سال ها خدمت در زمینه تولید سامانه های تحت وب و اپلیکیشن های موبایل باعث شده است تا تیم اندیشه پرداز یکی از قوی ترین و تخصصی ترین شرکت های حوزه فناوری اطلاعات محسوب شود. اطمینان مشتریان بزرگ در سطح کشور افتخار این مجموعه بوده و جهت حفظ این سرمایه ارزشمند هر روز در تلاش برای بهبود خدمات و کیفیت محصولات می باشیم.

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان کارگر شمالی، خیابان صدوقی، پلاک 47، ساختمان اندیشه پرداز

تلفن: 66946022 (021)

ایمیل: info@andishehpardaz.ir

مدارک لازم برای ثبت نام گواهینامه ارزش افزوده

مدارک لازم برای گواهی ارزش افزوده

مدارک لازم برای ثبت نام گواهینامه ارزش افزوده

گواهی ارزش افزوده سندی است که هر شخص حقیقی و حقوقی که فعالیت تجاری دارد، باید آن را اخذ کند. این گواهی نامه یکی از مسائل دارای اهمیت به جهت اجرای نظام مالیاتی است و گرفتن آن برای کلیه فعالیت های اقتصادی امری ضروری است. مودیان مالیاتی پس از ثبت شرکت و اخذ کد مالیاتی، تکمیل مراحل ثبت نام، ارسال مدارک لازم برای گواهی ارزش افزوده، این گواهینامه در یک برگه A5 توسط سازمان امور مالیاتی دریافت می کنند.

گواهی ارزش افزوده برای یک دوره ۶ ماهه تا یکساله صادر می شود و بعد از پایان اعتبار باید در حوزه مالیاتی تمدید شود.

افراد ملزم به پرداخت مالیات بر ارزش افزوده

هر شخص حقیقی و حقوقی فعال در حوزه اقتصادی بدون توجه به میزان فروش و درآمد، باید مالیات برارزش افزوده پرداخت کنند.
اشخاص حقوقی پس از تاسیس و یا ثبت شرکت خود با هر میزان کسب درآمد، ملزم هستند که پس از اولین دوره مالیاتی مبلغی را تحت عنوان مالیات بر ارزش افزوده به حساب دولت واریز کنند.
متاسفانه برخی از فعالان حوزه فروش یا ارائه خدمات بدون داشتن آگاهی در زمینه قوانین مالیات برارزش افزوده، اقدام به دریافت این مالیات از مشتریان خود می کنند. در حالیکه دریافت مبلغ اضافی به عنوان مالیات از مشتری فقط پس از دریافت گواهی مالیات بر ارزش افزوده از سازمان مالیات امکان پذیر است.

مدارک لازم برای اخذ گواهی ارزش افزوده

۱- کد اقتصادی
۲- کپی مدارک احراز هویت کلیه اعضای شرکت
۳- آگهی تاسیس شرکت
۴- آگهی آخرین تغییرات شرکت
۵- وکالتنامه
۶- شماره تلفن ثابت و همراه پیمانکار (در صورت ضرورت شماره تلفن های مدیر عامل شرکت)
۷- کد پستی دفتر ( در صورت نداشتن دفتر کار کد پستی محل فعالیت یا منزل )
۸- گواهی صلاحیت در سایت رتبه بندی شرکت ها

مدارک لازم برای دریافت گواهی ارزش افزوده در مرحله نهایی

۱- نام بانک شرکت و کد شعبه افتتاح حساب
۲- شماره حساب متعلق به شرکت مورد نظر
۳- شماره تلفن رئیس هئیت مدیره
۴- کد پستی و نشانی رئیس هیئت مدیره
۵- آگهی آخرین تغییرات شرکت در صورت وجود تغییرات

روش تمدید و تقاضای صدور گواهی ارزش افزوده

برای ثبت نام جهت گواهی ارزش افزوده باید به سایت Evat.ir مراجعه کنید. به قسمت دریافت گواهینامه ارزش افزوده بروید و نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد کنید. سپس کلیه اطلاعات درخواستی را در فرم مخصوص در سایت پر کنید. بعد از انجام تمامی مراحل مربوط به ثبت نام برای ارزش افزوده، برای شما رمز دوم ایجاد می شود که پس از دریافت آن می توانید به مرحله دوم ثبت نام گواهینامه بروید. تهیه و فراهم سازی مدارک لازم برای گواهی ارزش افزوده و تحویل آنها به اداره دارایی، آخرین مرحله برای ثبت نام گواهی ارزش افزوده است.

با نرم افزار خرید و تدارکات اندیشه پرداز هر نوع درخواست خرید کالا و خدمات را از طریق برگزاری مناقصه، مزایده، استعلام و … ثبت کنید. بودجه تدارکات را براساس اعتبار تعیین شده، کنترل و مدیریت کنید. تامین کنندگان را تعریف کنید و آن را بصورت درختواره ای گروه بندی کنید. برای معامله با تامین کنندگان خارجی از قابلیت های چند ارزی پشتیبانی کنید. به مدیریت پیش پرداخت ها، تحویل ها و صورت حساب های خرید های جزئی و عمده بپردازید و بسیاری امکانات دیگر که این نرم افزار را به نرم افزاری جامع در حوزه مدیریت خرید و تدارکات تبدیل می کند.

جهت دریافت دموی رایگان حضوری و آنلاین نرم افزار امور خرید و تدارکات اندیشه پرداز کافیست فرم درخواست دمو را در سایت پر کنید، تا کارشناسان اندیشه پرداز در اسرع وقت برای هماهنگی جلسه دمو با شما تماس بگیرند.

۵/۵ - (۱ امتیاز)
بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

نظر
نام
ایمیل
وبسایت