سال ها خدمت در زمینه تولید سامانه های تحت وب و اپلیکیشن های موبایل باعث شده است تا تیم اندیشه پرداز یکی از قوی ترین و تخصصی ترین شرکت های حوزه فناوری اطلاعات محسوب شود. اطمینان مشتریان بزرگ در سطح کشور افتخار این مجموعه بوده و جهت حفظ این سرمایه ارزشمند هر روز در تلاش برای بهبود خدمات و کیفیت محصولات می باشیم.

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان کارگر شمالی، خیابان صدوقی، پلاک 47، ساختمان اندیشه پرداز

تلفن: 66946022 (021)

ایمیل: info@andishehpardaz.ir

نرم افزار دعاوی حقوقی و املاک

نرم افزاری جامع برای مدیریت و نظارت بر روند ثبت و رسیدگی به امور پرونده های قضایی و حقوقی و املاک

نرم افزار دعاوی حقوقی و املاک

مکانیزه سازی فرآیند رسیدگی به امور حقوقی، اراضی و املاک به منظور ذخیره سازی متمرکز و یکپارچه اطلاعات، پرونده ها و نامه ها

نرم افزار دعاوی حقوقی و املاک راهکار یکپارچه درگاه با هدف نظارت و رسیدگی بر روند ثبت پرونده های حقوقی، قضایی و کیفریِ ارسالی توسط مراجع مربوطه، ازجمله دادگاه انقلاب اسلامی و دیوان عدالت اداری کشور،  به منظور سهولت مدیریت امور قضایی برای کارشناسان این حوزه، ایجاد و ارائه گردیده است.

دعاوی حقوقی

ثبت و تعريف انواع پرونده و تفکیک دعاوی بر اساس ماهیت موضوع و مرجع اجرایی آنها (حقوقی، کیفری، اظهارنامه، اداری و ...)

ثبت و ويرايش احضاريه، اخطاريه، شكوائيه، دادخواست، تجديدنظر، اعتراض، لوايح، قرارها، دادنامه ها، اسناد، گزارشات و استعلامات، نامه ها و مكاتبات و كليه مندرجات موجود در پرونده

تعریف مشخصات وکلا و مشاوران حقوقی به همراه طرف مقابل پرونده

تعریف گروه های مختلف کاربری و تعیین سطح دسترسی برای هر کاربر و یا گروه های کاربری

بایگانی الکترونیک کلیه اطلاعات پرونده به تفکیک و با جزئیات کامل با امکان تعیین سطح دسترسی

تهیه انواع گزارشات از پرونده ها، مکاتبات، تائیدیه های حقوقی، استعلامات بخش حقوقی و ... به همراه عملکرد کارشناسان هر بخش

ارائه انواع گزارشات تجمیعی، آماری و نموداری با امکان خروجی گرفتن به صورت Excel ، Word و PDF

ثبت مکاتبات حقوقی (استعلام) مبنی بر وضعیت پرونده

امکان ارجاع پرونده ها بین کارشناسان با قابلیت پیگیری آخرین وضعیت هر پرونده

تولید خودکار تمامی مستندات، صورتجلسات، ابلاغیه ها، دعوتنامه ها، انواع مکاتبات اداری و …

تقویم کاری هوشمند و امکان تنظیم آلارم زمانی جهت یادآوری انواع رویداد

تسریع فرایند گردآوری مستندات پرونده جهت ارائه به دادگاه اعم از (مشخصات طرف دعوا، آخرین تغییرات در مورد پرونده، ابلاغیه های پرونده، آراء پرونده و ... )

مدیریت املاک

ثبت اطلاعات کامل مربوط به کلیه املاکِ تحت تملک و استیجاری سازمان و یا نهاد اعم از (مشخصات ثبتی ملک، وضعیت مالکیت ملک، کاربری و ...)

ثبت و نگهداری اطلاعات مربوط به قراردادهای اجاره و تمدید آنها

بایگانی الکترونیکی مدارک و مستندات هر ملک با امکان تعیین سطح دسترسی

ثبت و پیگیری تغییرات مربوط به هر ملک

امکان نمایش محل دقیق هر ملک بر روی نقشه

نرم افزار دعاوی حقوقی

مدیریت انواع پروندهای حقوقی و قضایی

در نرم افزار مدیریت پرونده های حقوقی درگاه، امکان ثبت انواع پرونده های  حقوقی و قضایی وجود دارد. با ورود به هر بخش تمامی اصطلاحات و عبارات حقوقی مربوطه توسط اتوماسیون حقوقی درگاه، تنظیم شده و کارشناسان قادر خواهند بود با ورود به هر بخش به اطلاعات جامع آن بخش دسترسی داشته باشند.امکان گزارش گیری به تفکیک انواع پرونده ها در سیستم وجود دارد و انواع فرمتهای قضایی متناسب با هر بخش توسط نرم افزار بصورت خودکار تنظیم شده و قابل ویرایش نیز می باشد.

ثبت انواع پرونده در نرم افزار حقوقی درگاه

امکان ثبت انواع پرونده

حقوقی

کیفری

اظهارنامه

اداری

دیوان عدالت اداری

اداره کار

تامین اجتماعی

شهرداری

مالیات

ثبت احضاریه، دادخواست، دادنامه، نظریه کارشناسی و …

تمامی مراحل پیشرفت انواع پرونده های قضایی و مشخصات تمامی اسناد در نرم افزار امور حقوقی درگاه قابل ثبت و ردگیری می باشد. کارشناسان دعاوی قادر خواهند بود تا با ورود اطلاعات هربخش انواع گزارشات مورد نیاز خودرا استخراج نمایند. سیستم با استفاده از تقویم کاری آلارم لازم را بر روی گوشی همراه مورد نظر ارسال می نماید.

انواع هزینه های پرونده ثبت شده و نهایتا گزارش میزان هزینه های صورت گرفته و نتایج نهایی هر پرونده (له / علیه) بر روی انواع نمودارها و همچنین بصورت لیست گزارشات عادی قابل نمایش می باشد.ثبت لایحه، اظهارنامه، دادخواست، اعتراض و تمامی فرآیندهای حوزه دعاوی حقوقی قابل ثبت و نظارت می باشد.

ثبت احضاریه و دادخواست در نرم افزار دعاوی حقوقی و املاک
طرف های پرونده و وکلا در نرم افزار دعاوی حقوقی

اتصال به سایر سیستمها و اتوماسیون مکاتبات حقوقی

با توجه به نیاز استعلام اطلاعات مورد نیاز جهت جمع آوری ادله لازم برای ارائه در زمان حضور در مراجع قضایی به منظور کاهش اتلاف وقت و افزایش دقت در نوع اطلاعات دریافتی، نرم افزار ثبت پرونده های حقوقی درگاه، با امکان اتصال به تمامی سیستمهای اداری موجود در سازمان و یا اداره شما می تواند اطلاعات مورد نظر را بصورت تماما مکانیزه فراخوانی و در اختیار کارشناسان حقوقی قراردهد.

همچنین تمامی مکاتبات اداری که از طریق سامانه اتوماسیون مکاتبات اداری وارد می شود در نرم افزار دعاوی حقوقی درگاه، قابل دسترسی بوده و کارشناسان این حوزه نیازی به استفاده از سامانه ای جداگانه جهت رویت و اقدام بر روی مکاتبات اداری خود نخواهند داشت.

می خواهید قبل از خرید، دموی نرم افزار حقوقی و املاک درگاه را مشاهده نمایید؟

درخواست دمو رایگان و مشاهده آنلاین کلیه امکانات و محیط نرم افزار امور حقوقی درگاه

سایر امکانات و ویژگی های نرم افزار دعاوی حقوقی

آرشیو الکترونیک اسناد جهت تشکیل بایگانی پرونده ها با امکان دسته بندی و تفکیک، رمز گذاری، فشرده سازی و مطالعه آسان اسناد و چاپ هر بخش از اوراق پرونده

امکان تعریف ،طراحی و تولید قالب های پیش نویس مستندات به صورت سیستمی و خودکار

تنظیم و چاپ انواع فرمتهای مکاتبات قضایی ازجمله دادخواست ، تجدید نظر ، دیوان و ...

نمایش تاریخچه مربوط به روند پیشرفت و رسیدگی به پرونده ها بصورت گرافیکی

امکان به اشتراک گذاری پرونده ها بین کارشناسان به منظور دریافت نظرات سایر کارشناسان

امکان تعریف مشخصات مشاوران حقوقی با تعیین سطوح دسترسی به اطلاعات

تهیه گزارش از اطلاعات پرونده در فرمتهای PDF،Word،Excel و...

قابلیت اتصال به سامانه از طریق دستگاههای جانبی مانند Tablet و یا تلفن همراه

تسریع انجام چرخه ها و تعاملات اداری و دریافت سریع پاسخ ها و ارجاعات

امکان گردش پرونده های حقوقی و کیفری بین کاربران مختلف

سهولت نظارت بر عملکرد کارشناسان حقوقی در نرم افزار حقوقی درگاه

ویژگی های نرم افزار دعاوی حقوقی

امکان ردیابی پرونده های حقوقی

امکان جستجوی ساده و ترکیبی بر روی کلیه اطلاعات ثبت شده

امکان ضمیمه کردن هر نوع فایل و با هر فرمت به پرونده های حقوقی