سال ها خدمت در زمینه تولید سامانه های تحت وب و اپلیکیشن های موبایل باعث شده است تا تیم اندیشه پرداز یکی از قوی ترین و تخصصی ترین شرکت های حوزه فناوری اطلاعات محسوب شود. اطمینان مشتریان بزرگ در سطح کشور افتخار این مجموعه بوده و جهت حفظ این سرمایه ارزشمند هر روز در تلاش برای بهبود خدمات و کیفیت محصولات می باشیم.

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان کارگر شمالی، خیابان صدوقی، پلاک 47، ساختمان اندیشه پرداز

تلفن: 66946022 (021)

ایمیل: info@andishehpardaz.ir

دوره آموزشی نرم افزار جامع مدیریت قراردادهای درگاه در شرکت گاز خوزستان

نرم افزار مدیریت قراردادها در گاز خوزستان

دوره آموزشی نرم افزار جامع مدیریت قراردادهای درگاه در شرکت گاز خوزستان

علی احسانی پارسا رئیس امور پیمان های شرکت گاز استان خوزستان در گفتگو با روابط عمومی این شرکت از برگزاری دوره آموزشی نرم افزار راهکار یکپارچه درگاه توسط آموزش خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان خوزستان، علی احسانی پارسا رئیس امور پیمان های این شرکت گفت: جهت تحقق اهداف سازمان در مدیریت یکپارچه سازی فرآیند پیمان سپاری پروژه از مرحله تعریف تا پایان کار و تحویل نهایی، مطالعات میدانی و تهیه سناریو نرم افزار در سال ۱۴۰۰ شروع و در سال جاری با عقد قرارداد با شرکت اندیشه پرداز، جلسات تخصصی و برنامه نویسی آن اتمام و نرم افزار آماده بهره برداری شد.

احسانی پارسا در ادامه افزود: در این نرم افزار، کاربران پس از ثبت درخواست می توانند مراحل اخذ امضاهای مجاز، برآورد، تنظیم پیمان، نتیجه گشایش پاکات، اعلام برنده، معرفی به واحد اجرا، صدور صورت وضعیت های موقت، قطعی و پایان کار را پیگیری و مدیریت نمایند. همچنین با بهره برداری از این نرم افزار در مصرف کاغذ صرفه جویی خواهد شد.

احسانی پارسا گفت: این دوره با همکاری واحد آموزش، امور پیمانها و واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات به مدت ۴ روز برگزار شد.

نگاهی به شرکت گاز استان خوزستان

شرکت گاز خوزستان در سال ۹۸ توانسته است تندیس بلورین خود را سیستم های تعالی بگیرد و جز ۵ شرکت تندیس دار وزارت نفت شد. شرکت گاز استان خوزستان در حال حاضر ۸۳ شهر از ۸۶ این استان را گاز رسانی کرده است. ۹۹ درصد در بخش شهری گاز رسانی شده است.
گاز رسانی در استان خوزستان در بخش روستایی حدود ۷۸ درصد بوده است. با رویکرد مساعد مدیرعامل گاز استان خوزستان نسبت به محرومیت زدایی از این منطقه، شرکت گاز خوزستان به گاز رسانی به روستاها همت نهاده است.

در بخش صنعت گازرسانی به ۷۰۰ صنعت جز تعهدات شرکت گاز استان خوزستان بوده که بیش از نیمی از آن انجام گرفته است.

در راستای محرومیت زدایی و تحقق مسئولیت اجتماعی شرکت گاز استان خوزستان، ۵۱ روستا در نقاط صب العبور استان در سه ماهه نخست سال جاری از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند.
از آنجایی که گازرسانی به نقاط محروم و روستایی در دستور کار این شرکت قرار دارد، در سه ماهه اول سال جاری، بیش از ۳۲۶ کیلومتر شبکه گذاری در بخش شهری و روستایی انجام شده است.

۲۸ کیلومتر شبکه گذاری در بخش نقاط پراکنده شهری، ۲۸۴ کیلومتر شبکه گذاری در بخش روستایی، ۳ کیلومتر شبکه گذاری در بخش صنعت و ۱۳ کیلومتر خط تغذیه در سه ماهه اول سال جاری اجرا شده است.
به طور همزمان ۱۰۵ پروژه با اعتبارات ملی در سراسر استان فعال بوده که از این تعداد، ۲۴ پروژه در بخش پراکنده شهری، ۵۸ پروژه در بخش روستایی، ۱۰ پروژه در بخش گازرسانی به صنایع و ۱۳ پروژه در بخش ساختمانی فعال است.

۵/۵ - (۱ امتیاز)
بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

نظر
نام
ایمیل
وبسایت