یکی از معیارهای مهم در مدیریت خرید و تدارکات، انتخاب تامین کننده یا پیمانکار با کیفیت است تا پروژه شما را به شکل بهینه و در سریع ترین زمان به نتیجه برساند.
تعریف و مشخص کردن معیارهای ارزیابی تامین کننده و پیمانکار مهم ترین مرحله فرآیند تصمیم گیری جهت عقد قرارداد است. در این مرحله علاوه بر مشخص کردن معیارهای مورد نیاز باید با توجه به نیازها و شرایط خرید کالا و خدمات، وزن مرتبط با هر معیار را مشخص کنیم.
با استفاده از پرتال تامین کنندگان درگاه، انواع ارزیابی های کیفی و فنی در مورد شرکت کنندگان مناقصه انجام دهید.
امکان ارائه اسناد ارزیابی و دریافت پاکات به صورت الکترونیک به منظور سهولت در ارزیابی و کاهش قابل توجه حجم اوراق کاغذی مربوطه در پرتال تامین کنندگان و پیمانکاران درگاه وجود دارد.
نرم افزار معاملات (مدیریت مناقصات و مزایدات) درگاه، از ۶ ماه گارانتی پشتیبانی رایگان برخوردار است و پس از پایان گارانتی، قرارداد پشتیبانی انعقاد می گردد.
بعد از برگزاری جلسه پرزنت و معرفی نرم افزار، درصورت نیاز، نسخه دمو به نماینده معرفی شده و در مدت زمان محدود ارائه می گردد.
نیازی به جدا تهیه کردن هر کدام از نرم افزارها نیست. “راهکار یکپارچه درگاه” تمامی این امکانات را به صورت کاملا یکپارچه و متصل به هم در اختیار شما قرار خواهد داد بدین ترتیب می توانید با تهیه کردن یک نرم افزار از تمامی امکانات مربوط به مدیریت معاملات، کمیسیون و قراردادها، کنترل عملکرد تامین کنندگان و امور حقوقی بهره مند شوید و چنانچه صرفاَ، به نرم افزاری برای مدیریت معاملات سازمان خود نیاز داشتید، می توانید نرم افزار مدیریت برگزاری مناقصات و مزایدات را به صورت جداگانه و با قیمت مناسب تهیه بفرمایید.
دریافت پاکات می تواند به صورت الکترونیکی ، فیزیکی (به آدرس تعریف شده) و یا هردو روش صورت گیرد.
بله. در نرم افزار مدیریت معاملات درگاه قابلیت تعریف اعضای کمیسیون، افراد حاضر در جلسه و حتی افراد غایب جلسه وجود دارد.
بله در بخش گرازشگیری نرم افزار معاملات درگاه، از هر اطلاعات موجود در سیستم می توان گزارش گرفت.
بله. در درخواست های برگزاری مناقصه در سیستم در هر کجا که امکان وارد کردن قیمت هست امکان انتخاب واحد ارزی وجود دارد.