سال ها خدمت در زمینه تولید سامانه های تحت وب و اپلیکیشن های موبایل باعث شده است تا تیم اندیشه پرداز یکی از قوی ترین و تخصصی ترین شرکت های حوزه فناوری اطلاعات محسوب شود. اطمینان مشتریان بزرگ در سطح کشور افتخار این مجموعه بوده و جهت حفظ این سرمایه ارزشمند هر روز در تلاش برای بهبود خدمات و کیفیت محصولات می باشیم.

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان کارگر شمالی، خیابان صدوقی، پلاک 47، ساختمان اندیشه پرداز

تلفن: 66946022 (021)

ایمیل: info@andishehpardaz.ir

سامانه درگاه، سامانه ای برای شرکت های فعال در حوزه صنایع غذایی

سامانه درگاه برای صنایع غذایی

سامانه درگاه، سامانه ای برای شرکت های فعال در حوزه صنایع غذایی

استفاده از سامانه درگاه چه منفعتی برای سازمان های حـوزه صنــــایع غــذایی ایجاد می کند؟

سامانه مدیریت قراردادهای درگاه در صنعت و معدن

صفر تا صد برگزاری مناقصه تا رسیدگی به قرارداد، در یک سیستم

اگر در زمینه تولید و پخش انواع صنایع غذایی فعالیت دارید، پیشنهاد می کنیم این مطلب را تا انتها دنبال کنید:

صنایع غذایی در همه کشورهای جهان از بزرگترین و پرتعداد ترین شرکت ها هستند. با توجه به نیاز هر روزه کشور پرجمعیت و بزرگ ایران به انواع محصولات غذایی، معاملات شرکت های صنایع غذایی ایران پر رونق بوده و تولیدات آنها نیز در حجم بالا و گسترده است. با توجه به حجم زیاد خرید و فروش و درخواست کالا و خدمات، می توان به قاطعیت گفت که مدیریت اصولی مناقصات و مزایدات و قراردادها برای این شرکت ها ضروری است.

سامانه درگاه برای صنایع غذایی

شرکت اندیشه پرداز با بررسی نیازهای شرکت های صنایع غذایی، راهکارهای فوق العاده ای برای مدیریت هرچه بهتر معاملات در این شرکت ها ارائه می دهد. راهکارهایی مثل سیستم ثبت و بایگانی الکترونیکی اسناد و جستجوی آنها، دو زبانه بودن، پورتال تامین کنندگان، امکان گزارش گیری و ....

امکان ثبت و بایگانی الکترونیک اطلاعات کالا و اسناد معامله و قرارداد

حجم عظیم کاغذ بازی در مدیریت قراردادها بشکل دستی مخصوصا در شرکتهای بزرگ، یکی از معضلات عمده بوده و هست. در مدیریت قراردادها به شکل دستی، هر ساله مبلغ کلانی صرف کاغذ، لوازم التحریر و دستگاه های چاپ و پرینت می شود. با نرم افزار مدیریت قراردادها می توانید این مبلغ را به حداقل ممکن برسانید. البته دیگر مزیت ثبت الکترونیک اسناد معاملات و مناقصه ها، هماهنگی بیشتر واحد های دپارتمان های مختلف و تیم پروژه است. در نرم افزار مدیریت معاملات درگاه می توانید هر نوع سندی را با فرمت خود به ثبت برسانید و در صورت نیاز به دسترسی به سند با امکان جستجوی اسناد، مجدد به آن دسترسی پیدا کنید. در این صورت شما آرشیو الکترونیکی منظمی خواهید داشت و اعضای شرکت شما می توانند به راحتی به اسناد مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند.

امکان تهیه وندور لیست

بخش پرتال تامین کنندگان سامانه درگاه برای شما امکان تهیه وندور لیست را فراهم می آورد. شما می توانید لیست بلندی از تامین کنندگان و پیمانکاران را در این پرتال نگه داری کرده و در مواقع نیاز با آنها همکاری کنید. داشتن لیستی از تامین کنندگان و پیمانکاران کار شما را در پیدا کردن سریع پیمانکار مورد نظر و بستن قرارداد آسان می کند.

امکان دریافت و بازگشایی پاکات به صورت الکترونیکی و امن

دریافت پاکات می تواند به صورت فیزیکی یا الکترونیکی صورت گیرید. برای حفظ بالاترین سطح محرمانگی پاکات در روش ارسال الکترونیکی، سه راهکار در سامانه در نظر گرفته شده است.

  • بازگشایی پاکات از طریق رمز یکبار مصرف
  • بازگشایی پاکات از طریق توکن سخت افزاری
  • عدم امکان بازگشایی پاکات قبل از جلسه کمیسیون

به همین دلیل مناقصه‌گر با اطمینان کامل، رقم پیشنهادی خود را به صورت محرمانه در سامانه ثبت خواهد کرد و اسناد مناقصه فقط در جلسه کمیسیون بازگشایی و تنها توسط خود دستگاه، قابل رمز گشایی و مشاهده خواهد بود. بنابراین، اگر در محیط فیزیکی مناقصه از هراس افشای قیمت، ارسال اسناد، به زمان های انتهایی موکول میشد، اما در سامانه درگاه چنین هراسی وجود نخواهد داشت.

امکان انتخاب چندین برنده در ازای هر مناقصه

بابت هر نوع کالا یا خدمات در یک مناقصه، با بهترین پیشنهاد کننده قرارداد ببندید. با امکان انتخاب چندین برنده برای هر مناقصه، میزان سود سازمان شما از هر مناقصه افزایش پیدا می کند.

دو زبانه بودن سامانه (فارسی و انگلیسی)

قابلیت دو زبانه بودن سامانه مدیریت قرارداد نیز قابلیت بسیار کاربردی است. این قابلیت امکان معامله با شرکت ها و پیمانکاران خارجی را برای شما فراهم می کند. شما می توانید مناقصات و معاملات خود را با شرکت های و پیمانکاران خارجی از طریق سیستم پیش ببرید و پیشنهادات قیمت آنها را براساس هر نوع مبلغ ارزی دریافت کنید.
با ویژگی امکان پیشنهاد قیمت براساس مبلغ ارزی پیمانکاران شما و تامین کنندگان شما، چه خارجی و چه داخلی می توانند قیمت پیشنهادی خود را براساس مبلغ ارزی دلخواه خود ارائه دهند.

امکان اعلام پیشنهاد قیمت توسط تامین کنندگان

تامین کنندگان می توانند چه به صورت فیزیکی (برای سازمان های دولتی) و چه به صورت الکترونیکی (از طریق پورتال تامین کنندگان برای سازمان های خصوصی) پاکات الف، ب و ج خود رو به شما ارسال نمایند و به شما به صورت ریالی، ارزی و یا درصدی پیشنهاد قیمت دهند.

امکان ثبت و رسیدگی به انواع قرارداد (قرارداد تهیه و تامین مواد اولیه و یا قراردادهای فروش یا پخش مواد غذایی و …)

ثبت قرارداد تازه شروع مرحله دیگری است، سامانه درگاه به شما این امکان را می دهد که تمامی امور اجرای قرارداد را مدیریت کنید. متمم ها و الحاقیه ها، تغییر مقادیر، مابه التفاوت و تعدیل ها، تاخیرات و تعلیق ها ثبت و به آنها رسیدگی کنید. صورت وضعیت ها، کمیسیون ها، اعتبارات بودجه و مدیریت پروژه نیز در این سامانه قابل تعریف، ثبت و مدیریت هستند.

امکان گزارش گیری پیشرفته از تمامی اطلاعات و اسناد ( قابلیت گزارش گیری از قیمت های کالای تامین شده از منابع در سال های گذشته و جاری “نرخ تورم” ، مقایسه آن ها با هم و …)

در سامانه درگاه، امکان گزارش گیری از تمامی فیلد ها و اسناد وجود دارد. یکی از اصلی ترین کارهایی که شرکت های مواد غذایی انجام می دهند، مقایسه قیمت های اقلام خریداری شده در گذشته و اکنون است. در این صورت شرکت شما می تواند با گزارش گیری از قرارداد اقلام خریداری شده و مقایسه قیمت آنها، میزان افزایش قیمت را به شکل دقیق محاسبه کرده و در قیمت دهی به محصولات خود آن را لحاظ کند. با ویژگی گزارش گیری می توانید عملکرد ماموران خرید و هر نوع اطلاعات مورد نیاز نیز را مورد بررسی قرار دهید. با گزارش ساز Stimulsoft سیستم می توان انواع گزارش های چاپی و آماری را تهیه کرده و در تاریخی مشخص برای مسئول مربوطه ایمیل کرد. امکان گزارش گیری برای شرکتهای محصولات غذایی قابلیتی مهم و کاربردی می باشد که در مدیریت قراردادها و هزینه ها کمک بسیاری خواهد کرد.

دیگر قابلیت های سامانه مدیریت معاملات و قراردادهای درگاه

اطلاع رسانی تاریخ های مهم با پیامک از طریق سامانه

استعلام خودکار گواهینامه، ارزش افزوده، روزنامه شرکتها و رتبه شرکت

امکان تعریف انواع پیش نویس کمیسیون، صورت جلسات، قراردادها و ....

مشاهده اطلاعات معاملات و مناقصات سازمان به شکل آمار، نمودار، پای چارت و .... (داشبورد مدیریتی)

استعلام آنلاین قیمت و امکان محاسبه دامنه قیمت براساس قیمت های دریافتی

جلوگیری از عقد قرارداد بدون اعتبار کافی

می‌خواهید قبل از خرید، دموی سامانه درگاه را مشاهده نمایید؟

سوالات متداول

آیا امکان بایگانی در هر قسمت وجود دارد؟

بله در تمامی مراحل هر یک از ماژول ها امکان بایگانی اسناد وجود دارد.

امنیت نرم افزار با توجه به تحت وب بودن به چه صورت می باشد؟

نرم افزار درگاه دارای گواهینامه ی سو افتا می باشد.(که هم برنامه و هم سورس برنامه بررسی شده است)

هنگامی که در خواست خریدی مطرح می شود می توان تاریخچه آخرین خرید مربوطه رو مشاهده و بررسی کرد؟

بله. می توان تاریخچه خرید مربوطه که از کجا، با چه قیمت و …خریداری شده را بررسی کرد.

مدارک آپلود شده تامین کنندگان به عنوان سوابق نگهداری می شود؟

بله. در منوی سمت راست پورتال، تامین کنندگان آیتم هایی مانند تعداد پروژه های انجام شده، قراردادها، شعبات، رسته فعالیت، تجهیزات و کالاها، رتبه، گواهینامه ها و … را ثبت می کنند و مسئول مربوطه بررسی و تائید می کنند و به عنوان سوابق منبع مربوطه در سیستم نگهداری می شود.

می توان گزارشی داشت که قیمت دریافتی نسبت به قبل چقدر افزایش داشته است؟

بله در بخش گرازشگیری نرم افزار معاملات درگاه، از هر اطلاعات موجود در سیستم می توان گزارش گرفت.

سوابق قراردادها را چگونه می توان مشاهده کرد؟

روی قرارداد مربوطه کلیک کنید تمام سوابق مربوط  اعم از درخواست اولیه، جلسات و کمیسیون ها، ارزیابی ها و… قابل مشاهده می باشد و همچنین در قسمت آرشیو الکترونیک تمام موارد به صورت دسته بندی شده موجود و قابل مشاهده می باشد.

در یک نگاه می توان تمامی قراردادهایی که با یک شرکت منعقد شده را دید؟

بله. در قسمت منابع می توان تمامی اطلاعات مربوط به شرکت را مشاهده کرد و حتی امکان طراحی گزارش نیز وجود دارد.

ارتباط با سیستم مالی به چه صورت می باشد؟

نرم افزار درگاه قابلیت ارتباط با تمامی نرم افزارها را داراست به شرط اینکه وب سرویسشان را در اختیار قراردهند.

سوالات متداول
.absolute.shape-background.top.right { max-width: 50%; /* height: 100%; */ /* -webkit-transform: rotate(220deg) translate(120%,-150%); */ transform: rotate(210deg) translate(129%,-120%); background-color: #00aca97a; width: 100%; height: 100%; display: block; border-radius: 110px; z-index: -1; left: auto; right: auto; top: -50px !important; position: absolute; float: left; text-align: left; } .trianglebackground1{ padding: 70px 0px 50px; } .vizhegie-monaghesat h3 { text-align: right; font-size: 22px; color: #424242; padding: 0px 0px 21px 0px; font-weight: 600; } .moamelesingleimage { position: absolute; left: -130px; top: -55px; width: 1000px; } .vizhegie-monaghesat ul { padding-top: 15px; } .vizhegie-monaghesat li { text-align: right; font-size: 16px; line-height: 34px; } .trianglebackground1 { padding: 70px 0px 0px; } .amaar2{ text-align: center; font-weight: 600; } .amaar4{ text-align: center; font-weight: 600; padding-bottom: 20px; font-size: 19px; } .qodef-accordion-holder .qodef-title-holder .qodef-tab-title { color: inherit; line-height: inherit; position: relative; display: table-cell; height: 100%; width: 100%; vertical-align: middle; padding: 0 68px 0 10px; text-align: right; font-size: 16px; } .qodef-accordion-content p{ font-size: 15px; text-align: right; } .vizhegie-monaghesat2 a{ color:#00a5a1; } .vizhegicolp a{ color: #565656; } .sabzz p{ color:#00aca9 !important; }
۵/۵ - (۱ امتیاز)
بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

نظر
نام
ایمیل
وبسایت