مزایده چیست و روند برگزاری مزایده به چه صورت است؟
مزایده یکی از روش های فروش کالا می باشد که کالای مورد نظر به بالاترین قیمت...
تاثیر برگزاری مناقصات بر بهبود روابط تجاری و افزایش اعتماد
مناقصه یک فرایند رقابتی است که در آن شرکت ها و یا سازمان ها به دنبال...
اخلاق حرفه ای در پیمانکاری
اخلاق حرفه ای در پیمانکاری به مجموعه ای از ارزش ها و استانداردهایی گفته می شود...
نقش نرم افزار حقوقی در تسهیل امور حقوقی و قراردادی بین المللی
با پیشرفت تکنولوژی و طراحی نرم افزار حقوقی و دیگر نرم افزارهای تخصصی انجام امور حقوقی...
اعضای کمیسیون معاملات باید چه ویژگی های فنی و اخلاقی داشته باشند؟
اعضای کمیسیون معاملات باید مجموعهای از ویژگیهای فنی و اخلاقی را دارا باشند تا بتوانند به...
در چه مواردی کمیسیون معاملات تشکیل می شود؟
کمیسیون معاملات به منظور رسیدگی و تصمیمگیری در مورد مسائل مختلف مربوط به معاملات و قراردادها...
۵ دلیل که چرا داده های ارزیابی تامین کنندگان و قرارداد باید با هم مدیریت شوند.
برای متخصصان تدارکات و امور مالی، چالش مدیریت برگزاری مناقصات، انتخاب برنده و ثبت قراردادها اغلب...
۸ فاکتور مهم در مدیریت قرارداد
در مدیریت قراردادها، عوامل متعددی وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرند تا فرآیند مدیریت...
نحوه رسیدگی به شکایات در فرآیند برگزاری مناقصه
با تصویب قانون اصلاح قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری در سال جاری، ساختار...
فاکتورهای مهم در مدیریت خرید و تدارکات
مدیریت خرید و تدارکات فرآیندی است که شامل تأمین نیازهای سازمان از طریق خرید کالاها و...
وقتی از نرم افزار مدیریت قراردادها استفاده نمی کنید چه چیزی را از دست می دهید؟
نداشتن نرمافزار مدیریت قراردادها میتواند مشکلات و چالشهای متعددی را به همراه داشته باشد. در اینجا...
استانداردهای قانونی و بهترین شیوهها در انتخاب نرمافزار مدیریت قراردادها
انتخاب نرمافزار مناسب برای مدیریت قراردادها میتواند تأثیر زیادی بر کارایی و دقت فرآیندهای قراردادی شما...