سال ها خدمت در زمینه تولید سامانه های تحت وب و اپلیکیشن های موبایل باعث شده است تا تیم اندیشه پرداز یکی از قوی ترین و تخصصی ترین شرکت های حوزه فناوری اطلاعات محسوب شود. اطمینان مشتریان بزرگ در سطح کشور افتخار این مجموعه بوده و جهت حفظ این سرمایه ارزشمند هر روز در تلاش برای بهبود خدمات و کیفیت محصولات می باشیم.

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان کارگر شمالی، خیابان صدوقی، پلاک 47، ساختمان اندیشه پرداز

تلفن: 66946022 (021)

ایمیل: info@andishehpardaz.ir

پیاده سازی سامانه درگاه در موزه، کتابخانه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی

پیاده سازی سامانه درگاه در موزه و کتابخانه مجلس شورای اسلامی

پیاده سازی سامانه درگاه در موزه، کتابخانه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی

پیاده سازی نرم افزار مدیریت قراردادها در”کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی” با هدف اتوماسیون تمامی فرایندهای مربوط به حوزه امور قراردادها و پیمان صورت گرفت.

کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی در یک نگاه:

کتابخانه مجلس نخستین کتابخانه رسمی و حکومتی در ایران است. این نهاد فرهنگی با قدمتی به بلندای عمر مجلس، بخش مهمی از میراث ماندگار تمدن و فرهنگ کهنسال و بزرگ ایران و اسلام را بر دوش دارد و با رسالت ارائه خدمات کتابداری، اطلاع‌رسانی، پژوهشی و علمی به نمایندگان محترم مردم در مجلس به‌عنوان یکی از مراکز علمی و فرهنگی معتبر و مهم در پاسداری از میراث اسنادی در جهان شناخته می‌شود. این مجموعه دارای گنجینه‌هایی کم‌نظیر از منابعی است که بر اعتبار جایگاه آن به‌عنوان مرکزی مهم در بسط و اشاعه تاریخ علم و هنر افزوده است.

کتابخانه مجلس بنا به رسالت تاریخی که بر عهده دارد، یعنی پشتیبانی اطلاعاتی از فرآیند قانونگزاری و حمایت از پژوهش در حوزه‌‌های ایران‌شناسی،‌ اسلام‌شناسی و میراث اسنادی، همواره چشم ‌به‌راهِ پویندگانی از قافله علم و آگاهی بوده است و اینک پس گذشت سال‌ها بالندگی و ثمردهی به‌سان درختی تنومند، برخیلِ مشتاقانِ معارف سایه‌ای پُرمهر گسترانیده و با گنجینه‌هایی از نفایس و نوادر به علاقمندانِ پرشمارِ خود، بی‌منّت و ادعا، طعم دلچسبِ تلاش‌های دانشورانِ گذشته و حال را می‌چشاند.

این اقدام در راستای تسهیل و تسریع برگزاری فرایندهای معاملات و ایجاد بانک جامع اطلاعاتی قراردادها و کنترل و رسیدگی به تمامی بخش های قرارداد (از جمله صورت وضعیت، متمم ها و الحاقیه های قرارداد، اعتبارات و بودجه، تغییر مقادیر مابه التفاوت و تعدیل ها، مبالغ مشروط در قرارداد، تاخیرات و تعلیق ها، تحویل یا فسخ پیمان و …) در مرکز اسناد شورای اسلامی انجام گرفت.

وجود تقویم کاری هوشمند، ثبت و مدیریت کمیسیون ها، تولید خودکار انواع مکاتبات و مستندات، امکان فروش الکترونیکی اسناد، فیلدساز، فرایندساز و گزارش ساز حرفه ای تنها بخش از ویژگی هایی است که مدیران کتابخانه مجلس شورای اسلامی را مجاب به انتخاب سامانه درگاه نموده است.

این سامانه با استفاده از زیر ساخت وب سرویس، امکان اتصال به انواع سامانه های مرتبط از جمله سیستم های مالی، اتوماسیون مکاتبات، سامانه های کنترل پروژه و سایر سیستم های پر کاربرد نظیر پست الکترونیک، پیامک و فکس را دارا می باشد.

پیشنهاد می کنیم برای مشاهده ی تمامی ویژگی ها و امکانات، بر روی لینک سامانه درگاه کلیک نمایید.

قبل از اقدام به خرید نرم افزار مدیریت قراردادها، اجازه دهید در یک جلسه حضوری و یا غیرحضوری به صورت رایگان به شما نشان دهیم نرم افزار مدیریت قراردادهای درگاه چگونه سبب افزایش کارایی و کاهش هزینه‌ها در سازمان شما خواهد شد. درخواست دمو

امتیاز دهید
بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

نظر
نام
ایمیل
وبسایت