سال ها خدمت در زمینه تولید سامانه های تحت وب و اپلیکیشن های موبایل باعث شده است تا تیم اندیشه پرداز یکی از قوی ترین و تخصصی ترین شرکت های حوزه فناوری اطلاعات محسوب شود. اطمینان مشتریان بزرگ در سطح کشور افتخار این مجموعه بوده و جهت حفظ این سرمایه ارزشمند هر روز در تلاش برای بهبود خدمات و کیفیت محصولات می باشیم.

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان کارگر شمالی، خیابان صدوقی، پلاک 47، ساختمان اندیشه پرداز

تلفن: 66946022 (021)

ایمیل: info@andishehpardaz.ir

شرح موفقیت استقرار پروژه نرم افزار سامانه درگاه بنیاد مسکن قم

پیاده سازی نرم افزار مدیریت قراردادها در بنیاد مسکن قم

شرح موفقیت استقرار پروژه نرم افزار سامانه درگاه بنیاد مسکن قم

پیاده سازی نرم افزار مدیریت قراردادها و معاملات درگاه در بنیاد مسکن قم، در نیمه آبان ماه سال ۱۳۹۸ آغاز شد. هم اکنون بعد از گذشت بیش از دو سال از استقرار سامانه درگاه در بنیاد مسکن قم تمامی معاملات این سازمان از طریق این نرم افزار مدیریت می شود.

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در یک نگاه:

چندین ماه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، در ۲۱ فروردین ماه سال ۱۳۵۸ بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی تاسیس شد. بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به جهت کمک به مسکن محرومان و ساخت و توسعه عمران شهرها و روستاهای کشور در چارچوب سیاست های دولت تشکیل شد.
از مهمترین وظایف این سازمان ارائه طرح های ساخت مسکن برای اقشار ضعیف، انجام پروژه های کارشناسی در مورد اراضی روستایی و کمک در تامین مصالح ساختمانی و …. است. بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یک دفتر مرکزی در تهران دارد، در مراکز استانها 31 شعبه دارد و 278 شعبه فرعی در سطح شهرستانها دارد.

در فرمان امام خمینی برای تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به صراحت قید شده که عالی ترین مرجع تصمیم گیری در بنیاد مسکن، نماینده رهبری، نماینده دولت یا همان وزیر مسکن و شهرسازی و سه نفر از مهندسان و کارشناسان ساختمان و شهرسازی (به انتخاب دو نفر اول) هستند. رئیس بنیاد هم از میان شواری مرکزی انتخاب می شود.

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دارای ۱۲ شرکت تابعه است که شامل شرکت سامان محیط، شرکت ایجاد محیط، شرکت نوسازی و عمران تهران، شرکت سازمان توسعه مسکن ایران، شرکت سرمایه گذاری خانه گستر یکم، شرکت عمران تکلار، پژوهشکده سوانح طبیعی، مهندسین مشاور ساخت آرما، شرکت تولیدی خانه گستر، شرکت نوسازی و عمران اکباتان، شرکت سیمان شهرکرد و شرکت آزاد راه اهواز-بندر امام می شود.

شرح مختصری از پیاده سازی نرم افزار مدیریت معاملات درگاه در بنیاد مسکن قم

بنیاد مسکن قم در حوزه های وسیعی فعالیت دارد، از طرح های ساخت مسکن روستایی، مسکن مهر، بهسازی برای اهداف گردشگری تا بسیاری فعالیت ها و پروژه های وسیع عمرانی و نوسازی در سطح استان. با توجه به این حجم بزرگ از فعالیت عمرانی و بهسازی، این سازمان هر ساله تعداد زیادی مناقصه، مزایده برگزار کرده و قرارداد می بندد. بدون وجود یک سیستم یکپارچه برای مدیریت مناقصات و مزایدات و همچنین مدیریت قرارداد، معاملات بنیاد مسکن قم، دستی، کند و با خطاهای انسانی پیش می رفت. مدیران سازمان با آگاهی از ضرورت داشتن سامانه ای برای مدیریت مناقصات و مزایدات و قراردادها، از میان گزینه های موجود در بازار نرم افزار اندیشه پرداز به عنوان کامل ترین گزینه انتخاب کردند.

داشتن قابلیت هایی از قبیل امکان بایگانی و جستجوی الکترونیک اسناد، پورتال تامین کنندگان و امکان ایجاد لیستی از بهترین تامین کنندگان (وندور لیست)، امکان اتصال به سایر سامانه های اداری، امکان ثبت و مدیریت همه مراحل مناقصات و مزایدات به صورت آنلاین، امکان فروش اسناد مناقصه، استعلام آنلاین قیمت و …. از جمله ویژگی هایی بودند که سامانه مدیریت قراردادها و مناقصات و مزایدات اندیشه پرداز را به بهترین گزینه تبدیل کردند.

برخی از مزیتهای رقابتی نرم افزار مدیریت معاملات درگاه:

  • پورتال تامین کنندگان و امکان ایجاد وندور لیست
  • امکان گزارش گیری پیشرفته از داده های و اسناد
  • دو زبانه بودن و امکان معامله با شرکای خارجی
  •  امکان ارائه قیمت براساس مبلغ ارزی

تقدیر مدیریت بنیاد مسکن قم از اندیشه پرداز

بنیاد مسکن اندیشه پرداز
۵/۵ - (۱ امتیاز)
بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

نظر
نام
ایمیل
وبسایت