سال ها خدمت در زمینه تولید سامانه های تحت وب و اپلیکیشن های موبایل باعث شده است تا تیم اندیشه پرداز یکی از قوی ترین و تخصصی ترین شرکت های حوزه فناوری اطلاعات محسوب شود. اطمینان مشتریان بزرگ در سطح کشور افتخار این مجموعه بوده و جهت حفظ این سرمایه ارزشمند هر روز در تلاش برای بهبود خدمات و کیفیت محصولات می باشیم.

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان کارگر شمالی، خیابان صدوقی، پلاک 47، ساختمان اندیشه پرداز

تلفن: 66946022 (021)

ایمیل: info@andishehpardaz.ir

نرم افزار مدیریت خرید و تدارکات

الکترونیکی کردن تمامی فرایند خرید و تدارکات از مرحله ثبت درخواست اولیه تا دریافت پاکات و تعیین برنده

یکپارچه سازی سازمان شما با فروشندگان و تامین کنندگان

نرم افزار مدیریت خرید و تدارکات

مدیریت خرید و تدارکات و برگزاری مناقصات و مزایدات

نرم افزار مدیریت خرید و تدارکات درگاه با نگرش متفاوتی نسبت به سایر نرم افزار های موجود و تحلیل دقیق اطلاعات در حوزه مناقصات، به جهت تسهیل در مدیریت کلیه امور برگزاری مناقصات و مزایدات و تسریع مراحل انجام مناقصات، توسط متخصصین اندیشه پرداز طراحی شده است.

امکان ثبت انواع درخواست

ثبت انواع درخواست های برگزاری مناقصات عمومی، محدود، تک مرحله ای و دو مرحله ای، مزایدات، استعلام، ترک تشریفات و واگذاری

ثبت و مدیریت شرکت کنندگان مناقصه

امکان ثبت، مشاهده، مدیریت و طبقه بندی لیست مناقصه گران شرکت کننده در نرم افزار مدیریت خرید و تدارکات درگاه

ثبت کلیه اطلاعات مناقصات و مزایدات

تعریف و ویرایش کلیه اطلاعات مناقصه (تعاریف مناقصه، رتبه و رشته، حداقل امتیاز ارزیابی، معیار های ارزیابی و …)

مراحل نرم افزار خرید و تدارکات

کنترل کامل جریان مناقصه و اجرای تمامی مراحل کاری به صورت تماما مکانیزه و مرحله به مرحله تا زمان ثبت قرارداد

مدیریت صفر تا صد برگزاری معامله

ثبت درخواست خرید بر اساس درخواست کالا (مناقصه، مزایده، استعلام و ...)

تجمیع و دریافت درخواست های خرید کالا و خدمات

ثبت اطلاعات مناقصه، سایت ویزیت، زمان بازگشایی پاکات، رتبه مورد نیاز و ...

کنترل بودجه ای فرایند تدارکات بر مبنای وجوه تامین اعتبار شده برای خرید

امکان ثبت اسناد تایید استعلام بابت شروع فرایند خرید

امکان ثبت نتایج جلسات کمیسیون بابت شروع فرایند خرید

امکان مرور تحلیلی به تفکیک کالا، خدمات و تامین کنندگان

امکان تعریف تامین کنندگان و گروه بندی آنها به صورت درختواره ای

پشتیبانی از قابلیت های چند ارزی برای مراودات با تامین کنندگان خارجی

مدیریت پیش پرداخت ها، تحویل ها و صورت حساب خریدهای جزئی و عمده

قابلیت تعریف تخفیف های حجمی، ریالی برای سطوح مختلف خرید

تشکیل فهرست بلند و کوتاه با امکان ثبت تمامی اطلاعات مورد نیاز

امکان محاسبه و کنترل روند برگزاری مناقصه توسط کارشناسان

کنترل ظرفیت پیمانکارن با اعلام هشدار برای تعداد قرارداد مجاز هر تامین کننده

تعیین شماره فنی برای هر یک از کالاها و امکان به کار گیری آن در صورت لزوم

امکان تعریف روال درخواست خرید و سفارش خرید به ازای نوع کالا و خدمت

مدیریت برگزاری مناقصات و مزایدات (کمیسیون معاملات)

تمامی نیازهای شرکت شما در قالب مناقصه یا خرید اموال اعلام می شود و در آن سو با استفاده از پورتال مختص تامین کنندگان، شرکت ها یا پیمانکاران می توانند به صورت تماماَ آنلاین در چرخه کامل ثبت نام، ارزیابی، ارسال مدارک، بازکردن پاکات مناقصه، اعلام برندگان و پیشرفت طرح های در دست اجرا حضور یابند

ویژگی های بیشتر را اینجا مشاهده کنید >>

ارائه پورتال مختص تامین کنندگان

با نرم افزار خرید و تدارکات به همراه ارائه ی پورتالی مختص تامین کنندگان، می توانید مناقصات خود را به بهترین شکل ممکن برگزار کنید.

اطلاع رسانی مناقصات و مزایدات به تامین کنندگان

انواع درخواست مناقصه، مزایده، استعلام و ارزیابی ها را منتشر کنید

اسناد مناقصه را به صورت الکترونیکی به فروش برسانید

مستقیم با پیمانکار از طریق پرتال در ارتباط باشید

مناقصات گذشته، کنونی و آینده را مشاهده کنید

روند ثبت نام، اطلاعات و مدارک الزامی پیمانکاران را مشخص کنید

ارزیابی کیفی و فنی تامین کنندگان

تعریف انواع ارزیابیهای کیفی و فنی

تعریف انواع معیارهای ارزیابی به همراه پارامترهای زیرمجموعه

تعریف ضرایب و حداکثر امتیاز هر معیار

قابلیت اجرای ارزیابی های کیفی به صورت همزمان و غیر همزمان

امکان برگزاری ارزیابی های کیفی به صورت آنلاین

قابلیت محاسبه و امتیازدهی به شرکت کنندگان توسط سیستم

امکان ارزیابی پیمانکاران حین اجرای پروژه

پورتال تامین کنندگان و نرم افزار خرید و تدارکات

امکان ایجاد وندور لیست و بلک لیست

مطمئنا داشتن لیستی از تامین کنندگان خوب و با صلاحیت، در تهیه کالا و خدمات مورد نیاز (با سرعت و قیمت خوب) بسیار تاثیر گذار است. نرم افزار مدیریت خرید و تدارکات درگاه امکان تهیه وندور لیست را برای شما فراهم می آورد. در این بخش می توانید لیستی از تامین کنندگان و پیمانکاران مورد نظر خود را نگه داری کرده و در مواقع نیاز با آنها همکاری کنید.

امکان انطباق با ساختار سازمان های هلدینگی

انطباق با ساختار سازمان های هولدینگی

اشتراک گذاری وندور لیست و بلک لیست هلدینگ بین سازمان های زیر مجموعه.

تعریف درختواره سازمان های مرتبط، نوع سازمان و اعمال دسترسی

تعیین حد نصاب معاملاتی به ازای هر سازمان

تعریف قالب های قراردادها، صورت جلسات و نامه ها به ازای هر سازمان

مشاهده تمامی معاملات همه سازمان های زیر مجموعه هلدینگ

گزارش گیری از تمامی معاملات همه سازمان های زیر مجموعه هلدینگ

نظارت بر تمامی معاملات سازمان های عضو هلدینگ

تعریف اطلاعات و استانداردهای جداگانه برای هر سازمان زیر مجموعه

امکان دریافت و بازگشایی پاکات به صورت الکترونیکی و امن

دریافت پاکات می تواند به صورت فیزیکی یا الکترونیکی صورت گیرید. برای حفظ بالاترین سطح محرمانگی پاکات در روش ارسال الکترونیکی، سه راهکار در نرم افزار خرید و تدارکات در نظر گرفته شده است.

امکان بازگشایی پاکات از طریق رمز عبور یکبار مصرف

امکان بازگشایی پاکات از طریق رمز عبور یکبار مصرف

امکان بازگشایی پاکات از طریق توکن سخت افزاری

امکان بازگشایی پاکات از طریق توکن سخت افزاری

عدم امکان بازگشایی پاکات قبل از جلسه کمیسیون

عدم امکان بازگشایی پاکات قبل از جلسه کمیسیون

به همین دلیل مناقصه‌گر با اطمینان کامل، رقم پیشنهادی خود را به صورت محرمانه در سامانه ثبت خواهد کرد و اسناد مناقصه فقط در جلسه کمیسیون بازگشایی و تنها توسط خود دستگاه، قابل رمز گشایی و مشاهده خواهد بود. بنابراین، اگر در محیط فیزیکی مناقصه از هراس افشای قیمت، ارسال اسناد، به زمان های انتهایی موکول میشد، اما در سامانه درگاه چنین هراسی وجود نخواهد داشت.

ثبت و مشاهده تمامی جزییات مربوط به سوابق خرید

سازمان های بزرگ به علت خرید مواد خام و تجهیزات با رقم و حجم بالا، به جزییات سوابق خرید احتیاج دارند. با قابلیت گزارش گیری سامانه درگاه می توانید متوجه شوید که قبلا چه خریدهایی از چه شرکت هایی با چه قیمتی انجام دادید. امکان مقایسه قیمت تامین کنندگان مختلف و نوسان های قیمت در بازار که با گزارش های و تحلیل های نرم افزار مدیریت خرید و تدارکات درگاه میسر می شود. مسئولین تدارکات و لوجستیک شرکت ها نیز می توانند بهترین خرید را با بیشترین سود از بهترین تامین کنندگان داشته باشند.

امکان گزارش گیری پیشرفته از تمامی اطلاعات و اسناد

با این امکان شما می توانید با گزارش گیری از قرارداد اقلام خریداری شده و مقایسه قیمت آنها، میزان افزایش قیمت را به شکل دقیق محاسبه کرده و در قیمت دهی به محصولات خود آن را لحاظ کنید. همچنین عملکرد ماموران خرید و هر نوع اطلاعات مورد نیاز نیز  در نرم افزار مدیریت خرید و تدارکات قابل بررسی خواهد بود.

گزارش گیری از درخواست های کالا و خدمات ثبت شده

گزارش گیری از دستور خریدهای ثبت شده

گزارش گیری از روند خریدهای انجام شده در بازه های زمانی مختلف

گزارش گیری از میزان خرید یک کالا به تفکیک شخص

گزارش گیری از سفارش خرید خارجی کالا

گزارش گیری از قیمت های کالای تامین شده از منابع در سال های گذشته و جاری “نرخ تورم” ، مقایسه آن ها با هم و …

گزارش گیری از مانده نزد پیمانکار و کالاهای دریافت شده از پیمانکاران

گزارش گیری از لیست استعلام ها به تفکیک تامین کننده

گزارش گیری از خلاصه وضعیت تضامین در نرم افزار خرید و تدارکات

گزارش گیری از درخواست ها با فیلترهای وضعیت، نوع بودجه بندی و ...

امکان خروج کلیه اطلاعات ثبت شده و گزارش ها به محیط اکسل

ارائه گزارش و پیشنهاد های خرید با استفاده از گزارش های پیش فرض نرم افزار با استفاده از نرم افزار power bi

ویژگی های نرم افزار خرید و تدارکات درگاه

فیلدساز پیشرفته

امکان ایجاد فیلد های دلخواه و گزارش گیری بر اساس فیلدهای ایجاد شده علاوه بر فیلدهای پیش فرض

فرایندساز پیشرفته

قابلیت تعریف و تغییر فرایندهای امور مناقصات به شکل اختصاصی برای هر سازمان

گزارش ساز پیشرفته

تولید گزارشات دلخواه براساس فرمت، نوع و مکان فیلد، انتخاب سایز گزارش، درج انواع نمودار و …

تقویم کاری

امکان تعریف جلسات و یادداشت های کاری، اطلاع رسانی لحظه ای رخداد ها و ارسال هشدار به ذی نفعان

آرشیو الکترونیک اسناد

ثبت تمامی اسناد مرتبط با اسناد مناقصات و مزایدات، صورت جلسات کمیسیون، نتایج و مصوبات و …

تولید خودکار مکاتبات

امکان تعریف انواع مکاتبات اداری و صورتجلسات و ارجاع مستندات مناقصه از طریق چارت سازمانی

ارائه نسخه موبایل

نمایش داشبورد اطلاعات، ثبت و پیگیری درخواست، گزارش گیری، جستجو و فیلتر پیشرفته وارسال آلارم های لحظه ای

اتصال به سایر سامانه ها

قابلیت اتصال به اتوماسیون اداری، نرم افزارهای مالی، کنترل پروژه، پست الکترونیک، پیامک و فکس

می‌خواهید قبل از خرید، دموی نرم افزار مدیریت خرید و تدارکات را مشاهده نمایید؟

سایر امکانات نرم افزار مدیریت خرید و تدارکات درگاه

امکان تعیین خودکار دامنه ی قیمت های متناسب پیشنهادی پیمانکاران

ثبت اسناد ضمانت شرکت در مناقصات در نرم افزار خرید و تدارکات درگاه

امکان تعریف چارت سازمانی به منظور استفاده در ارجاعات درون سیستمی

امکان تعریف آیین نامه های داخلی مختص هر سازمان برای شرکت های خصوصی

امکان ارجاع، پاراف نویسی، هامش، پیگیری روند کارها و ...

امکان تعریف دوره های کمیسیون معاملات

امکان ارتباط با سایر نرم افزار ها با استفاده از پروتکل های استاندارد Web Service

امکان ارسال پیامک و پست الکترونیک مستقیما از سیستم به کاربران

امکان تعریف سطوح دسترسی با جزئیات دقیق

ثبت جلسات و کمیسیون ها به همراه آلارم های لحظه ای جهت یادآوری وقایع

انواع فرمت های صورت جلسات به صورت پیش فرض و قابل ویرایش

مشخصات کامل فروشندگان با امکان تعریف انواع فروشندگان

امکان گروه بندی فروشندگان، اطلاعات کامل کالا و گروه بندی کالاها

تعریف شرایط و فیلدهای دلخواه روی اسناد تدارکات نسبت به کسب و کار خاص

بایگانی اطلاعات سفارشات گذشته و قابلیت ثبت و نگهداری و گزارش دهی عملکرد

عدم نیاز به حضور فیزیکی پیمانکاران از زمان خرید اسناد تا انعقاد قرارداد

سوالات متداول

خدمات گارانتی و پشتیبانی به چه صورت می باشد؟

نرم افزار مدیریت خرید و تدارکات (مدیریت مناقصات و مزایدات) درگاه، از ۶ ماه گارانتی پشتیبانی رایگان برخوردار است و پس از پایان گارانتی، قرارداد پشتیبانی انعقاد می گردد.

آیا نسخه ی دمو موجود می باشد؟

بعد از برگزاری جلسه پرزنت و معرفی نرم افزار، درصورت نیاز، نسخه دمو به نماینده معرفی شده و در مدت زمان محدود ارائه می گردد.

علاوه بر مدیریت خرید و تدارکات، نیاز دارم قراردادهای خود را نیز مدیریت کنم. آیا می بایست هر نرم افزار را به صورت جداگانه تهیه کنم؟

نیازی به جدا تهیه کردن هر کدام از نرم افزارها نیست. “راهکار یکپارچه درگاه” تمامی این امکانات را به صورت کاملا یکپارچه و متصل به هم در اختیار شما قرار خواهد داد بدین ترتیب می توانید با تهیه کردن یک نرم افزار از تمامی امکانات مربوط به مدیریت معاملات، کمیسیون و قراردادها، کنترل عملکرد تامین کنندگان و امور حقوقی بهره مند شوید و چنانچه صرفاَ، به نرم افزاری برای مدیریت امور خرید سازمان خود نیاز داشتید، می توانید نرم افزار مدیریت خرید و تدارکات  را به صورت جداگانه و با قیمت مناسب تهیه بفرمایید.

دریافت پاکات در سیستم به چه صورت انجام می شود؟

دریافت پاکات می تواند به صورت الکترونیکی ، فیزیکی (به آدرس تعریف شده) و یا هردو روش صورت گیرد.

آیا می توان اشخاص ناظر بر مناقصه را معرفی کرد؟

بله. در نرم افزار مدیریت امور خرید و تدارکات درگاه قابلیت تعریف اعضای کمیسیون، افراد حاضر در جلسه و حتی افراد غایب جلسه وجود دارد.

می توان گزارشی داشت که قیمت دریافتی نسبت به قبل چقدر افزایش داشته است؟

بله در بخش گرازشگیری نرم افزار خرید و تدارکات درگاه، از هر اطلاعات موجود در سیستم می توان گزارش گرفت.

امکان این هست که قیمت کالاها در سیستم به صورت یورو ثبت بشه؟

بله. در درخواست های برگزاری مناقصه در سیستم در هر کجا که امکان وارد کردن قیمت هست امکان انتخاب واحد ارزی وجود دارد.

سوالات متداول