سال ها خدمت در زمینه تولید سامانه های تحت وب و اپلیکیشن های موبایل باعث شده است تا تیم اندیشه پرداز یکی از قوی ترین و تخصصی ترین شرکت های حوزه فناوری اطلاعات محسوب شود. اطمینان مشتریان بزرگ در سطح کشور افتخار این مجموعه بوده و جهت حفظ این سرمایه ارزشمند هر روز در تلاش برای بهبود خدمات و کیفیت محصولات می باشیم.

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان کارگر شمالی، خیابان صدوقی، پلاک 47، ساختمان اندیشه پرداز

تلفن: 66946022 (021)

ایمیل: info@andishehpardaz.ir

راهکار یکپارچه درگاه انتخاب مدیران سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران

راهکار یکپارچه درگاه انتخاب مدیران سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران

راهکار یکپارچه درگاه انتخاب مدیران سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران

راهکار یکپارچه درگاه به منظور مدیریت و اتوماسیون تمامی فرایندهای معاملاتی و همچنین کنترل و رسیدگی امور حقوقی و املاک توسط “سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران” برای پیاده سازی انتخاب شد.

سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در یک نگاه:

با توجه به رشد تغییرات، سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران در تيرماه ۱۳۴۶ با دو وظيفه اصلي ايجاد بنگاه‌هاي صنعتي جديد و نوسازي بنگاه‌هاي فرسوده تأسيس گردید.

اين سازمان تا پيروزي انقلاب اسلامي حدود ۱۳۶ شركت در زمینه‌های صنعتي، توليدي و مهندسي راه اندازی نمود.همچنين در طول هشت سال دفاع مقدس ملت ايران به پشتيباني وسيع جبهه‌ها و تأمين تجهيزات و كالاهاي مورد نياز رزمندگان همت گمارد و بعد از آن سال‌ها،درحال حاضر در حوزه های مختلف صنعتی کشور به مبارزه با استعمار اقتصادی مشغول است. و در نیم قرن فعالیت خود با اجرای طرح‌های بزرگ و مهم صنعتی ، گام‌های بلندی در گسترش صنایع ایران برداشته و برگ‌های زرینی به تاریخ صنعت کشور افزوده است

انتخاب راهکار یکپارچه درگاه در راستای کاهش دغدغه ها و چالش های متعدد فرایند های معاملاتی، سهولت و سرعت در مدیریت روند دشوار مسائل مربوط به ایجاد قرارداد، ضرورت توجه دقیق به قوانین و مقررات خاص شرکت های طرف معامله و کم کردن دغدغه های مربوط به امور حقوقی و املاک سازمان صورت گرفته است.

صرفه جویی در هزینه و زمان، کاهش اشتباهات ناشی از تنظیم دستی قرارداد، افزایش امنیت و بالا رفتن قدرت تجزیه و تحلیل اطلاعات، امکان فیلد سازی و فرایندسازی اختصاصی، گزارش گیری، سهولت در بایگانی و جستجو، ثبت و نگهداری پیش نویس ها، تجدید نظر و اصلاح، تنها برخی از مزایای نرم افزار مدیریت قراردادهای درگاه است.

امتیاز دهید
بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

نظر
نام
ایمیل
وبسایت