سال ها خدمت در زمینه تولید سامانه های تحت وب و اپلیکیشن های موبایل باعث شده است تا تیم اندیشه پرداز یکی از قوی ترین و تخصصی ترین شرکت های حوزه فناوری اطلاعات محسوب شود. اطمینان مشتریان بزرگ در سطح کشور افتخار این مجموعه بوده و جهت حفظ این سرمایه ارزشمند هر روز در تلاش برای بهبود خدمات و کیفیت محصولات می باشیم.

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان کارگر شمالی، خیابان صدوقی، پلاک 47، ساختمان اندیشه پرداز

تلفن: 66946022 (021)

ایمیل: info@andishehpardaz.ir

گزارش گیری در نرم افزار قراردادها

گزارش گیری در نرم افزار قراردادها

گزارش گیری در مبحث مدیریت قراردادها و معاملات اهمیت حیاتی دارد. در سیستم مدیریتی نوین، سازمان ها ناگزیرند برای حفظ پویایی و ادامه بقا در بازار رقابتی کنونی از روش های علمی مدیریتی استفاده کنند. یکی از مفید ترین روش ها گزارش گیری از داده های معاملات و قراردادهای کنونی و گذشته است.
گزارش گیری به معنای به تحریر درآوردن اخبار، اطلاعات، حقایق و تجزیه و تحلیل منطقی و مداوم از این داده ها برای رسیدن به راه حل های بهینه تر است. با گزارش گیری، داده ها به شکل ساختارمند و روشن در شکل های نمودار، چارت، جدول و ….. در می آیند. در این صورت اطلاعات پراکنده و ناهمگون منسجم و یکپارچه شده و امکان پردازش آنها در راستای اهداف تعیین شده سازمان بوجود خواهد آمد.

یکی از ویژگی های بسیار مفید سامانه مدیریت درگاه، امکان گزارش گیری از تقریبا همه فرایندهای معاملاتی از قبیل قراردادها، واگذاری و ترک تشریفات، صورت وضعیت ها، تاخیر ها، تعلیق ها، فعالیت کاربران، درخواست های بیمه، دادخواست ها و مکاتبات، جلسات و کمیسیون ها و … است.
با سیستم مدیریت درگاه اندیشه پرداز، از انواع اطلاعات مورد نیاز کاربر سریع و راحت و حرفه ای گزارش بگیرید، گزارش ها برمبنای نیاز خود فیلترگذاری کرده و شروط خاص تعیین کنید. قالب گزارش و سایز صفحه را تعریف کنید. فیلدهای اطلاعاتی لازم، درج چارت، نمودار و فرمول های محاسباتی را در گزارشات خود انتخاب کنید. چیزی که می بایست در گزارش گیری مد نظر قرار دهید تحلیل اطلاعات و تعیین شروط درست برای گرفتن نتیجه و گزارش صحیح است.

قسمت گزارش گیری مدیریت قرارداد در سامانه درگاه سه نوع گزارش را در اختیار شما قرار می دهد

  • گزارش نامه ها
    در بخش گزارش نامه ها می توانید نامه های ارسال شده را بر مبنای سمت اداری، ماه و سال فرستاده شدن نامه، گزارش بگیرید.
  • گزارش های آماری
    در قسمت گزارش های آماری امکان گزارش گیری از تقریبا هر نوع اطلاعات ثبت شده در سامانه وجود دارد. این گزارش ها بر مبنای سالهای متفاوت و متغیرهای مختلف قابل استخراج  هستند. عکس زیر لیست گزارش های آماری که سامانه درگاه در اختیار شما قرار می دهد را نشان می دهد.
  • گزارش های چاپی
    در بخش گزارش های چاپی نیز امکان گزارش گیری براساس درخواست ها، قراردادها، مناقصات، آمار کل قراردادها به تفکیک نحوه ارجاع کار، نوع بودجه، واحدها، نوع قراردادها، مبالغ، خلاصه وضعیت معاملات، استعلام بها، خلاصه وضعیت منابع و بسیاری اطلاعات ارزشمند دیگر امکان پذیر است.
گزارش گیری

شما می توانید این گزارش ها را با فرمت های پی دی اف، تکست، پاور پوینت، ورد، اکسل، آری تی اف، عکس و …. استخراج کنید. گزارش گیری با فرمت های متفاوت به کاربر کمک می کند که به هر روشی که می خواهد از گزارش ها استفاده کند و بهره لازم را ببرد.

هر کدام از گزارش های قابل استخراج در سامانه درگاه به شما اطلاعات ارزشمندی می دهد، که براساس آن می توانید دید جزئی یا کلی از عملکرد کنونی یا گذشته سازمان خود داشته باشید. اطلاعات معاملات اغلب سازمان ها در حدی زیادند که گزارش گیری دستی با ابزارهایی مثل اکسل یا ورد بسیار وقت گیر و دشوار بوده و همچنین امکان وقوع اشتباه در آنها نیز فراوان است. با قابلیت گزارش گیری سامانه درگاه از درستی اطلاعات و محاسبات دریافت شده خیالتان راحت باشد.

به عنوان مثال چند نمونه از گزارش هایی که سامانه درگاه در اختیار شما قرار می دهد را برای شما بیان می کنیم

  • گزارش حضور و غیاب افراد در جلسات بر مبنای درصد
  • خلاصه وضعیت تضامین بر مبنای تاریخ صدور، تاریخ پایان اعتبار، وضعیت و تضمین گذا، نوع تضامین به شکل نمودار و پای چارت
  • گزارش صورت جلسه کمیسیون معاملات بر اساس شرکت کنندگان، قیمت واحد، قیمت کل، شرایط تحویل
۵/۵ - (۲ امتیاز)
بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

نظر
نام
ایمیل
وبسایت