سال ها خدمت در زمینه تولید سامانه های تحت وب و اپلیکیشن های موبایل باعث شده است تا تیم اندیشه پرداز یکی از قوی ترین و تخصصی ترین شرکت های حوزه فناوری اطلاعات محسوب شود. اطمینان مشتریان بزرگ در سطح کشور افتخار این مجموعه بوده و جهت حفظ این سرمایه ارزشمند هر روز در تلاش برای بهبود خدمات و کیفیت محصولات می باشیم.

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان کارگر شمالی، خیابان صدوقی، پلاک 47، ساختمان اندیشه پرداز

تلفن: 66946022 (021)

ایمیل: [email protected]

گام های اجرایی شدن نرم افزار یکپارچه درگاه در سازمان شما

استقرار و اجرایی شدن صحیح سیستم راهکار یکپارچه درگاه در کلیه بخش‌های سازمان مشتری، مستلزم اجرای موفق مراحل خاصی است که پس از عقد قرارداد با اندیشه پردازبایستی طی شوند. این مراحل به شرح ذیل است:

۱تعیین مدیر پروژه

جهت استقرار سیستم، طرفین قرارداد هر کدام یک مدیر پروژه تعیین می‌نمایند. مدیران پروژه به عنوان نمایندگان خریدار و فروشنده وظایف برنامه‎ ریزی، هدایت و کنترل پروژه را برعهده دارند.

۲تشکیل ساختار اجرایی پروژه

مهمترین گام در جهت انجام مطلوب امور اجرایی استقرار سیستم، تشکیل ساختار اجرایی متشکل از مدیران پروژه، مدیران ارشد و تصمیم‌گیر سازمان خریدار نظیر، مدیر IT، مدیر مالی و اداری و… که بتوانند با حمایت، همکاری و قدرت اجرایی اعضای خود مسیر استقرار سیستم را هموار سازند.

۳تعیین مدیر سامانه درگاه

لازم است سازمان خریدار، یک نفر را بعنوان راهبر و تحویل گیرنده سیستم تعیین نماید تا علاوه بر ارائه‌ی آموزشهای عمومی و کاربری، آموزشهای راهبری و تنظیمات زیرساختی نرم‌افزار به وی ارائه شود تا پس از اتمام عملیات استقرار نرم‌افزار، ایشان پاسخگوی سازمان خود باشد.

۴آماده‌سازی زیرساخت و نصب نرم‌افزار

به منظور نصب نرم ‎افزار، لازم است بستر شبکه‌ای مناسب در قلمرو طرح پروژه موردنظر مشتری مهیا باشد. در این راستا اندیشه پرداز پیشنهادهای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری لازم را به مشتری ارائه می‌دهد تا بتواند پس از آماده شدن زیرساخت، نرم‎ افزار را برروی این بستر نصب نماید. پس از نصب نرم‌افزار، دوره پشتیبانی رایگان (گارانتی) آغاز خواهد شد.

شرح خدمات نصب نرم افزار

۵نظارت بر استقرار و آموزش

آموزش به منظور برگزاری دوره‌های آموزشی برای راهبران و کاربران معرفی شده از سوی خریدار و آشنایی آنها با امکانات و قابلیت های نرم‌افزار می‌باشد. همچنین نظارت برعملکرد کاربران آموزش دیده شده به منظور ورود صحیح اطلاعات پایه در سیستم و پاسخگویی و رفع اشکالات راهبری و کاربری آنها و ارائه آموزش‌های تکمیلی جزو خدمات اصلی این مرحله محسوب می شود.

شرح خدمات نظارت بر استقرار و آموزش نرم‌افزار

۶خدمات پشتیبانی

خدمات پشتیبانی اندیشه پرداز در دو مقطع زمانی ارائه می‌شود: ۱- پس از نصب سیستم به مدت ۶ ماه تا یکسال ۲-بعد از اتمام دوره گارانتی و بصورت سالانه. پاسخ به نیازهای کاربران از طریق کانال های ارتباطی متنوع، رفع مشکلات احتمالی نرم‌افزار، توسعه و بروزرسانی، خدمات بازآموزی، بازدیدهای دوره‌ای، اعطای دسترسی به پورتال مشتریان و … از جمله خدمات خاص این فاز اجرایی محسوب می‌شود.

شرح خدمات پشتیبانی نرم افزار