تمام اطلاعات مرتبط به معاملات، قراردادها و دعاوی حقوقی سازمان خودتون رو در یک مکان نگه دارید و هر اطلاعاتی که نیاز دارید رو تنها با چند کلیک پیدا کنید.
یکپارچگی
دیگه نیازی به جدا وارد کردن اطلاعات در هر نرم افزار نیست، شما می توانید یک بار اطلاعات را وارد کرده و در هر کجای سیستم که تمایل داشتید از آن استفاده کنید به عنوان مثال قادر خواهید بود یک درخواست مناقصه رو به یک پرونده حقوقی وصل کرده یا اطلاعات یک درخواست رو به یک قرارداد متصل کنید و …
بایگانی و آرشیو الکترونیک اسناد
تمامی اسناد و مستندات سازمانتان، نظیر اسناد شرکت در مناقصات، مستندات قراردادها، اطلاعات تامین کنندگان، پرونده های حقوقی و … رو در بخش آرشیو الکترونیک در پوشه های مشخص آپلود و ثبت کنید، پوشه ها را به هم انتقال دهید و از آنجا به راحتی اسناد را جستجو و پیدا کنید
تولید خودکار مکاتبات و مستندات
نیاز نیست که هر بار صفر تا صد صورتجلسه مد نظرتون رو بنویسید، کافیه که فقط یکبار قالب صورتجلسه رو در سیستم تعریف کنید، بدین ترتیب تنها با وارد کردن اطلاعات جلسه، صورت جلسه ها به صورت خودکار ایجاد می شن و کلی از دردسراتون کم خواهد شد.
گزارش گیری پیشرفته
هر زمان که تمایل داشتید قادر خواهید بود تا از اطلاعات معاملات، قراردادها، پرونده های حقوقی و … به صورت آمار و نمودار و یا در قالب یک فایل اکسل گزارش تهیه کنید و تعیین کنید چه فیلدهایی در این گزارش وجود داشته باشن و از چه فیلدهایی گزارش گرفته نشود.
تقویم یادآوری رویدادها
در داشبورد نرم افزار درگاه، تقویمی برای یادآوری رویدادها وجود داره که به شما نشون می ده که چه رویدادهایی در گذشته اتفاق افتاده است، چه رویدادهایی امروز اتفاق خواهد افتاد و چه رویدادهایی در آینده پیش روی شماست بدین ترتیب هیچ رویداد مهمی رو فراموش نخواهید کرد.
ثبت و مدیریت کمیسیون ها
به جز اینکه قادر خواهید بود به اعضای جلسه، پیامک یادآوری جلسه ارسال کنید می توانید بررسی کنید که در یک روز مشخص چه کسانی در جلسه حضور داشتند، چه کسانی غایب بودند، نتیجه آن چه شد و هم چنین خواهید توانست از نتایج جلسات گزارش تهیه کنید
هوش تجاری
از طریق مشاهده آمار و نمودار، اطلاعات سازمان خود را به صورت دقیق آنالیز کنید و با تجزیه و تحلیل اطلاعات معاملات، قراردادها و تامین کنندگان نکات و مواردی که کار شما را کند می کند پیدا کرده و آن ها را تشخیص دهید.
کانورت اطلاعات
کافیه که بر اساس یک تمپلیت اکسل، اطلاعات معاملات، قراردادها، منابع و … خود رو بچینید و اون فایل ها رو در مکان مشخص در سیستم بارگزاری کنید به این ترتیب تمام اطلاعات قبلی شما در سیستم خواهد نشست.
تعیین سطح دسترسی
با تعیین سطح دسترسی برای هر کاربر می توانید مشخص کنید که فرد مورد نظر شما تا چه سطحی قادر خواهد به اطلاعات سیستم دسترسی داشته باشد و اجازه تغییر کدام اطلاعات را خواهد داشت.
مدیریت برگزاری مناقصه
با ورود به هر یک از درخواست ها به راحتی متوجه خواهید شد که آن درخواست در چه مرحله ای از کار قرار داره: درخواست اولیه، آگهی، ارزیابی کیفی، در حال برگزاری، لغو شده، تجدید شده، واگذاری یا …
فروش الکترونیک اسناد
پـیمانکاران می توانند با مراجعه به پرتال پیمانکاران و تامین کنندگان، نسبت به ثبت نام و تکمیل اطلاعات مربوط به خود اقدام نموده و پس از دریافت تاییدیه با ورود به پنل شـخصی خود، اسناد شرکت در معامله رو به صورت الکترونیکی خریداری کرده و در معاملات برگزار شده شرکت نمایند.
امکان تشکیل وندور لیست
اطلاعات اشخاص حقیقی و حقوقی (شرکت ها، مدیران، گواهی نامه ها، آگهی ها، اطلاعات شناسنامه ای، تحصیلی، سوابق کاری و …) همه و همه در این بخش قابل ثبته. علاوه بر اون اطلاعات تمامی منابعی که در سامانه تامین کنندگان شما ثبت نام کردن هم در این بخش به سیستم اضافه می شه به این ترتیب یک بانک جامع و متمرکز اطلاعاتی خواهید داشت که قابل دسته بندی نیز هست
امکان تشکیل بلک لیست
شما قادر خواهید بود تا بر اساس معیارها و استراتژی های سازمان خودتون، برخی تامین کنندگان را در لیست سیاه قرار بدید تا از همکاری با آن ها جلوگیری بشه.
استعلام خودکار اطلاعات منابع
امکان استعلام خودکار اعتبار گواهی نامه، ارزش افزوده و روزنامه شرکت ها و استعلام خودکار رتبه شرکت از سامانه اطلاعات عوامل نظام فنی و اجرایی کشور در سیستم فراهم می باشد
مدیریت تامین کنندگان
قابلیت ارسال پیام در سیستم به شما کمک خواهد کرد تا حرفه ای تر با تامین کننده هاتون برخورد کنید. قابلیت چت در سامانه درگاه می تونه تعداد تماس های اضافه شما با پیمانکار رو کاهش بده.
ارزیابی تامین کنندگان
در سامانه درگاه علاوه بر امکان تعریف انواع ارزیابیهای کیفی و فنی، قابلیت محاسبه و امتیازدهی به شرکت کنندگان نیز در نظر گرفته شده است بدین ترتیب شرکت کنندگانی که بالاترین امتیاز را کسب نموده اند به لیست کوتاه منتقل خواهند شد.
برآورد قیمت و پیشنهاد ردیف های اعتباری
با تعیین دامنه قیمت و مقایسه قیمت می توانید مشخص کنید که بهترین پیشنهاد دهنده ها چه کسانی هستند. هم چنین به منظور سهولت در تصمیم گیری، بهترین پیشنهاد دهنده ها توسط سیستم شناسایی و معرفی خواهند شد.
کنترل گردش کار در تمام روند عقد قرارداد
شما قادر خواهید بود برای هر درخواست، گردش کار تعریف کنید و آن را به افراد مرتبط با درخواست خود ارجاع بدید. بدین ترتیب روند اجرایی یک درخواست به راحتی قابل پیگیری و بررسی خواهد بود.
کنترل بودجه
هر درخواست را به یک بودجه متصل کنید به این ترتیب در صورتی که برای درخواست مورد نظر بودجه کافی در نظر گرفته نشده باشد امکان اتصال آن درخواست به بودجه مورد نظر وجود نخواهد داشت.
رسیدگی آسان به صورت وضعیت ها
با پیشرفت هر بخش از کار می تونید تمامی اطلاعات مربوط به صورت وضعیت های دریافتی از پیمانکار را با تعیین نوع و نتیجه ثبت نمایید. سیستم به صورت خودکار مبلغ خالص هر صورت وضعیت را محاسبه خواهد کرد و در صورت تاییدِ صورت وضعیت، مبلغ، از کل قرارداد کم خواهد شد.
همکاری تیمی متحول می شود
ممکنه نیاز باشه تا تیم حقوقی شما ۱۰۰۰ سند رو تا چند ساعت دیگه آماده کنه در حالی که تعداد افراد حقوقی برای کنترل قراردادها در سازمانتون کافی نباشه. با راهکار یکپارچه درگاه به امور حقوقیتون نظم ببخشید و با حداقل نیرو در سریع ترین زمان ممکن به اون ها رسیدگی کنید.