سال ها خدمت در زمینه تولید سامانه های تحت وب و اپلیکیشن های موبایل باعث شده است تا تیم اندیشه پرداز یکی از قوی ترین و تخصصی ترین شرکت های حوزه فناوری اطلاعات محسوب شود. اطمینان مشتریان بزرگ در سطح کشور افتخار این مجموعه بوده و جهت حفظ این سرمایه ارزشمند هر روز در تلاش برای بهبود خدمات و کیفیت محصولات می باشیم.

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان کارگر شمالی، خیابان صدوقی، پلاک 47، ساختمان اندیشه پرداز

تلفن: 66946022 (021)

ایمیل: info@andishehpardaz.ir

 

سوالات متداول

خدمات گارانتی و پشتیبانی به چه صورت می باشد؟

سامانه درگاه، از ۶ ماه گارانتی پشتیبانی رایگان برخوردار است و پس از پایان گارانتی، قرارداد پشتیبانی انعقاد می گردد.

آیا نسخه ی دمو موجود می باشد؟

بعد از برگزاری جلسه پرزنت و معرفی نرم افزار، درصورت نیاز، نسخه دمو به نماینده معرفی شده و در مدت زمان محدود ارائه می گردد.

خرید هر یک از نرم افزار ها به صورت جداگانه امکان پذیر می باشد؟

بله. ۳ نرم افزار مدیریت معاملات(برگزاری مناقصات و کنترل تامین کنندگان)، قراردادها و حقوقی را می توان به صورت جداگانه خریداری نمود؛ اما برای خرید ماژول پورتال الزام به خرید یکی از  3 نرم افزار فوق می باشید.

آیا امکان ارسال صورتجلسات و نامه ها و پیش نویس قرارداد به اتوماسیون وجود دارد؟

تمامی قالب ها و مستندات تعریف شده در سیستم را می توان داخل خود نرم افزار به گردش درآورد، از سیستم به اتوماسیون اداری ارسال کرد و یا از طریق ایمیل، آن ها را ارسال نمود.

آیا قراردادهای گذشته را می بایست تک تک در سیستم وارد نمود یا امکان کانورت اطلاعات وجود دارد؟

این امکان وجود دارد که از طریق فرمت فایل های اکسلی که خدمت شما ارائه داده می شود، تمام اطلاعات قراردادهای گذشته، قراردادهای در حال اجرا و … را به راحتی در سیستم کانورت کنید به این ترتیب تمامی قراردادهای سازمان شما در یک سیستم متمرکز قرار خواهد گرفت و در آن به راحتی خواهید توانست تا به اطلاعات هر قرارداد دسترسی داشته باشید، به آن ها رسیدگی کنید و یا از آن ها گزارش تهیه کنید.

امکان ضمیمه کردن پروفورما و اسناد و مدارک مرتبط با هر قرارداد وجود دارد؟

بله در نرم افزار امور قراردادهای درگاه، امکان ضمیمه کردن پیش فاکتور و تمام مدارک و اسناد مرتبط با قرارداد وجود خواهد داشت. همچنین خواهید توانست تا آن ها را به صورت یکجا در آرشیو الکترونیک مشاهده بفرمایید.

دریافت پاکات در سیستم به چه صورت می باشد؟

دریافت پاکات می تواند به صورت الکترونیکی ، فیزیکی (به آدرس تعریف شده) و یا هردو روش صورت گیرد.

اشخاص ناظر بر مناقصه را باید معرفی کرد؟

بله. قابلیت تعریف اعضای کمیسیون وجود دارد.

آیا امکان ارتباط با سایر سیستم ها وجود دارد؟

بله. درصورت ارائه وب سرویس امکان برقراری ارتباط وجود دارد.

آیا در کمیسیون فقط امکان بررسی یک مورد هست و باید مورد به مورد پیش رفت یا امکان بررسی همه درخواستها وجود دارد؟

نیازی نیست موردی وارد هر قرارداد یا معامله شد. دسترسی مجزایی برای کمیسیون ها در نظر گرفته شده که دبیر کمیسیون مستقیما به ان قسمت رجوع میکند و همه درخواستها را بررسی می کنند.

قابلیت افزودن مدارک در سیستم وجود دارد؟

در تمامی بخش های سیستم امکان افزودن مدارک وجود دارد و اینکه در قسمت آرشیو، همه موارد به صورت یکجا قابل مشاهده است.

آیا از گزارشات می توانیم در قالب فایل word خروجی بگیریم

بله

پیامک برای چه کسانی ارسال می شود؟

شما می توانید برای کارشناس، شرکت تامین کننده، وکلا و … بر اساس شرایطی که در سیتم تعریف شده پیامک ارسال بفرمایید.

برای فرمت قراردادها تنها یک تیپ داریم؟

خیر. شما می توانید به تعداد نامحدود پیش فرض قرارداد ایجاد کنید.

سوابق ادیت و ویرایش برای هر شخص مشخص می شود؟

بله. تمام اقدامات کاربران در سیستم با جزئیات ثبت می شود.

فهرست کوتاه بر چه مبنایی تشکیل می شود؟

شرکتهایی که در معامله شرکت کرده اند وارد لیست بلند می شوند و آنهایی که حد نصاب ارزیابی کیفی را داشته باشند وارد لیست کوتاه خواهند شد.

قابلیت تعریف معیار های ارزیابی وجود دارد؟

بله. به ازای هر معامله می توان معیار های ارزیابی تعریف کرد و به صورت پیش فرض ذخیره نمود تا در معاملات بعدی نیز استفاده گردد.

منابع تا قبل از احراز شدن می توانند در معاملات شرکت کنند؟

بله درصورتی که در تعریف معامله، دریافت اسناد  به صورت فیزیکی باشد .اما در صورت دریافت اسناد به صورت الکترونیکی ملزم به تائید و فعال شدن پورتال می باشد.

تا قبل از تاریخ بازگشایی پاکات، امکان مشاهده پاکات وجود دارد؟

خیر تا قبل از تاریخ بازگشایی، به هیچ وجه امکان مشاهده پاکات وجود نخواهد داشت.

درخواست کالا در سیستم همکاران سیستم یک بار ثبت می شود آیا دو سیستم با هم sync می شود و یا اینکه باید مجددا ثبت شود؟

خیر. از طریق وب سرویس در سیستم میتوانند با هم مرتبط شوند و اطلاعات رد و بدل کنند بدین ترتیب نیازی به وارد کردن دوباره اطلاعات نخواهد بود.

اگر در استعلام متوسط، شرکتی بالاتر از حد متوسط قیمت دهد، چه اتفاقی می افتد؟

با توجه به سیاست داخلی هر مجموعه می توانند:
1- فرایند معامله فسخ و مجدد برگزار گردد.
2- به کمیسیون ارجاع داده شود و درباره آن تصمیم گیری شود.

قابلیت تعریف فرایند گردش کار و ارجاع کار را دارد؟

بله امکان تعریف فرایند و ارجاع کار خطی را دارد.