سال ها خدمت در زمینه تولید سامانه های تحت وب و اپلیکیشن های موبایل باعث شده است تا تیم اندیشه پرداز یکی از قوی ترین و تخصصی ترین شرکت های حوزه فناوری اطلاعات محسوب شود. اطمینان مشتریان بزرگ در سطح کشور افتخار این مجموعه بوده و جهت حفظ این سرمایه ارزشمند هر روز در تلاش برای بهبود خدمات و کیفیت محصولات می باشیم.

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، روبروی خیابان دکتر فاطمی، کوچه عبده، پلاک 55، واحد 16

تلفن: 45382 (021)

ایمیل: info@andishehpardaz.ir

مکانیزه سازی گردش امور قراردادها و مراحل ثبت قرارداد

نرم افزار مدیریت قراردادها ی راهکار یکپارچه درگاه، مدیریت تمامی مراحل امور قراردادهای منعقد شده، که یکی از محوری ترین و حساس ترین چالش سازمان ها محسوب می شود را به طرز چشمگیری تسهیل و تسریع می نماید.

فروش الکترونیکی اسناد

امکان قیمت گذاری و اصلاحیه بر روی هر سند و دریافت اسناد به صورت الکترونیکی توسط پیمانکار

ثبت الحاقیه و متمم قرارداد

تعریف انواع الحاقیه و متمم قرارداد از جمله الحاقیه های زمانی، مبلغی و تعهدات

آرشیو الکترونیک اسناد قرارداد

ثبت تمامی اسناد مرتبط با درخواست قرارداد، صورت جلسات، اسکن قرارداد، توجیه فنی و …

کنترل صورت وضعیت

قابلیت کنترل نرخ و صورت وضعیت طبق پیمان و قراردادهای ثبت شده

فیلدساز پیشرفته

امکان ایجاد فیلد های دلخواه و گزارش گیری بر اساس فیلدهای ایجاد شده علاوه بر فیلدهای پیش فرض

فرایندساز پیشرفته

قابلیت تعریف و تغییر فرایندهای امور قرارداد به شکل اختصاصی برای هر سازمان

تقویم کاری

امکان تعریف جلسات و یادداشت های کاری، اطلاع رسانی لحظه ای رخداد ها و ارسال هشدار به ذی نفعان

اتصال به سایر سامانه ها

قابلیت اتصال به اتوماسیون اداری، نرم افزارهای مالی، کنترل پروژه، پست الکترونیک، پیامک و فکس

گزارش ساز حرفه ای نرم افزار امور قراردادها

با توجه به موتور قوی گزارش سازِ نرم افزار مدیریت قراردادها امکان دسترسی مستقیم به اطلاعات اختصاصی و  تولید و تهیه ی انواع گزارشات توسط کاربران وجود دارد.امکان تولید و ذخیره گزارشات دلخواه بر اساس:

فرمت

نوع فیلدهای اطلاعاتی

اعمال شروط خاص و فیلترگزاری

انتخاب سایز گزارش

تعیین مکان فیلدها

درج انواع نمودار ها

گزارش ساز نرم افزار امور قراردادها
تولید مکاتبات نرم افزار قراردادها

تولید خودکار انواع مکاتبات اداری و صورت جلسات

بخش تولید مکاتبات نرم افزار امور قراردادها امکان تعریف انواع مکاتبات اداری و صورتجلسات را داشته که پس از تولید، بصورت پیش نویس امکان ارسال به سامانه اتوماسیون مکاتبات در نظر گرفته شده است.

در نرم افزار مدیریت قراردادها تمامی مستندات امکان ارجاع از طریق چارت سازمانی را دارا می باشند همچنین در هر مرحله قابلیت دریافت تاییدیه ها و ضمائم وجود دارد.

آرشیو الکترونیک و ثبت اسناد قرارداد

بایگانی الکترونیک اسناد با امکان تعریف درختواره‌ی پوشه‌های نگهداری مستندات بطور نامحدود، سطوح دسترسی پوشه‌ها، الگوی شماره دهی سند، نوع مقادیر اسناد، قابلیت افزودن، حذف و جایگزینی فایل‌های یک سند، شماره‌دهی دستی اسناد و پوشه‌ها، جستجوی پیشرفته و انتقال پوشه ها

امکان تعیین دقیق محل نگه داری اسناد مکتوب و هم چنین ثبت و تشخیص آسان شخص خارج کننده نسخه اصلی از بایگانی و زمان دقیق خروج آن (راه اندازی میز امانات الکترونیکی) همراه با ارسال آلارم پیشرفته ونمایش لیست نسخه های خارج شده از بایگانی از دیگر ویژگی های نرم افزار مدیریت قراردادها می باشد.

آرشیو الکترونیک نرم افزار مدیریت قراردادها
ثبت کمیسیون در نرم افزار مدیریت قراردادها

ثبت و مدیریت کمیسیون ها

امکان ثبت کمیسیون ها

امکان ثبت مصوبات و پیگیری آن ها

امکان تولید و ثبت صورت جلسات کمیسیون

امکان کنترل و رسیدگی به صورت جلسات و مصوبات کمیسیون

امکان مشخص شدن حاضرین و غایبین جلسه کمیسیون

امکان ارسال پیامک یادآوری جلسه کمیسیون به اعضا

با اطمینان خرید کنید …

انتخاب بدون ریسک با تضمین ۱۰۰% بازگشت وجه تا ۴۵ روز

ضمانت بازگشت وجه نرم افزار مدیریت قراردادها

پیش بینی کلیه نیاز های مربوط به مدیریت امور قرارداد و پیمان

پوشش تمامی فرایندهای کنترل قرارداد

افزایش/کاهش ۲۵%، خاتمه قرارداد، متمم ها و الحاقیه های قرارداد، ارائه پیشرفت فیزیکی و ریالی، تغییر مقادیر، مابه التفاوت و تعدیل ها،مبالغ مشروط در قرارداد، تاخیرات و تعلیق ها، تحویل و یا فسخ پیمان

هشدار تاریخ خاتمه قرارداد و ضمانتنامه ها

اعلام زمان نزدیک شدن به تاریخ اتمام امضای مدیران، ضمانت نامه ها، صورت وضعیت ها،  تاریخ پایان قرارداد و در نتیجه رفع نگرانی مدیران درمورد از دست دادن زمان به موقع تمدید قرارداد

یکپارچگی با نرم افزار های مالی

امکان اتصال نرم افزار مدیریت امور قراردادها  به سیستمهای مرتبط مانند اتوماسیون مکاتبات اداری، سیستمهای مالی، کنترل پروژه و … و در نتیجه امکان رویت صورت حساب و صورت وضعیت شرکت ها

تولید تمامی مکاتبات و مستندات قرارداد

تولید مستندات از جمله صورتجلسه ها، پیش نویسهای مناقصه و انواع قرارداد، ابلاغیه ها، آگهی ها، دعوتنامه ها، انواع فرمهای خرید اسناد، انواع مکاتبات اداری و … به صورت کاملا داینامیک

رویت تمامی مراحل پرونده توسط کارفرما

تمامی مراحل پرونده از زمان برگزاری مناقصه تا انعقاد قرارداد به همراه تمامی مستندات و مکاتباتِ صورت گرفته توسط کارفرما در سامانه جامع قراردادها قابل رویت می باشد.

تعریف و مدیریت پروژه ها

امکان تعریف نامحدود پروژه و قابلیت اتصال به قرارداد و قابلیت گزارش گیری پیشرفته از وضعیت قراردادهای متصل به هر پروژه

تعریف اعتبارات و بودجه

ثبت و به کارگیری ردیف های بودجه و اعتبارات و گزارش گیری اعتبارات مصرفی به ازای هر قرارداد در نرم افزار مدیریت قراردادها

داشبورد حرفه ای نمایش آمار و اطلاعات

قابلیت نمایش و مشاهده پیشرفت پروژه ها بر روی نقشه و در قالب داشبورد و امکان رصد عملکرد و تغییرات به صورت لحظه ای

ارائه نسخه موبایل جهت سهولت در دسترسی

قابلیت نمایش داشبورد اطلاعات، مشاهده وضعیت پروژه، ثبت و پیگیری درخواست، گزارش گیری، جستجو و فیلتر پیشرفته و هم چنین ارسال آلارم های لحظه ای

می‌خواهید قبل از خرید، به طور رایگان با نرم افزار مدیریت قراردادها کار کنید؟

بصورت آنلاين و موقت نرم‌افزار امور قراردادها را در یک محیط واقعی مورد بررسی قرار دهيد.

ثبت و مدیریت اطلاعات قرارداد

تعریف قرارداد و تعیین سطح دسترسی برای هر قرارداد

امکان ایجاد قرارداد به صورت ساختار درختی و اعمال سطوح دسترسی با جزئیات دقیق به همراه ثبت لاگ عملکرد کاربران

تعریف نحوه انتخاب پیمانکار

امکان تعریف نحوه ی انتخاب پیمانکار نظیر مناقصه، مزایده، ترک تشریفات، واگذاری و …

ثبت دقیق جزئیات مراحل قرارداد

ثبت جزئیات مراحل قرارداد (شامل فیلدهای تاریخ تخمینی و واقعی اتمام پروژه، مبلغ کسورات، درصد و شرح قرارداد)

ثبت انواع تیپ قرارداد

ثبت نامحدود انواع تیپ قرارداد و تولید خودکار متون براساس مفاد قرارداد و اطلاعات پیمانکار

ثبت قرارداد در نرم افزار امور قراردادها

سایر امکانات نرم افزار مدیریت قراردادها

ثبت پیمان بر اساس گردش کار و یا بدون نیاز به گردش کار

امکان تخصیص و گروه بندی قراردادها به درآمدی و هزینه ای

قابلیت گروه بندی خدمات پیمان نظیر پیمانکاری،مشاور، خرید، اجاره و فروش

امکان ثبت اطلاعات عملیات قراردادها به تفکیک هر قرارداد

امکان نظارت جامع بر پیشرفت اجرای امور قرارداد

امکان بازگرداندن قرارداد به مرحله ی ورود اطلاعات با ذکر علت برگشت

امکان تعیین خودکار دامنه ی قیمت های متناسب پیشنهادی پیمانکاران

امکان تعریف انواع ضمانت نامه و نرخ ضمانت نامه نظیر مشاوره، پیش پرداخت،پیش دریافت، حسن انجام کار، شرکت در مناقصه،دوره تضمین و …

امکان ایجاد نامه درخواست، تمدید و یا آزادسازی ضمانت نامه از بانک

تعیین انواع عوامل پرداخت نظیر اجاره، جریمه،بیمه یا پیش پرداخت

تعریف فاز و زمانبندی مراحل پرداخت و تعیین نوع خاتمه قرارداد پیمانکاران

کنترل صورت وضعیت مالی بر حسب قراردادهای ثبت شده

امکان محاسبه مبلغ خالص صورت وضعیت بر اساس کسورات

امکان تعیین ضرایب کسورات قانونی و مالیات بر ارزش افزوده برای هر قرارداد

به روز رسانی مستمر نرم افزار امور قراردادها مطابق با قوانین مالی معاملاتی

چند کاربره و دو زبانه بودن سیستم و در نتیجه امکان تعامل با پیمانکاران خارجی و استفاده هر چه آسانتر آن ها از امکانات نرم افزار مدیریت قراردادها