سال ها خدمت در زمینه تولید سامانه های تحت وب و اپلیکیشن های موبایل باعث شده است تا تیم اندیشه پرداز یکی از قوی ترین و تخصصی ترین شرکت های حوزه فناوری اطلاعات محسوب شود. اطمینان مشتریان بزرگ در سطح کشور افتخار این مجموعه بوده و جهت حفظ این سرمایه ارزشمند هر روز در تلاش برای بهبود خدمات و کیفیت محصولات می باشیم.

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان کارگر شمالی، خیابان صدوقی، پلاک 47، ساختمان اندیشه پرداز

تلفن: 66946022 (021)

ایمیل: info@andishehpardaz.ir

برگزاری جلسات آموزشی سامانه درگاه در پرسی گاز

اندیشه پرداز پرسی گاز

برگزاری جلسات آموزشی سامانه درگاه در پرسی گاز

جلسات آموزشی نرم افزار یکپارچه درگاه در پرسی گاز به صورت کارگاه عملی و آموزش کلی سامانه به کارمندان این شرکت در چهار روز برگزار شد. این جلسات که روی هم رفته بیش از ۱۶ ساعت به طول انجامید که در آن کارمندان پرسی گاز نحوه کلی کار با سامانه را یاد گرفته و سوالات خود را مطرح کردند. جلسات آموزشی اندیشه پرداز بخشی از خدمات پس از فروش هستند که نمونه ای از فرایندهای سازمان را با نشان دادن مسیر درست، تحلیل و طراحی می کنند و با مشارکت تیم فنی آن را پیاده سازی می کنند. این جلسات به آموزش کلی سامانه و راهبری سیستم اختصاص داده شد. آموزش تیم خدمات پس از فروش اندیشه پرداز شامل یک جلسه راهبری، یک جلسه آموزش کلی سیستم و دو جلسه آموزش مراکز (زیر مجموعه های پرسی گاز) برگزار شد.

آشنایی با کلیات سازمان پرسی گاز

شرکت پرسی گاز در صنعت گاز مایع فعالیت می کند. در سال ۱۳۸۷ دو شرکت بزرگ پرسی گاز و ایران گاز بر اساس تصمیم مجمع عمومی فوق العاده با یکدیگر ادغام شدند. این ادغام براساس آمار و ارقام دستاورد های مثبت و بزرگی داشته است.
هم اکنون شرکت پرسی گاز ایران (سهامی خاص) با برداشت ماهانه ۷۰ هزار تن گاز مایع، بزرگترین شرکت تولید کننده گاز مایع در ایران است. این شرکت گاز مایع خود را از مبادی پالایشگاه برداشت کرده و به محل های مصرف حمل می کند، این شرکت دارای ۵۲ درصد بازار مصرف و بیش از ۲۰ میلیون مصرف کننده است. علاوه بر عرضه گاز مایع صنعتی، تجاری و خانگی پرسی گاز به تامین گاز مورد نیاز صنایع کاشی و سرامیک، چینی سازی، بیمارستان ها، رستوران ها، دامداری ها و مرغداری نیز فعالیت می کند.

برخی از موارد آموزشی مطرح شده در جلسات آموزشی سامانه درگاه

  • تشریح و آموزش نحوه انجام کلیه فرایندهای معاملاتی مانند ثبت درخواست اولیه برگزاری مناقصه، مزایده و استعلام و ….
  • نحوه فروش الکترونیک اسناد به پیمانکار بدون نیاز به مراجعه حضوری پیمانکار
  • توضیح نحوه بررسی و امتیاز دهی به پیمانکاران به صورت آنلاین
  • نحوه دریافت پیشنهاد قیمت مناقصات، مزایدات، خرید و فرایند بازگشایی پاکات به شکل الکترونیکی
  • آموزش مدیریت کلیه امور مرتبط با پروژه ها و قراردادهای منعقد شده
  • آموزش تولید خودکار انواع مکاتبات اداری و صورت جلسات به صورت پیش نویس
  • آموزش گزارش گیری از اطلاعت موجود در سامانه و روند عملکرد پیمانکاران
۵/۵ - (۲ امتیاز)
بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

نظر
نام
ایمیل
وبسایت