سال ها خدمت در زمینه تولید سامانه های تحت وب و اپلیکیشن های موبایل باعث شده است تا تیم اندیشه پرداز یکی از قوی ترین و تخصصی ترین شرکت های حوزه فناوری اطلاعات محسوب شود. اطمینان مشتریان بزرگ در سطح کشور افتخار این مجموعه بوده و جهت حفظ این سرمایه ارزشمند هر روز در تلاش برای بهبود خدمات و کیفیت محصولات می باشیم.

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان کارگر شمالی، خیابان صدوقی، پلاک 47، ساختمان اندیشه پرداز

تلفن: 66946022 (021)

ایمیل: info@andishehpardaz.ir

۵ راهی که نرم افزار مدیریت قرارداد به سازمان شما در کنترل هزینه ها کمک می نماید.

5 راهی که نرم افزار مدیریت قرارداد به سازمان شما در کنترل هزینه ها کمک می نماید

۵ راهی که نرم افزار مدیریت قرارداد به سازمان شما در کنترل هزینه ها کمک می نماید.

چنانچه به فکر راهی برای کاهش هزینه های سازمان خود هستید می بایست سریع عمل نمایید. هنگامی که تمام توافق نامه ها و قراردادهای شرکتی شما در یک محیط جامع، متمرکز و قابل جستجو قرار گرفته باشد تیم حقوقی شما خواهند توانست روند جمع آوری اطلاعات، شناسایی فرصت ها و اقدام برای کاهش هزینه ها را به میزان قابل توجهی تسریع نماید.

در اینجا به برخی از راه هایی که چگونه یک نرم افزار مدیریت قرارداد کارا می تواند شما را در یافتن سریع فرصت ها برای حذف هزینه های غیر ضروری sسازمانتان کمک نماید می پردازیم.

کلیه قراردادها را در یک مکان بایگانی کنید

بایگانی تمام قراردادهای شما در یک سیستم متمرکز و آنلاین، روشی ساده و کارآمد برای دسترسی و بررسی قراردادهای اصلی و تأثیرات مالی مربوط به آنها فراهم می نماید. دیگر نیازی به اتلاف وقت برای زیر رو کردن کمد قراردادها، جستجو در بین ایمیل های دریافتی و یا انتظار برای گرفتن نسخه نهایی از همکارانتان نخواهد بود بدین ترتیب یک منبع اطلاعات یکپارچه از کلیه قراردادهای خود خواهید داشت.

از تاریخ ها و مهلت های مهم مرتبط با قرارداد مطلع شوید

نظارت و ردیابی تاریخ ها و مهلت های مهم قرارداد بخش ضروری از روند مدیریت و کنترل قراردادهای سازمان شما محسوب می شود. مشخص کردن این تاریخ های مهم در نرم افزار قراردادها به شما امکان خواهد داد تا پس از گزارش گیری و بررسی دقیق این قراردادها اقدامات معنی داری در جهت فسخ، تمدید و یا مذاکره دوباره قرارداد انجام دهید.

فوراً جزئیات قرارداد را پیدا کنید

نرم افزار مدیریت قرارداد به شما  این امکان را خواهد داد تا به راحتی زبان، تاریخ، شرایط و بندهای خاص را در قراردادهای خود بیابید. کاری که اگر به صورت دستی انجام شود، بسته به حجم قراردادها می تواند روزها و یا حتی هفته ها به طول انجامد.

گزارش گیری از هر اطلاعاتی که در قرارداد برای شما اهمیت دارد.

یکی از بزرگترین مزایای نرم افزار مدیریت قرارداد، امکان مشاهده سریع اطلاعات دقیق درباره محتوای پیمان های شما است. با گزارش گیری از کلیه اطلاعات موجود در قرارداد در جریان اتفاقان مهم پیش رو قرار خواهید گرفت. به عنوان مثال به راحتی می توانید متوجه شوید که کدام یک از قراردادهایی که دارای ارزشی بیش از ۸۰۰ میلیون تومان هستند  در 30 روز آینده منقضی خواهند شد یا به عنوان مثال چه قراردادهایی شامل بندهای مهمی هستند که عدم توجه به آن ها زیان بزرگی به شرکت وارد خواهند کرد.

به سرعت هزینه های سازمان خود را کاهش دهید.

نیاز به کاهش هزینه ها می تواند به طور ناگهانی ایجاد شود و انتظار برای پاسخ سریع و مؤثر چالشی است که بسیاری از تیمهای حقوقی با آن روبرو هستند. نرم افزار مدیریت قرارداد می تواند به شما کمک کند فرصت های کاهش هزینه را بطور قابل توجهی سریعتر از تکیه به روش های قدیمی و دستی پیدا کنید و انتخاب راه حلی که مقرون به صرفگی را در اولویت قرار دهد، به شما این امکان را خواهد داد تا ضمن کاهش هزینه ها، نتایج را در زمان سریعتری مشاهده نمایید.

با  دانلود و بکارگیری نرم افزار مدیریت قراردادها، امکان مدیریت کارآمد تمامی مراحل امور قراردادها وجود دارد بدین ترتیب روند ثبت قرارداد، انجام مذاکرات و اعمال موارد قرارداد مطابق با قوانین به سهولت امکان پذیر است.

صرفه جویی در هزینه و زمان، کاهش اشتباهات ناشی از تنظیم دستی قرارداد، افزایش امنیت و قدرت تجزیه و تحلیل اطلاعات، امکان فرایندسازی، گزارش گیری، سهولت در بایگانی و جستجو، ثبت و نگهداری پیش نویس ها، تجدید نظر و اصلاح، تنها برخی از مزایای یک نرم افزار مدیریت قراردادهای کارآمد است.

ما در اندیشه پرداز همواره به ارائه ی راهکاری برای سهولت استفاده و در نتیجه رضایت حداکثری کاربران می اندیشیم. سعی ما بر آن است با ارائه ی یک سیستم جامع مدیریت قراردادها، بتوانیم گامی هر چند کوچک برای جلب رضایت حداکثری شما مشتریان گرامی برداریم.

امتیاز دهید
بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

نظر
نام
ایمیل
وبسایت