سال ها خدمت در زمینه تولید سامانه های تحت وب و اپلیکیشن های موبایل باعث شده است تا تیم اندیشه پرداز یکی از قوی ترین و تخصصی ترین شرکت های حوزه فناوری اطلاعات محسوب شود. اطمینان مشتریان بزرگ در سطح کشور افتخار این مجموعه بوده و جهت حفظ این سرمایه ارزشمند هر روز در تلاش برای بهبود خدمات و کیفیت محصولات می باشیم.

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان کارگر شمالی، خیابان صدوقی، پلاک 47، ساختمان اندیشه پرداز

تلفن: 66946022 (021)

ایمیل: info@andishehpardaz.ir

خدمات پشتیبانی اندیشه پرداز

پس از پایان عملیات نصب نرم‌افزار درگاه، پروژه بلافاصله وارد فاز پشتیبانی رایگان می‌شود. خدمات پشتیبانی شرکت اندیشه پرداز در دو مقطع زمانی زیر ارائه می‌شود و شامل بسته‌های خدماتی کاملی است که با توجه به توان کاربران سازمان، سابقه دریافت خدمات و وضعیت مالی سازمان مشتری در سه نوع «از راه دور»، «استاندارد» و «طلایی» قابل ارائه به مشتری است.

فاز ۱; دوره گارانتی نرم افزار

پس از اتمام نصب نرم‌افزار و همزمان با شروع استقرار سیستم بصورت رایگان

فاز ۲; در قالب سفارش بسته‌های پشتیبانی سالانه

بعد از اتمام دوره گارانتی نرم‌افزار (پشتیبانی رایگان)

رفع مشکلات احتمالی کاربران

متناسب با نیاز مشتری و تعهدات فی مابین، پاسخ به کلیه ابهامات و مسائل کاربران و ارائه راهکارهای مناسب توسط کارشناسان پشتیبانی اندیشه پرداز به یکی از روشهای زیر، امکان پذیر است:

تماس تلفنی

پاسخگویی از طریق تلفن ۶۷۵۷۳-۰۲۱ در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ الی ۱۷ و پنج‌شنبه ۹ الی ۱۲ منوط به اعلام کد پشتیبانی از سوی مشتری

سرویس راه دور

در صورت فراهم بودن پیش نیازهای ارتباطی از سوی مشتری، کارشناسان پشتیبانی با استفاده از نرم‌افزارهای ریموت، مسئله‌ی شما را حل می‌کنند.

ثبت تیکت پشتیبانی

بی نیاز از تماس تلفنی،در هر زمان از شبانه‌روز از طریق پورتال مشتریان، تیکت ثبت کنید و راهکار کارشناسان پشتیبانی را در ایمیلتان دریافت کنید.

حضور در محل مشتری

در این روش بر اساس مفاد و شرایط پیش‌بینی شده در قرارداد، کارشناسان پشتیبانی با حضور در سازمان شما خدمات مورد نیاز را ارائه می‌کنند.

دسترسی به پورتال مشتریان و منابع آموزشی

یکی از بهترین و سریعترین کانالهای ارتباطی با واحد پشتیبانی اندیشه پرداز، استفاده از پورتال مشتریان اندیشه پرداز است. با بهره مندی از امکانات و قابلیت های گسترده پورتال مشتریان اندیشه پرداز، بی نیاز از تماس تلفنی می‌توانید خدمات مورد نیاز خود را  بطور دائم و بدون وقفه زمانی دریافت کنید.

ثبت و پیگیری تیکت

ثبت هرگونه مشکلات و درخواست‌های پشتیبانی از طریق ثبت تیکت و دریافت پاسخ سریع کارشناسان پشتیبانی با قابلیت پیگیری و رهگیری تیکتهای ثبت شده

دسترسی به راهنمای آموزشی

با دسترسی به راهنمای  آموزشی موجود در سامانه میتوانید سطح دانش و تخصص خود را افزایش دهید.

مشاهده پرونده مشتری

امکان دسترسی نماینده مشتری به مشاهده گزارش وضعیت خدمات دهی به سازمان، مدیریت کاربران پورتال، لیسانس نرم افزار، کد پشتیبانی، پیگیری موردها و درخواست های اعلام شده به شرکت توسط سایر کاربران و ….

خرید آنلاین خدمات

مشتریان میتوانند در صورت نیاز به دریافت هرگونه خدمات پشتیبانی مازاد بر تعهدات فی مابین، خدمات مورد نظر را از فروشگاه پورتال مشتریان بصورت آنلاین خریداری نمایند.

توسعه و بروزرسانی نرم‌افزارهای اندیشه پرداز

در این خدمت بنا به نیاز مشتری، نگارش جدید نرم‌افزارهای خریداری شده با هدف افزایش قابلیت های سیستم و یا رفع خطاهای احتمالی نرم افزار ارائه می‌گردد. پس از نصب نگارش جدید سیستم، کارشناسان پشتیبانی تا راه اندازی نهایی و پایداری این نگارش‌ها در کنار مشتری خواهند بود.

خدمات بازآموزی و ارائه آموزشهای تکمیلی

اگر کاربران فعلی یا کاربران جدید سازمان شما، برای استفاده بهینه از نرم‌افزار (های) اندیشه پرداز نیاز به دریافت آموزش های راهبری یا کاربری داشته باشند، می‌توانند از خدمات آموزشی بصورت حضوری و یاغیرحضوری استفاده کنند. برای این منظور میتوانید درخواست خود را از طریق پورتال مشتریان و یا تماس تلفنی با واحد پشتیبانی در میان بگذارید.

انجام بازدیدهای دوره‌ای و ارائه گزارش ریسک‌ها

پس از پایان دوره استقرار و پیاده سازی سیستم و یا به تشخیص مدیر پروژه مشتری ممکن است نیاز باشد به کاربران سازمان مراجعه و از نحوه استفاده آنها از نرم افزار و مسائلی که با آن مواجه هستند؛ بازدید شود. همچنین ممکن است بازدید مذکور بدون درخواست کاربران صورت پذیرد تا ضمن شناسایی مسائلی که خود کاربران نیز از آنها بی‎ اطلاع هستند نسبت به ارائه راهکار و یا رفع آنها اقدام شود.

تهیه نسخ پشتیبان از اطلاعات سیستم

اطمینان از در دسترس بودن اطلاعات مندرج در پایگاه داده از مهمترین بخشهای کاری واحد خدمات پس از فروش است. در همین راستا با تدوین روش اجرایی مدون و براساس میزان کارکرد سیستمها، آموزش های لازم در خصوص تهیه برنامه پشتیبان گیری از پایگاه داده و همچنین نحوه نگهداری کپی ها به مدیر سیستم سازمان مشتری ارائه خواهد شد.

طراحی انواع گزارش‌ها، فرم‌ها و فرایندهای مورد نیاز کاربران

در این خدمت، می‌توانید به منظور پاسخگویی به نیازهای خاص کسب و کارتان، از مشاوره و کمک متخصصان پشتیبانی اندیشه پرداز بهره ببرید.

مشاوره‌ی تخصصی برای ارتقای کارایی نرم‌افزارها و بهبود فرایندها

اندیشه پرداز با استفاده از تجربه‌‌هایی که از پیاده‌سازی نرم‌افزار درگاه در انواع سازمان و شرکت ها با ابعاد سازمانی متفاوت دارد و شناختی که از پیاده‌سازی راهکارهای فرایندی در صنایع مختلف کسب کرده است، از طریق این خدمت می‌تواند مشاوره‌های لازم را در جهت استفاده مناسب و بهینه از نرم‌افزارهای پیاده‌سازی شده و متناسب با نیازهای خاص سازمان مشتری ارائه نماید.