کنترل پروژه به معنای جمع آوری داده های پروژه برای شناخت و انتخاب مسیر درست و سریع و کم هزینه در به ثمر رسیدن پروژه است.
برنامه ریزی، زمانبندی، نظارت و کنترل فعالیت ها، برقراری ارتباط از مهمترین فاکتورهای کنترل پروژه است.
با نرم افزار مدیریت معاملات درگاه می توانید بر پروژه های خود نظارت داشته باشید، فعالیت ها را تقسیم بندی و زمانبندی کنید، درصد پیشرفت پروژه را مشاهده کنید و بر مراحل پروژه نظارت داشته باشید.
با سیستم کنترل و مدیریت بهینه نرم افزار مدیریت معاملات درگاه، پروژه های سازمانی خود را با بیشترین میزان بازدهی و سرعت مدیریت کنید و از ایجاد هزینه های اضافی به میزان قابل توجهی اجتناب کنید.
نرم افزار معاملات (مدیریت مناقصات و مزایدات) درگاه، از ۶ ماه گارانتی پشتیبانی رایگان برخوردار است و پس از پایان گارانتی، قرارداد پشتیبانی انعقاد می گردد.
بعد از برگزاری جلسه پرزنت و معرفی نرم افزار، درصورت نیاز، نسخه دمو به نماینده معرفی شده و در مدت زمان محدود ارائه می گردد.
نیازی به جدا تهیه کردن هر کدام از نرم افزارها نیست. “راهکار یکپارچه درگاه” تمامی این امکانات را به صورت کاملا یکپارچه و متصل به هم در اختیار شما قرار خواهد داد بدین ترتیب می توانید با تهیه کردن یک نرم افزار از تمامی امکانات مربوط به مدیریت معاملات، کمیسیون و قراردادها، کنترل عملکرد تامین کنندگان و امور حقوقی بهره مند شوید و چنانچه صرفاَ، به نرم افزاری برای مدیریت معاملات سازمان خود نیاز داشتید، می توانید نرم افزار مدیریت برگزاری مناقصات و مزایدات را به صورت جداگانه و با قیمت مناسب تهیه بفرمایید.
دریافت پاکات می تواند به صورت الکترونیکی ، فیزیکی (به آدرس تعریف شده) و یا هردو روش صورت گیرد.
بله. در نرم افزار مدیریت معاملات درگاه قابلیت تعریف اعضای کمیسیون، افراد حاضر در جلسه و حتی افراد غایب جلسه وجود دارد.
بله در بخش گرازشگیری نرم افزار معاملات درگاه، از هر اطلاعات موجود در سیستم می توان گزارش گرفت.
بله. در درخواست های برگزاری مناقصه در سیستم در هر کجا که امکان وارد کردن قیمت هست امکان انتخاب واحد ارزی وجود دارد.