سال ها خدمت در زمینه تولید سامانه های تحت وب و اپلیکیشن های موبایل باعث شده است تا تیم اندیشه پرداز یکی از قوی ترین و تخصصی ترین شرکت های حوزه فناوری اطلاعات محسوب شود. اطمینان مشتریان بزرگ در سطح کشور افتخار این مجموعه بوده و جهت حفظ این سرمایه ارزشمند هر روز در تلاش برای بهبود خدمات و کیفیت محصولات می باشیم.

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان کارگر شمالی، خیابان صدوقی، پلاک 47، ساختمان اندیشه پرداز

تلفن: 66946022 (021)

ایمیل: info@andishehpardaz.ir

فرایند و مراحل برگزاری مناقصات

فرایند و مراحل برگزاری مناقصات

فرایند و مراحل برگزاری مناقصات

انجام و برگزاری اصولی مناقصات، با رعایت کامل قواعد و قوانین برگزاری مناقصه، به سازمان ها کمک می کند تا بتوانند با بهترین شیوه ممکن کالا یا خدمات با کیفیت و با مناسب ترین قیمت را، از شرکت های ارائه دهنده ی خدمات دریافت نمایند.

در واقع برگزاری مناقصه فرصت بسیار خوبی را برای حضور در یک فضای رقابتی بزرگ و مطمئن برای سازمان ها و یا حتی بخش خصوصی فراهم می آورد که می تواند کمک شایانی در جهت ارتقاء توسعه کیفی فعالیت های واگذار شده باشد.

در ماده ۹ قانون برگزاری مناقصات، فرایند و مراحل برگزاری مناقصات به شکل زیر عنوان شده است:

الف) تامین منابع مالی از جانب مناقصه گزار

ب) تعیین نوع مناقصه در معاملات بزرگ (مناقصات عمومی، محدود، یک مرحله ای و یا دو مرحله ای)

ج) تهیه اسناد مناقصه

د) ارزیابی کیفی مناقصه گران در صورت لزوم

ه) فراخوان مناقصه

و) ارزیابی پیشنهادها

ز) تعیین برنده و انعقاد قرارداد

در نرم افزار مدیریت قراردادهای درگاه (Dargah Contract Management System) سعی شده تمام مراحل اصولی برگزاری مناقصات،تحلیل و کلیه ی فرایندهای مربوط به مدیریت امور قراردادها و کنترل عملکرد پیمانکاران توسط متخصصین این حوزه پیش بینی شود و نرم افزاری جامع در حوزه ی مدیریت و برگزاری معاملات و قراردادها ارائه گردد.

امتیاز دهید
بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

نظر
نام
ایمیل
وبسایت