سال ها خدمت در زمینه تولید سامانه های تحت وب و اپلیکیشن های موبایل باعث شده است تا تیم اندیشه پرداز یکی از قوی ترین و تخصصی ترین شرکت های حوزه فناوری اطلاعات محسوب شود. اطمینان مشتریان بزرگ در سطح کشور افتخار این مجموعه بوده و جهت حفظ این سرمایه ارزشمند هر روز در تلاش برای بهبود خدمات و کیفیت محصولات می باشیم.

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان کارگر شمالی، خیابان صدوقی، پلاک 47، ساختمان اندیشه پرداز

تلفن: 66946022 (021)

ایمیل: info@andishehpardaz.ir

 

نرم افزار راهکار یکپارچه درگاه، انتخاب مدیران شهرداری قدس در حوزه ی مدیریت قراردادها و معاملات

شهرداری قدس

نرم افزار راهکار یکپارچه درگاه، انتخاب مدیران شهرداری قدس در حوزه ی مدیریت قراردادها و معاملات

«شهرداری قدس»با انتخاب و پیاده سازی سامانه “راهکار یکپارچه درگاه” امکان مدیریت معاملات شامل مناقصه، استعلام، ترک تشریفات، واگذاری و … را برای کاربران خود فراهم کرده است.

 

فواید استفاده از سامانه یکپارچه درگاه در شهرداری ها

یکپارچه سازی فرایندهای امور پیمان و قرارداد اولین قدم  مدیریت معاملات است که به تسهیل و تسریع برگزاری فرایند های معاملات کمک می کند.
فراهم کردن امکان ثبت تمامی اقدامات صورت گرفته برروی پرونده هاو مکاتبات اداری جهت آسایش کارمندان، سهولت در  دسترسی به بخشنامه‌ها، بایگانی الکترونیکی و مدیریت و فروش الکترونیک اسناد از مزایای سیستم یکپارچه درگاه برای شهرداری ها می باشد.

این سامانه با استفاده از زیر ساخت وب سرویس، امکان اتصال به انواع سامانه های مرتبط از جمله سیستم های مالی، اتوماسیون مکاتبات، سامانه های کنترل پروژه و سایر سیستم های پر کاربرد را داراست.

پیشنهاد می کنیم قبل از اقدام به خرید نرم افزار، اجازه دهید در یک جلسه حضوری و یا غیرحضوری به شما نشان دهیم نرم افزار یکپارچه درگاه چگونه سبب افزایش کارایی و کاهش هزینه‌ها در سازمان شما خواهد شد.

درخواست دموی نرم افزار
امتیاز دهید
بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

نظر
نام
ایمیل
وبسایت