سال ها خدمت در زمینه تولید سامانه های تحت وب و اپلیکیشن های موبایل باعث شده است تا تیم اندیشه پرداز یکی از قوی ترین و تخصصی ترین شرکت های حوزه فناوری اطلاعات محسوب شود. اطمینان مشتریان بزرگ در سطح کشور افتخار این مجموعه بوده و جهت حفظ این سرمایه ارزشمند هر روز در تلاش برای بهبود خدمات و کیفیت محصولات می باشیم.

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان کارگر شمالی، خیابان صدوقی، پلاک 47، ساختمان اندیشه پرداز

تلفن: 66946022 (021)

ایمیل: info@andishehpardaz.ir

برگزاری جلسات آموزشی سامانه درگاه در آب منطقه ای اردبیل

آب منطقه ای اردبیل

برگزاری جلسات آموزشی سامانه درگاه در آب منطقه ای اردبیل

این دوره آموزشی که تا کنون بیش از بیست و پنج ساعت به طول انجامیده است، به صورت کارگاه عملی و به هدف آموزش کلی سامانه درگاه به کارمندان آب منطقه ای اردبیل برگزار شد. جلسات آموزشی اندیشه پرداز به عنوان بخشی از خدمات پس از فروش، نمونه هایی از فرایند های عملیاتی سازمان را با تحلیل و طراحی و مشارکت تیم فنی و مدیریت اندیشه پرداز پیاده سازی می کند. دو جلسه از این جلسات به آموزش راهبری سیستم اختصاص داده شد و بقیه جلسات به آموزش کلی سامانه پرداخته شد. رؤسا، کارمندان و کارپردازان سازمان آب منطقه ای اردبیل در این جلسات آموزشی شرکت داشتند. لازم به ذکر است که دو جلسه آموزشی باقیمانده طی روزهای آتی برگزار خواهد شد.

آشنایی با کلیات سازمان آب منطقه ای اردبیل

در اردیبهشت ماه سال ۱۳۲۲ قانون تاسیس بنگاه آبیاری تصویب شد که بر اساس ماده اول آن قانون بنگاه مستقلی تحت نظارت وزات کشاورزی بنام بنگاه مستقل آبیاری تشکیل شد. هدف این بنیاد اصلاح و توسعه امور آبیاری کشور بود. پس از آن بنگاه های آبیاری کار خود را آغاز کردند و براساس ماده دهم قانون فوق، وظیفه بنگاه آبیاری نظارت در کلیه امور آبیاری کشور از قبیل تاسیسات آبیاری، ساختمانها، تقسیم آب رودخانه ها و نهر ها و استخرهای عمومی، چشمه سارهای عمومی بود. در سال ۱۳۴۲ وزارت آب و برق تاسیس شد و این بنگاه زیر نظر وزارتخانه مذکور قرار گرفت، پس آن در سال ۱۳۵۳ وزارت آب و برق به وزارت نیرو تبدیل شد. با تشکیل شرکت های آب و فاضلاب استانی امور مربوط به آب مشروب شهری از امور آب منفک شد و در همان سال با استان شدن اردبیل، امور آب اردبیل با تشکیل اداره کل به کار خود ادامه داد تا سال ۱۳۸۵ که اداره کل آب استان اردبیل از شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی تفکیک شد و از آن پس به عنوان شرکت آب منطقه ای اردبیل به فعالیت خود ادامه می دهد.

برخی از موارد مطرح شده در این جلسات آموزشی

  • توضیح چگونگی مدیریت الکترونیکی کلیه فرایندهای معاملاتی مانند ثبت درخواست اولیه برگزاری مناقصه، مزایده، استعلام و ….
  • نحوه فروش الکترونیک اسناد به پیمانکار بدون نیاز به مراجعه حضوری پیمانکار
  • نحوه برگزاری ارزیابی های مورد نیاز به صورت آنلاین
  • نحوه بررسی و امتیازدهی به پیمانکاران به صورت آنلاین
  • نحوه دریافت پیشنهاد قیمت مناقصات، مزایدات، خرید و فرایند بازگشایی پاکات به شکل الکترونیکی
  • آموزش مدیریت کلیه امور مرتبط با پروژه ها و قراردادهای منعقد شده
  • آموزش تولید خودکار انواع مکاتبات اداری و صورت جلسات به صورت پیش نویس
  • آموزش گزارش گیری از اطلاعات موجود در سامانه و روند عملکرد پیمانکاران
امتیاز دهید
بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

نظر
نام
ایمیل
وبسایت