سال ها خدمت در زمینه تولید سامانه های تحت وب و اپلیکیشن های موبایل باعث شده است تا تیم اندیشه پرداز یکی از قوی ترین و تخصصی ترین شرکت های حوزه فناوری اطلاعات محسوب شود. اطمینان مشتریان بزرگ در سطح کشور افتخار این مجموعه بوده و جهت حفظ این سرمایه ارزشمند هر روز در تلاش برای بهبود خدمات و کیفیت محصولات می باشیم.

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان کارگر شمالی، خیابان صدوقی، پلاک 47، ساختمان اندیشه پرداز

تلفن: 66946022 (021)

ایمیل: info@andishehpardaz.ir

برگزاری جلسات آموزشی سامانه درگاه در هلدینگ مپنا

سازمان مپنا و اندیشه پرداز

برگزاری جلسات آموزشی سامانه درگاه در هلدینگ مپنا

کارگاه عملی و آموزشی کلی سامانه مدیریت معاملات و قراردادهای درگاه به کارکنان شرکت مپنا، در حال برگزاری است. در این کارگاه، کارمندان شرکت مپنا سوالات خود را در مورد سیستم مطرح می کنند و طریقه کار با سامانه را فرا می گیرند. جلسات آموزشی سامانه درگاه، بخشی از خدمات پس از فروش مجموعه ما هستند که در آن ها نمونه ای از فرایندهای سازمان با مسیر درست طی شده و تحلیل های مربوط به آن ارائه می شود. با توجه به گستردگی و اهمیت قراردادهای سازمان مپنا، این جلسات با دقت و پیگیری هر دو طرف در حال برگزاری است.

آشنایی کلی با شرکت مپنا

شرکت “مدیریت پروژه های نیروگاهی” یا به اختصار مپنا در سال 1372 خورشیدی تاسیس شد. هدف اصلی تاسیس این گروه در ابتدا، انجام پروژه های پیمانکاری و نیروگاهی بود.در دهه هشتاد این شرکت شروع به تولید تجهیزات تحت لیسانس نمود و هم اکنون، یکی از بزرگترین مجموعه های تولیدی و صاحب فناوری شده است. محصولات توربین مپنا در بازارهای جهانی هم حضور دارند.

گروه مپنا یکی از هلدینگ های بزرگ در صنعت ایران است. این مجموعه صنعتی شامل بر شرکت مپنا به عنوان شرکت مادر و شرکت های تخصصی تابعه در زمینه مهندسی، احداث و توسعه نیروه گاه های حرارتی، نیروه گاه های تجدیدپذیر، تاسیسات تولید همزمان برق و حرارت و شیرین سازی آب، اجرا و توسعه پروژه های نفت و گاز در خشکی و دریا، مهندسی احداث پروژه های حمل و نقل ریلی، برقی سازی و …. است.

گروه مپنا سازنده طیف گسترده ای از محصولات پیشرفته صنعتی از جمله توربین، پروه توربین، توربین بادی، بویلرهای متعارف و بازاریاب حرارت، ژنراتورهای حرارتی و آبی، سامانه های حفاظت و کنترل، لوکوموتیوهای مسافرتی و باری و توربوکمپروسور است.

علاوه بر مشارکت پنجاه درصدی در توسعه ظرفیت نیروگاهی کشور و مشارکت قابل توجه در پروژه های نفت و گاز، حمل و نقل ریلی، سلامت و برقی سازی، مپنا توانسته است با تکیه بر کیفیت و قیمت رقابتی در بازارهای جهانی حضور پیدا کند.

بخشی از مواردی که در جلسات آموزشی کار با سامانه مدیریت قراردادها مطرح می شوند

  • آموزش نحوه برگزاری مناقصه، مزایده و استعلام و…… از مرحله اول تا انتها
  • نحوه فروش الکترونیکی اسناد مناقصه بدون نیاز به مراجعه حضوری پیمانکار
  • نحوه بررسی و امتیاز دهی به تامین کنندگان و پیمانکاران
  • چگونگی دریافت آنلاین پیشنهاد قیمت و پاکات های شرکت در مناقصات
  • آموزش مدیریت کلیه امور مرتبط با پروژه ها و قراردادهای منعقد شده
  • آموزش تولید خودکار انواع مکاتبات اداری و صورت جلسات به صورت پیش فرض
  • آموزش گزارش گیری از اطلاعات موجود در سامانه و روند عملکرد پیمانکاران
۵/۵ - (۱ امتیاز)
بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

نظر
نام
ایمیل
وبسایت