سال ها خدمت در زمینه تولید سامانه های تحت وب و اپلیکیشن های موبایل باعث شده است تا تیم اندیشه پرداز یکی از قوی ترین و تخصصی ترین شرکت های حوزه فناوری اطلاعات محسوب شود. اطمینان مشتریان بزرگ در سطح کشور افتخار این مجموعه بوده و جهت حفظ این سرمایه ارزشمند هر روز در تلاش برای بهبود خدمات و کیفیت محصولات می باشیم.

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، روبروی خیابان دکتر فاطمی، کوچه عبده، پلاک 55، واحد 16

تلفن: 45382 (021)

ایمیل: info@andishehpardaz.ir

کمیسیون مناقصه و وظایف اعضای کمیسیون مناقصات

کمیسیون مناقصه و وظایف اعضای کمیسیون مناقصات

کمیسیون مناقصه و وظایف اعضای کمیسیون مناقصات

مرجع اداری صالح جهت اداره ی امور مناقصه در هر وزارتخانه یا موسسه عمومی یا شرکت دولتی و شهرداری ها یک واحد اداری به نام اداره ی مناقصات است که دارای وظایفی نظیر تشکیل کمیسیون مناقصه می باشد.

وظیفه کمیسیون مناقصات بررسی پیشنهادات رسیده از داوطلبان شرکت در مناقصه، ارجاع بررسی فنی پیشنهادها به کمیته فنی بازرگانی در مناقصات دومرحله ای، تعیین و اعلام برنده مناقصه می باشد. پیشنهاد می کنیم در این زمینه مطلب “شرح وظایف کمیته فنی بازرگانی مناقصات” را نیز مطالعه نمایید.

اعضای کمیسیون مناقصات

مطابق ماده ۵ قانون برگزاری مناقصات، اعضای کمیسیون مناقصه عبارتست از:

  • رئیس دستگاه مناقصه گزار یا نماینده وی
  • ذی حساب یا بالاترین مقام مالی دستگاه مناقصه گزار حسب مورد
  • مسئول فنی دستگاه مناقصه گزار یا واحدی که مناقصه به درخواست وی برگزار می شود.

شایان ذکر است در مناقصات مربوط به شهرداری ها، از سوی شورای شهر یک نفر به عنوان ناظر در جلسات کمیسیون مناقصه شرکت خواهد کرد.

کمیسیون با حضور هر سه نفر اعضای مزبور رسمیت دارد و تمام اعضا مکلف به حضور در جلسه و ابراز نظر هستند تصمیمات کمیسیون با رای اکثریت اعضا معتبر خواهد بود.

در مناقصات دو مرحله ای کمیسیون، مناقصه با حضور دستگاه مناقصه گزار تشکیل می شود. لازم به ذکر است اعضای کمیسیون مناقصات در شرکت های دولتی توسط هیات مدیره انتخاب می شوند.

وظایف کمیسیون مناقصات

اهم وظایف کمیسیون مناقصه به شرح زیر است:

  • تشکیل جلسات کمیسیون مناقصه در موعد مقرر در فراخوان مناقصه
  • بررسی پیشنهادهای مناقصه گران از نظر کامل بودن مدارک و امضای آن ها و نیز خوانا بودن و همچینن غیر مشروط بودن پیشنهاد های قیمت “ارزیابی شکلی”
  • ارزیابی پیشنهاد ها و تعیین پیشنهادهای قابل قبول طبق شرایط و اسناد مناقصه
  • ارجاع بررسی فنی پیشنهادها به کمیته فنی بازرگانی در مناقصات دومرحله ای
  • تعیین برندگان اول و دوم مناقصه (طبق ضوابط مواد ۱۹ و ۲۰ قانون برگزاری مناقصات)
  • تصمیم گیری درباره تجدید یا لغو مناقصه

نرم افزار مدیریت قراردادها و برگزاری مناقصات راهکار یکپارچه درگاه، امکان ثبت مصوبات، صورت جلسات کمیسیون، مدیریت و پیگیری آن ها را فراهم می نماید. ثبت و مدیریت کمیسیون، مشخص نمودن حاضرین و غایبین جلسه کمیسیون و ارسال پیامک یادآوری جلسه کمیسیون به اغعضا تنها برخی از ویژگی های نرم افزار مدیریت مناقصات و امور قراردادها می باشد.

برای مشاهده کلیه امکانات نرم افزار مدیریت قراردادها و نرم افزار مدیریت برگزاری مناقصات درگاه کلیک نمایید.

بدون دیدگاه

ارسال دیدگاه

دیدگاه
نام
ایمیل
وبسایت