سال ها خدمت در زمینه تولید سامانه های تحت وب و اپلیکیشن های موبایل باعث شده است تا تیم اندیشه پرداز یکی از قوی ترین و تخصصی ترین شرکت های حوزه فناوری اطلاعات محسوب شود. اطمینان مشتریان بزرگ در سطح کشور افتخار این مجموعه بوده و جهت حفظ این سرمایه ارزشمند هر روز در تلاش برای بهبود خدمات و کیفیت محصولات می باشیم.

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان کارگر شمالی، خیابان صدوقی، پلاک 47، ساختمان اندیشه پرداز

تلفن: 66946022 (021)

ایمیل: info@andishehpardaz.ir

استقرار سامانه مدیریت معاملات درگاه در بیمه دی

اندیبشه پرداز و بیمه دی

استقرار سامانه مدیریت معاملات درگاه در بیمه دی

شرکت بیمه دی به منظور بکارگیری راهکاری جامع برای یکپارچه سازی مدیریت قراردادها، استقرار و پیاده سازی سامانه یکپارچه مدیریت معاملات و قراردادهای درگاه را آغاز کرد. زین پس تمامی امور قراردادها و معاملات شرکت دی از طریق سامانه درگاه خودکار شده و مدیریت فرایندهای معاملاتی از قبیل مناقصه، مزایده، استعلام، ترک تشریفات و …. از طریق این نرم افزار به کاربران ارائه می شود.

بیمه دی در یک نگاه:

شرکت بیمه دی سال ۱۳۸۳ با شماره ثبت ۲۴۱۵۱۱ در اداره ثبت شرکت های تهران با سرمایه ۵.۹۵۰ میلیارد ریال به ثبت رسید و دارای ۱۷ سال سابقه فعالیت در صنعت بیمه کشور است. این شرکت با جذب نیروهای متخصص و بکارگیری استراتژی مدرن انواع خدمات بیمه ای را به اقشار مختلف جامعه ارائه می دهد. این شرکت از بین ۳۳ شرکت فعال در صنعت بیمه دارای جایگاه چهارم می باشد . بیمه دی در سال ۱۳۹۹ تاییدیه سطح ۱ توانگری (بالاترین سطح توانگری) را بیمه مرکزی ایران دریافت کرد و برای دومین سال متوالی رتبه نخست گروه موسسات بیمه ای را کسب کرد.

در حال حاضر شرکت بیمه دی بیش از دو میلیون بیمه شده در سراسر کشور دارد و حدود ۳۰ درصد بازار بیمه تکمیلی را به خود اختصاص داده است. این شرکت ب زیرساخت فناوری مناسب (از طریق همکاری گسترده با بیش از ۷۰۰۰ مرکز قرارداد) را به شکلی فراهم آورده که بیمه شدگان بدون نیاز به ارائه معرفی نامه کتبی، خدمات درمانی خود را به صورت آنلاین از این مراکز دریافت کنند.

بانک دی، شرکت تعاونی مسکن کارکنان بانک دی و شرکت آتیه سازان دی (سهامی خاص) از عمده سهامداران شرکت بیمه دی هستند. در سال ۱۳۹۸ این شرکت در گروه موسسات بیمه ای به انتخاب سازمان مدیریت صنعتی رتبه نخست دریافت کرد و عنوان پربازده ترین شرکت صنعت بیمه را نیز به خود اختصاص داد.

با استقرار نرم افزار مدیریت معاملات درگاه در شرکت بیمه دی، این شرکت زین پس درخواست مناقصات و مزایدات را از طریق پرتال تامین کنندگان به اطلاع پیمانکاران و تامین کنندگان می رساند. پیمانکاران و تامین کنندگان می توانند به صورت کاملا آنلاین در مناقصات و معاملات شرکت کرده و تمامی مراحل ثبت نام و ارزیابی، ارسال مدرک و بازگشایی پاکات را بدون نیاز حضور فیزیکی طی کنند.

امکان فروش الکترونیکی اسناد مناقصه، تقویم هوشمند کاری، گزارش گیری پیشرفته، فیلدساز و فرآیند ساز، تولید خودکار انواع مکاتبات و مستندات از دیگر ویژگی هایی است که باعث انتخاب سامانه درگاه توسط مدیران شرکت بیمه دی شده است.

این سامانه با امکان اتصال به انواع سامانه های سازمانی دیگر مانند سیستم مالی، اتوماسیون مکاتبات و سامانه های کنترل پروژه و همچنین پست الکترونیک، پیامک و فکس راهکاری جامع برای تسهیل مدیریت قراردادها در اختیار کاربران گذاشته است.

برای کسب اطلاعات و درخواست دموی حضوری و آنلاین کافیست فرم درخواست دمو را در سایت پر کنید تا کارشناسان اندیشه پرداز در اسرع وقت با شما تماس گرفته و دموی نرم افزار مدیریت معاملات درگاه را بصورت رایگان به شما ارائه کنند.

۵/۵ - (۱ امتیاز)
بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

نظر
نام
ایمیل
وبسایت