نسخه ی دمو موجود می باشد؟

بعد از برگزاری جلسه پرزنت و معرفی نرم افزار، درصورت نیاز، نسخه دمو به نماینده معرفی شده و در مدت زمان محدود ارائه می گردد.

علاوه بر مدیریت خرید و تدارکات، نیاز دارم قراردادهای خود را نیز مدیریت کنم. آیا می بایست هر نرم افزار را به صورت جداگانه تهیه کنم؟

نیازی به جدا تهیه کردن هر کدام از نرم افزارها نیست. “راهکار یکپارچه درگاه” تمامی این امکانات را به صورت کاملا یکپارچه و متصل به هم در اختیار شما قرار خواهد داد بدین ترتیب می توانید با تهیه کردن یک نرم افزار از تمامی امکانات مربوط به مدیریت معاملات، کمیسیون و قراردادها، کنترل عملکرد تامین کنندگان و امور حقوقی بهره مند شوید و چنانچه صرفاَ، به نرم افزاری برای مدیریت امور خرید سازمان خود نیاز داشتید، می توانید نرم افزار مدیریت خرید و تدارکات  را به صورت جداگانه و با قیمت مناسب تهیه بفرمایید.

دریافت پاکات در سیستم به چه صورت انجام می شود؟

دریافت پاکات می تواند به صورت الکترونیکی ، فیزیکی (به آدرس تعریف شده) و یا هردو روش صورت گیرد.

آیا می توان اشخاص ناظر بر مناقصه را معرفی کرد؟

بله. در نرم افزار مدیریت امور خرید و تدارکات درگاه قابلیت تعریف اعضای کمیسیون، افراد حاضر در جلسه و حتی افراد غایب جلسه وجود دارد.

می توان گزارشی داشت که قیمت دریافتی نسبت به قبل چقدر افزایش داشته است؟

بله در بخش گرازشگیری نرم افزار خرید و تدارکات درگاه، از هر اطلاعات موجود در سیستم می توان گزارش گرفت.

امکان این هست که قیمت کالاها در سیستم به صورت یورو ثبت بشه؟

بله. در درخواست های برگزاری مناقصه در سیستم در هر کجا که امکان وارد کردن قیمت هست امکان انتخاب واحد ارزی وجود دارد.

سوالات متداول