سال ها خدمت در زمینه تولید سامانه های تحت وب و اپلیکیشن های موبایل باعث شده است تا تیم اندیشه پرداز یکی از قوی ترین و تخصصی ترین شرکت های حوزه فناوری اطلاعات محسوب شود. اطمینان مشتریان بزرگ در سطح کشور افتخار این مجموعه بوده و جهت حفظ این سرمایه ارزشمند هر روز در تلاش برای بهبود خدمات و کیفیت محصولات می باشیم.

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان کارگر شمالی، خیابان صدوقی، پلاک 47، ساختمان اندیشه پرداز

تلفن: 66946022 (021)

ایمیل: info@andishehpardaz.ir

اصول و مبانی اولیه در قراردادهای پیمانکاری بخش اول

اصول و مبانی اولیه در قراردادهای پیمانکاری بخش اول

در این بخش  برآن شدیم تااصول و مبانی اولیه قرارداد های پیمانکاری را بیان کنیم . تا علاوه بر ارائه ی نرم افزار مدیریت قراردادها آموزش علمی نیز در این زمینه صورت گیرد.

شرایط اولیه پیمان

۱- پیمان به مجموعه اسناد و مدارک که در موافقت نامه بین اشخاص حقیقی و یا حقوقی گفته میشود.

۲- موافقت نامه سندی که مشخصات اصلی توافق نامه و یا قرارداد پیمانکاری مانند مشخصات دو طرف قرارداد، موضوع، مبلغ و مدت پیمان در آن بیان شده است

۳- شرایط عمومی شرایط حاکم بر قرارداد را مشخص میکند

۴- شرایط خصوصی برای تکمیل شرایط عمومی حاکم بر قرارداد معین میشود و با توجه به وضعیت قرارداد تنظیم می گردد لازم به ذکر است شرایط خصوصی هیچ گاه نمی تواند شرایط عمومی را نقض کند.

۵- برنامه زمانی انجام کار: دو بخش کلی و جزئی را دارد که چهارچوب انجام کار برای هر بخش و زمان بندی هر بخش را بصورت جزء به جزء بیان میکند.

۶- کارفرما شخصی حقیقی و یا حقوقی است که از یک سو امضاء کننده پیمان بوده و عملیات انجام کار را طبق قرارداد به پیمانکار واگذار کرده است .

۷- پیمانکار شخص حقیقی و یا حقوقی است که از یک سو امضاء کننده پیمان و از سوی دیگر بر اساس قرارداد اجرا کننده پیمان خواهد بود

۸- مدیر طرح شخصی حقیقی و یا حقوقی است که که به منظور مدیریت اجرای کار به پیمانکار معرفی می گردد.

۹- مهندس مشاور و یا ناظر شخصی حقیقی و یا حقوقی است که به منظور نظارت بر اجرای کار به کارفرما معرفی می گردد.

۱۰- رئیس کارگاه شخصی حقیقی است که تجربه بالاست که پیمانکار او را به مهندس مشاور معرفی میکند تا امور کارگاه را مدیریت و سرپرستی کند.

امتیاز دهید
بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

نظر
نام
ایمیل
وبسایت