پرتال های سامانه یکپارچه درگاه
برترین پرتال ها با شناخت دقیق علایق، نیازها و توقعات کاربران ایجاد می شوند از این رو بر آن شدیم جهت جلب رضایت حداکثری شما کاربران گرامی،پس از شناسایی و سازماندهی کلیه نیازهای حوزه امور مدیریت قرارداد و معاملات، پرتال پیمانکاران و تامین کنندگان و همچنین پرتال مجریان را در راهکار درگاه ارائه نماییم.
خرید الکترونیک اسناد مناقصه و مزایده، دریافت اطلاعات مورد نیاز در مورد فراخوان ها، امکان مشاهده ی سوابق مناقصات قبلی، پرسش و پاسخ با کارفرما، ارسال پیام و شرکت در ارزیابی های آنلاین تنها بخشی از ویژگی های این پرتال می باشد. جزئیات بیشتر
یک پرتال کارآمد برای مدیریت درخواست های داخلی شرکت، گردش کار، نمایش داده ها همچون فهرست معاملات فعال و محدود، پروژه های انجام شده، حسن سابقه، امکان آپلود اسناد و … جزئیات بیشتر
زیرسیستم ها
قابلیت های نرم افزار مدیریت قراردادهای راهکار یکپارچه درگاه را با افزودن زیرسیستم های کسب و کار ما گسترش دهید.