سال ها خدمت در زمینه تولید سامانه های تحت وب و اپلیکیشن های موبایل باعث شده است تا تیم اندیشه پرداز یکی از قوی ترین و تخصصی ترین شرکت های حوزه فناوری اطلاعات محسوب شود. اطمینان مشتریان بزرگ در سطح کشور افتخار این مجموعه بوده و جهت حفظ این سرمایه ارزشمند هر روز در تلاش برای بهبود خدمات و کیفیت محصولات می باشیم.

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان کارگر شمالی، خیابان صدوقی، پلاک 47، ساختمان اندیشه پرداز

تلفن: 66946022 (021)

ایمیل: info@andishehpardaz.ir

پیاده سازی نرم افزار مدیریت قراردادها و معاملات درگاه و برگزاری جلسات آموزشی نرم افزار در هلدینگ آب و برق خوزستان

آموزش درگاه در سازمان آب و برق خوزستان

پیاده سازی نرم افزار مدیریت قراردادها و معاملات درگاه و برگزاری جلسات آموزشی نرم افزار در هلدینگ آب و برق خوزستان

جلسات آموزشی معرفی و آشنایی نرم افزار مدیریت قراردادها و مدیریت معاملات درگاه ، در هلدینگ آب و برق خوزستان  به صورت کارگاه عملی و آموزش کلی سامانه برای تمامی سد و نیروگاه های این هلدینگ(کارون 3، دز، کرخه، مسجد سلیمان، شهید عباسپور و مارون) برگزار شد. در این جلسات که روی هم رفته بیش از 30 ساعت طول کشید،  کارمندان با بخش های مختلف سامانه درگاه آشنا شدند و سوالات خود را در این مورد مطرح کردند. جلسات آموزشی اندیشه پرداز بخشی از خدمات پس از فروش هستند که نمونه ای از فرایندهای سازمان را با ترسیم مسیر درست، تحلیل و طراحی می کنند و با مشارکت تیم فنی شرکت مورد نظر آن را پیاده سازی می کنند. این جلسات به آموزش کلی سامانه (کاربری) و راهبری نرم افزار اختصاص داده شد.

نگاهی به سازمان آب و برق خوزستان

سازمان آب و برق خوزستان، یکی از سودآورترین و متعالی‌ترین دستگاه‌های اجرایی کشور است که به اهداف کلان نظام مدیریت یکپارچه و بهم پیوسته منابع آب و انرژی برق آبی کشور در قلمرو فعالیت خود دست یافته و با بهبود راندمان و بهره‌وری و افزایش مستمر کارایی و اثربخشی در همه ارکان زنجیره مدیریت و تکیه بر تکنولوژی‌های مدرن و جلب مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مرتبط، توانسته است منابع آب لازم برای به زیر کشت بردن حداکثر اراضی مستعد کشت استان را با اجرای سدها و تامین شبکه‌های اصلی آبیاری و زهکشی تامین نموده، آب مطمئن را برای مقاصد شرب و صنعت تامین کرده و حداکثر انرژی اقتصادی را از طریق احداث نیروگاه‌های برقابی و بهره‌برداری بهینه از نیروگاه‌های موجود تولید نماید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)
بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

نظر
نام
ایمیل
وبسایت