سال ها خدمت در زمینه تولید سامانه های تحت وب و اپلیکیشن های موبایل باعث شده است تا تیم اندیشه پرداز یکی از قوی ترین و تخصصی ترین شرکت های حوزه فناوری اطلاعات محسوب شود. اطمینان مشتریان بزرگ در سطح کشور افتخار این مجموعه بوده و جهت حفظ این سرمایه ارزشمند هر روز در تلاش برای بهبود خدمات و کیفیت محصولات می باشیم.

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان کارگر شمالی، خیابان صدوقی، پلاک 47، ساختمان اندیشه پرداز

تلفن: 66946022 (021)

ایمیل: info@andishehpardaz.ir

راه اندازی نرم افزار قراردادها در شرکت کشت و صنعت نیشکر دهخدا

نرم افزار قراردادها در شرکت کشت و صنعت نیشکر دهخدا

راه اندازی نرم افزار قراردادها در شرکت کشت و صنعت نیشکر دهخدا

شرکت کشت و صنعت نیشکر دهخدا جهت کنترل کلیه فرایندهای معاملاتی نظیر برگزاری معاملات (مناقصه، مزایده، حراج و …)، مدیریت قراردادها، کنترل تامین کنندگان، مدیریت امور حقوقی و … سامانه درگاه را انتخاب و عملیاتی نموده است.

شرکت کشت و صنعت نیشکر دهخدا در یک نگاه:

شرکت کشت و صنعت نیشکر دهخـدا در راستای سیاست های کلان اقتصادی و اجتماعـی کشـور و بمنظـور تأمیـن بخشـی از نیازهـای جامـعه و خصوصاً مـنطقه به مـواد غـذایی و سـایر مـواد استحصالـی از نیشکر و ایـجاد اشتـغـال و تولید با سرمایه گذاری بانکهای صادرات ایران و ملی ایران راه اندازی گردید . خالص اراضی این کشت و صنعت ۱۱۳۶۹ هکتار و ظرفیت اسمی تولید در آن به ترتیب ۱۰۰ هزارتن شکر خام ، ۱۷۵ هزارتن شکر سفید و30 الی ۳۸ هزارتن ملاس و فرآورده های آن و ۳۳۰ هزارتن باگاس می باشد ، که زمینه ساز ایجاد خیل عظیمی از صنایع پایین دستی صنعت نیشکر برای تکمیل زنجیره ارزش این صنعت است.

محصولات تولیدی اصلی و فرعی و ظرفیت اسمی تولید آنها در این کشت و صنعت عبارت است از : سالانه ۱,۰۰۰,۰۰۰ تن نیشکر و ۱۰۰,۰۰۰ تن شکر خام و ۱۷۵,۰۰۰ تن شکر سفید و ۳۵,۰۰۰ تن ملاس و ۳۴۰,۰۰۰ تن باگاس .

کشت و صنعت نیشکر دهخدا در شمال شهرستان اهواز، حد فاصل جاده اندیمشک تا رودخانه کارون، کیلومتر ۲۳ از جاده معروف به دغاغله واقع گردیده است. ورود به محدوده اراضی، تأسیسات و کارخانه شکر این کشت و صنعت از طریق دو دروازه ورودی در  جنوب و  شرق آن  میسر است.

تعریف و مدیریت پروژه ها، تعریف اعتبارات و بودجه و یکپارچگی با نرم افزار های مالی تنها برخی از ویژگی های نرم افزار مدیریت امور قراردادهای درگاه است که مدیران شرکت کشت و صنعت نیشکر دهخدا را ترغیب کرده تا این سامانه را تهیه و راه اندازی نمایند.

نرم افزار امور قراردادها مراحل شکل گیری تا انعقاد قراردادها را به خوبی مدیریت کرده و تمامی فرایندهای مرتبط به امور معاملات و قراردادها را نظیر تغییرات مقادیر، الحاقیه ها و متمم قرارداد، مابه التفاوت و تعدیل ها، تاخیرات و تعلیق ها، تحویل و فسخ پیمان و … را پوشش خواهد داد.

در نرم افزار قراردادهای درگاه تمامی مراحل پرونده از زمان برگزاری معاملات (مناقصات، مزایدات و …) تا انعقاد قرارداد به همراه کلیه مستندات و نامه های ثبت شده توسط کارفرما قابل بررسی است.

پیشنهاد می کنیم برای مشاهده ویژگی های بیشتر سامانه درگاه، صفحه نرم افزار قراردادها را مطالعه نمایید.

امتیاز دهید
بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

نظر
نام
ایمیل
وبسایت