نرم افزار مدیریت قراردادها، تمامی فرایندهای سازمان شما را از مرحله تهیه پیش نویس تا تسویه حساب کامل، مدیریت کرده و شما می توانید مدیریت تعداد قراردادهای منعقد شده، پیشرفت مفاد قرارداد، پیگیری مهلت های هر قرارداد و تغییرات به وجود آمده در آن را در دست داشته باشید و فرایند عقد قرارداد همانند روش های امضا را بهینه سازی و عملکرد هر کارشناس را بررسی بفرمایید.
ایجاد قرارداد و ثبت جزئیات مراحل قرارداد (فیلدهای تاریخ تخمینی و واقعی اتمام پروژه، مبلغ کسورات، درصد و شرح قرارداد)، ثبت انواع تیپ قرارداد و تعیین سطوح دسترسی به همراه ثبت لاگ عملکرد کاربران
ثبت و به کارگیری ردیف های بودجه و اعتبارات و گزارش گیری اعتبارات مصرفی به ازای هر قرارداد در نرم افزار مدیریت قراردادها
اعلام زمان نزدیک شدن به تاریخ اتمام امضای مدیران، ضمانت نامه ها، صورت وضعیت ها، پایان قرارداد و در نتیجه رفع نگرانی درمورد از دست دادن زمان به موقع تمدید قرارداد و …
افزایش/کاهش ۲۵% (تغییر مقادیر)، خاتمه قرارداد، متمم ها و الحاقیه های قرارداد، پیشرفت مالی، زمانی و فیزیکی، مابه التفاوت و تعدیل ها، مبالغ مشروط در قرارداد، تاخیرات و تعلیق ها، تحویل و یا فسخ
امکان تعریف نامحدود پروژه و قابلیت اتصال به قرارداد و قابلیت گزارش گیری پیشرفته از وضعیت قراردادهای متصل به هر پروژه
امکان اتصال نرم افزار قراردادها به سیستمهای مرتبط مانند اتوماسیون مکاتبات اداری، سیستمهای مالی، کنترل پروژه و … و در نتیجه امکان رویت صورت حساب و صورت وضعیت شرکت ها
با توجه به موتور قوی گزارش سازِ نرم افزار کمیسیون و پیمان های درگاه امکان دسترسی مستقیم به اطلاعات اختصاصی و تولید و تهیه ی انواع گزارشات در قالب PDF ، اکسل و یا آمار و نمودار توسط کاربران وجود دارد. امکان تولید و ذخیره گزارشات دلخواه بر اساس:
بخش تولید مکاتبات نرم افزار امور قراردادها امکان تعریف انواع مکاتبات اداری و صورتجلسات را داشته که پس از تولید، بصورت پیش نویس امکان ارسال به سامانه اتوماسیون مکاتبات در نظر گرفته شده است.
در نرم افزار مدیریت قراردادها تمامی مستندات امکان ارجاع از طریق چارت سازمانی را دارا می باشند همچنین در هر مرحله قابلیت دریافت تاییدیه ها و ضمائم وجود دارد.
امکان امضای اسناد تولید شده با استفاده از امضای دیجیتال نیز در نرم افزار امور قراردادها فراهم است
بایگانی الکترونیک اسناد با امکان تعریف درختوارهی پوشههای نگهداری مستندات بطور نامحدود، سطوح دسترسی پوشهها، الگوی شماره دهی سند، نوع مقادیر اسناد، قابلیت افزودن، حذف و جایگزینی فایلهای یک سند، شمارهدهی دستی اسناد و پوشهها، جستجوی پیشرفته و انتقال پوشه ها
امکان تعیین دقیق محل نگه داری اسناد مکتوب و هم چنین ثبت و تشخیص آسان شخص خارج کننده نسخه اصلی از بایگانی و زمان دقیق خروج آن (راه اندازی میز امانات الکترونیکی) همراه با ارسال آلارم پیشرفته ونمایش لیست نسخه های خارج شده از بایگانی از دیگر ویژگی های نرم افزار مدیریت قراردادهای درگاه می باشد.
قیمت گذاری و اصلاحیه بر روی هر سند و دریافت الکترونیکی اسناد توسط پیمانکار
تعریف انواع الحاقیه و متمم قرارداد از جمله الحاقیه های زمانی، مبلغی و تعهدات
ثبت تمامی اسناد مرتبط با درخواست قرارداد، صورت جلسات، اسکن قرارداد، توجیه فنی و …
قابلیت کنترل نرخ و صورت وضعیت طبق پیمان و قراردادهای ثبت شده
امکان ایجاد فیلد های دلخواه و گزارش گیری بر اساس فیلدهای ایجاد شده علاوه بر فیلدهای پیش فرض
قابلیت تعریف و تغییر فرایندهای امور قرارداد به شکل اختصاصی برای هر سازمان در نرم افزار قراردادها
امکان تعریف جلسات و یادداشت های کاری، اطلاع رسانی لحظه ای رخداد ها و ارسال هشدار به ذی نفعان
قابلیت اتصال به اتوماسیون اداری، نرم افزارهای مالی، کنترل پروژه، پست الکترونیک، پیامک و فکس
امکان مشاهده تعداد تمامی قراردادهای هر منبع و واحد، مبلغ قراردادها، پیشرفت قراردادها و … به صورت آمار و نمودار (تجزیه و تحلیل آماری یا تجزیه و تحلیل کمی)
امکان برآورد وقایع آینده و تحلیل روند کاری و رصد عملکرد و تغییرات به صورت لحظه ای در نرم افزار مدیریت قراردادها
ایجاد اطلاعات تصمیم ساز از داده های خام سازمان شما
اجازه دهید در یک جلسه حضوری و یا غیرحضوری به شما نشان دهیم نرم افزار مدیریت قراردادها چگونه سبب افزایش کارایی و کاهش هزینهها در سازمان شما خواهد شد
شماره تماس ما: ۰۲۱۶۷۵۷۳
نرم افزار مدیریت قراردادها درگاه، از ۶ ماه گارانتی پشتیبانی رایگان برخوردار است و پس از پایان گارانتی، قرارداد پشتیبانی انعقاد می گردد.
بله. بعد از برگزاری جلسه پرزنت و معرفی نرم افزار قراردادها درصورت نیاز ، نسخه دمو به نماینده معرفی شده و در مدت زمان محدود ارائه می گردد.
نیازی به جدا تهیه کردن هر کدام از نرم افزارها نیست. “راهکار یکپارچه درگاه” تمامی این امکانات را به صورت کاملا یکپارچه و متصل به هم در اختیار شما قرار خواهد داد بدین ترتیب می توانید با تهیه کردن یک نرم افزار از تمامی امکانات مربوط به مدیریت معاملات، کمیسیون و قراردادها، تامین کنندگان و امور حقوقی بهره مند شوید و چنانچه صرفاَ، به نرم افزاری برای مدیریت قراردادهای سازمان خود نیاز داشتید، می توانید نرم افزار مدیریت قراردادها را به صورت جداگانه و با قیمت مناسب تهیه بفرمایید.
تمامی قالب های تعریف شده در سیستم را می توان داخل خود نرم افزار کمیسیون و پیمان های درگاه به گردش درآورد، از سیستم به اتوماسیون اداری ارسال کرد و یا آن ها را از طریق ایمیل ارسال نمود.
این امکان وجود دارد که از طریق فرمت فایل های اکسلی که خدمت شما ارائه داده می شود، تمام اطلاعات قراردادهای گذشته، قراردادهای در حال اجرا و … را به راحتی در نرم افزار مدیریت قراردادها کانورت کنید به این ترتیب تمامی قراردادهای سازمان شما در یک سیستم متمرکز قرار خواهد گرفت و در آن به راحتی خواهید توانست تا به اطلاعات هر قرارداد دسترسی داشته باشید، به آن ها رسیدگی کنید و یا از آن ها گزارش تهیه کنید.
بله در نرم افزار کمیسیون و پیمان های درگاه، امکان ضمیمه کردن پیش فاکتور و تمام مدارک و اسناد مرتبط با قرارداد وجود خواهد داشت. همچنین خواهید توانست تا آن ها را به صورت یکجا در آرشیو الکترونیک مشاهده بفرمایید.