هلدینگ یا شرکت مادر بیشترین سهم یا سهام ممتاز عمده چندین شرکت تابعه را داراست. در هیئت مدیره شرکت های تابعه، حداقل یک عضو یا نماینده دارد که این عضو دارای حق رای است و می تواند سیاست های شرکت های زیر مجموعه را مدیریت و کنترل کند.
بیشترین میزان فعالیت اقتصادی در کشور مربوط به سازمانهای هلدینگی است، به همین دلیل نیاز است که بین شرکت های زیر مجموعه برنامه ریزی و هماهنگی وجود داشته باشد.
با استفاده از نرم افزارهای دارای قابلیت چند هلدینگی می توانید شرکت های زیر مجموعه را در ساختاری منظم و دسته بندی شده از شرکت ها و شعب مرتب کنید و قابلیت های مرتبط با سیاست های شرکت های هلدینگی را روی آنها پیاده کنید
زیر سیستم چند سازمانی (هلدینگ) درگاه دارای قابلیت چند ساختاری، نظارت و به اشتراک گذاری اطلاعات بین سازمانی است و امکانات زیر را برای شرکت های هلدینگی فراهم می کند.
نرم افزار معاملات (مدیریت مناقصات و مزایدات) درگاه، از ۶ ماه گارانتی پشتیبانی رایگان برخوردار است و پس از پایان گارانتی، قرارداد پشتیبانی انعقاد می گردد.
بعد از برگزاری جلسه پرزنت و معرفی نرم افزار، درصورت نیاز، نسخه دمو به نماینده معرفی شده و در مدت زمان محدود ارائه می گردد.
نیازی به جدا تهیه کردن هر کدام از نرم افزارها نیست. “راهکار یکپارچه درگاه” تمامی این امکانات را به صورت کاملا یکپارچه و متصل به هم در اختیار شما قرار خواهد داد بدین ترتیب می توانید با تهیه کردن یک نرم افزار از تمامی امکانات مربوط به مدیریت معاملات، کمیسیون و قراردادها، کنترل عملکرد تامین کنندگان و امور حقوقی بهره مند شوید و چنانچه صرفاَ، به نرم افزاری برای مدیریت معاملات سازمان خود نیاز داشتید، می توانید نرم افزار مدیریت برگزاری مناقصات و مزایدات را به صورت جداگانه و با قیمت مناسب تهیه بفرمایید.
دریافت پاکات می تواند به صورت الکترونیکی ، فیزیکی (به آدرس تعریف شده) و یا هردو روش صورت گیرد.
بله. در نرم افزار مدیریت معاملات درگاه قابلیت تعریف اعضای کمیسیون، افراد حاضر در جلسه و حتی افراد غایب جلسه وجود دارد.
بله در بخش گرازشگیری نرم افزار معاملات درگاه، از هر اطلاعات موجود در سیستم می توان گزارش گرفت.
بله. در درخواست های برگزاری مناقصه در سیستم در هر کجا که امکان وارد کردن قیمت هست امکان انتخاب واحد ارزی وجود دارد.