سال ها خدمت در زمینه تولید سامانه های تحت وب و اپلیکیشن های موبایل باعث شده است تا تیم اندیشه پرداز یکی از قوی ترین و تخصصی ترین شرکت های حوزه فناوری اطلاعات محسوب شود. اطمینان مشتریان بزرگ در سطح کشور افتخار این مجموعه بوده و جهت حفظ این سرمایه ارزشمند هر روز در تلاش برای بهبود خدمات و کیفیت محصولات می باشیم.

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان کارگر شمالی، خیابان صدوقی، پلاک 47، ساختمان اندیشه پرداز

تلفن: 66946022 (021)

ایمیل: info@andishehpardaz.ir

نصب نرم افزار مدیریت معاملات درگاه در شرکت پتروشیمی کارون

پتروشیمی کارون اندیشه پرداز

نصب نرم افزار مدیریت معاملات درگاه در شرکت پتروشیمی کارون

شرکت پتروشیمی کارون در نظر دارد با استقرار نرم افزار مدیریت معاملات درگاه، تمامی فرایندهای مربوط به امور قرارداد و مناقصات و مزایدات را یکپارچه سازی و مکانیزه سازی کند و مدیریت همه فرآیند معاملاتی خود از قبیل مناقصه، واگذاری، حراج و …. را از طریق سامانه مدیریت معاملات درگاه برای کاربران فراهم بیاورد.

پتروشیمی کارون در یک نگاه

شرکت پتروشیمی کارون اولین تولیدکننده ایزوسیانات ها، شامل TDI و MDI است. پتروشیمی کارون تولید کننده انواع محصولات پایه ای و اصلی پتروشیمی در صنعت پلی یورتان است. به واقع این شرکت با تولید ایزوسیانات ها به تکمیل کننده زنجیره ارزش پلی یورتان در خاورمیانه و غرب آسیا تبدیل شد. محصولات این شرکت با ارزش افزوده بالا و کیفیت ممتاز جهانی تولید شده و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می گردد. مواد اولیه شرکت پتروشیمی کارون گازهای کلر، مونوکسیدکربن و هیدروژن و نیز خوراک تولوئن، بنزن، فُرمالین، آمونیاک، اسید نیتریک و اسید سولفوریک است.

محصولات پتروشیمی کارون عمدتا در پنج دسته زیر مورد استفاده قرار می گیرند:

  • تولید انواع ابر، اسفنج و فوم با کاربری در تولید مبلمان، صندلی های اداری و خانگی و صندلی خودرو
  • انواع عایق های صوتی و حرارتی و برای تولید انواع ساندویچ پنل، دیوارهای پیش ساخته و یخچال های خانگی و صنعتی
  • تولید زیره ی کفش و چرم مصنوعی در صنعت کیف و کفش
  • تولید باندهای ارتوپدی در صنایع پزشکی و بهداشتی
  • تولید انواع الاستومرها، چسب های صنعتی و چسب های لمینت

پس از نصب و استقرار نرم افزار مدیریت معاملات درگاه، تمامی مراحل قراردادها و مناقصات از جمله اطلاع رسانی انواع درخواست مناقصه، واگذاری، ترک تشریفات و …. از طریق نرم افزار مدیریت قراردادهای درگاه برای کاربران قابل ارائه خواهد بود. تمامی مراحل شرکت در مناقصات و قراردادها از جمله ثبت نام، ارزیابی، ارسال مدارک، بازگشایی پاکات و پیگیری امور مربوط به پروژه به صورت تماما آنلاین توسط سامانه درگاه امکان پذیر خواهد شد.

فروش الکترونیکی اسناد مناقصه، استعلام خودکار رتبه شرکت ها، تقویم هوشمند کاری، امکان بایگانی و جستجوی الکترونیک اسناد، تولید خودکار مکاتبات، فیلدساز و فرآیند ساز،امکان گزارش گیری پیشرفته از انواع اطلاعات از ویژگی های سامانه درگاه هستند که در بحث مدیریت قراردادها به صورت مکانیزه و هوشمند، کلیدی می باشند.

همچنین با امکان اتصال به سایر سامانه های سازمانی از قبیل سامانه های کنترل پروژه، سیستم های مالی، سیستم های اتوماسیون و مکاتبات اداری، پست الکترونیک و پیامک و فکس، یکپارچه سازی تمامی فرایند های مربوط به مدیریت قرارداد امکان پذیر می شود.

۵/۵ - (۱ امتیاز)
بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

نظر
نام
ایمیل
وبسایت