سال ها خدمت در زمینه تولید سامانه های تحت وب و اپلیکیشن های موبایل باعث شده است تا تیم اندیشه پرداز یکی از قوی ترین و تخصصی ترین شرکت های حوزه فناوری اطلاعات محسوب شود. اطمینان مشتریان بزرگ در سطح کشور افتخار این مجموعه بوده و جهت حفظ این سرمایه ارزشمند هر روز در تلاش برای بهبود خدمات و کیفیت محصولات می باشیم.

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان کارگر شمالی، خیابان صدوقی، پلاک 47، ساختمان اندیشه پرداز

تلفن: 66946022 (021)

ایمیل: info@andishehpardaz.ir

بهره برداری از نرم افزار یکپارچه درگاه توسط شرکت تجارت صنعت خلیج فارس

بهره برداری از نرم افزار یکپارچه درگاه توسط شرکت تجارت صنعت خلیج فارس

بهره برداری از نرم افزار یکپارچه درگاه توسط شرکت تجارت صنعت خلیج فارس

شرکت تجارت صنعت خلیج فارس” به منظور پایش تمامی فرایندهای مربوط به حوزه ی امور برگزاری مناقصات و معاملات، مدیریت پیمان و قراردادها، کنترل عملکرد پیمانکاران و هم چنین رسیدگی و کنترل دعاوی حقوقی و مستندسازی تمام اوراق قضایی، سامانه یکپارچه درگاه را انتخاب و عملیاتی نموده است.

شرکت تجارت صنعت خلیج فارس در یک نگاه

شرکت تجارت صنعت پتروشیمی خلیج‌فارس با هدف افزایش میزان رضایت مشتریان از طریق ارا‌ئه خدمات مهندسی فروش، عرضه محصولات با کیفیت و دارای برند معتبر جهانی و قیمت‌های رقابتی در سال ۱۳۹۴ تاسیس شد تا با بهره‌‌گیری از توانمندی‌ها و قابلیت‌های موجود و توسعه آنها، اقدام به عرضه انواع تولیدات پتروشیمی و شیمیایی و فراورده‌‌های نفتی و خدمات مرتبط با آنها در داخل و خارج از کشور با استفاده از فناوری نوین ارتباطی با هدف ایجاد ارزش برای مشتریان و سایر ذی‌نفعان نماید. این شرکت کارگزار انحصاری فروش محصولات تولیدی در شرکت‌های تابعه شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس است.

با توجه به حجم بالای معاملات، دشواری و پیچیدگی های فرایندهای مرتبط با برگزاری مناقصات و ثبت قراردادها، کارشناسان شرکت تجارت صنعت خلیج فارس مجاب به پیدا کردن راهکاری مناسب، جهت ثبت، بایگانی، جستجو و تجزیه و تحلیل هرچه آسان تر اطلاعات،بالا بردن امنیت،پایین بردن هزینه و زمان و همچنین کاهش اشتباهات ناشی از تنظیم دستی قرارداد شدند.

استقرار تمام بخش های راهکار یکپارچه درگاه «نرم افزار مدیریت برگزاری مناقصات ، نرم افزار مدیریت قراردادها ، نرم افزار مدیریت تامین کنندگان و کنترل عملکرد پیمانکاران ، نرم افزار دعاوی حقوقی» در شرکت تجارت صنعت خلیج فارس، پشتیبانی یکپارچه تمامی مراحل پرونده از زمان برگزاری مناقصه تا مراحل پس از انعقاد قرارداد را به صورت هرچه مطلوب تر ممکن می سازد.

امکان برگزاری هرچه آسان تر فرایندهای معاملاتی، قیمت گذاری و فروش الکترونیکی اسناد، اتصال به نرم افزار های مالی واتوماسیون اداری تنها یکی از دلایل مدیران شرکت تجارت صنعت خلیج فارس برای انتخاب نرم افزار جامع امور قراردادهای درگاه می باشد.

امتیاز دهید
بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

نظر
نام
ایمیل
وبسایت