سال ها خدمت در زمینه تولید سامانه های تحت وب و اپلیکیشن های موبایل باعث شده است تا تیم اندیشه پرداز یکی از قوی ترین و تخصصی ترین شرکت های حوزه فناوری اطلاعات محسوب شود. اطمینان مشتریان بزرگ در سطح کشور افتخار این مجموعه بوده و جهت حفظ این سرمایه ارزشمند هر روز در تلاش برای بهبود خدمات و کیفیت محصولات می باشیم.

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان کارگر شمالی، خیابان صدوقی، پلاک 47، ساختمان اندیشه پرداز

تلفن: 66946022 (021)

ایمیل: info@andishehpardaz.ir

بهره برداری از نرم افزار یکپارچه درگاه توسط شرکت هدایت کشتی خلیج فارس به منظور مدیریت معاملات

۲۳ ارد بهره برداری از نرم افزار یکپارچه درگاه توسط شرکت هدایت کشتی خلیج فارس به منظور مدیریت معاملات

بهره برداری از نرم افزار یکپارچه درگاه توسط شرکت هدایت کشتی خلیج فارس به منظور مدیریت معاملات

به منظور مکانیزه نمودن و اتوماسیون تمامی فرایند های مربوط به حوزه امور پیمان ها و قراردادها به همراه مستندسازی تمامی اوراق قضایی، “سیستم یکپارچه درگاه” در «شرکت هدایت کشتی خلیج فارس» استقرار یافت.

سامانه یکپارچه درگاه با استفاده از به روزترین فناوری،از پکیج کامل نرم افزار مدیریت معاملات شامل مدیریت مستندات، فروش الکترونیک اسناد و … بهره مند می باشد.

این سامانه نقشه محور بوده و به مدیران امکان رویت محل اجرای پروژه ها و اطلاع از میزان پیشرفت فیزیکی و مالی را می دهد.همچنین تمامی بخشهای مربوط به کنترل و رسیدگی به انواع قراردادها ازجمله صورت وضعیت، تعدیل، خاتمه، افزایش و کاهش قرارداد و سایر فرآیندهادر این سامانه بصورت کامل و یکپارچه پشتیبانی می گردد.

اگر شما نیز به فکر تسهیل و تسریع کلیه فرایند های مربوط به امور پیمان و قراردادهای سازمان خود می باشید می توانید جهت انتخابی درست قبل از خرید، با سیستم یکپارچه درگاه به طور رایگان کار کنید تا با امکانات مختلف سامانه آشنا شوید.

درخواست دموی آنلاین
امتیاز دهید
۱دیدگاه
  • علی امدادی
    پاسخ
    ارسال شده در۱:۱۵ ب٫ظ,۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸

    موفق باشید

ارسال یک نظر

نظر
نام
ایمیل
وبسایت