الکترونیکی کردن تمامی فرایند خرید و تدارکات از مرحله ثبت درخواست اولیه تا دریافت پاکات و تعیین برنده
یکپارچه سازی سازمان شما با فروشندگان و تامین کنندگان
نرم افزار مدیریت خرید و تدارکات درگاه با نگرش متفاوتی نسبت به سایر نرم افزار های موجود و تحلیل دقیق اطلاعات در حوزه مناقصات، به جهت تسهیل در مدیریت کلیه امور برگزاری مناقصات و مزایدات و تسریع مراحل انجام مناقصات، توسط متخصصین اندیشه پرداز طراحی شده است.
ثبت انواع درخواست های برگزاری مناقصات عمومی، محدود، تک مرحله ای و دو مرحله ای، مزایدات، استعلام، ترک تشریفات و واگذاری
امکان ثبت، مشاهده، مدیریت و طبقه بندی لیست مناقصه گران شرکت کننده در نرم افزار مدیریت خرید و تدارکات درگاه
تعریف و ویرایش کلیه اطلاعات مناقصه (تعاریف مناقصه، رتبه و رشته، حداقل امتیاز ارزیابی، معیار های ارزیابی و …)
کنترل کامل جریان مناقصه و اجرای تمامی مراحل کاری به صورت تماما مکانیزه و مرحله به مرحله تا زمان ثبت قرارداد
تمامی نیازهای شرکت شما در قالب مناقصه یا خرید اموال اعلام می شود و در آن سو با استفاده از پورتال مختص تامین کنندگان، شرکت ها یا پیمانکاران می توانند به صورت تماماَ آنلاین در چرخه کامل ثبت نام، ارزیابی، ارسال مدارک، بازکردن پاکات مناقصه، اعلام برندگان و پیشرفت طرح های در دست اجرا حضور یابند
با نرم افزار خرید و تدارکات به همراه ارائه ی پورتالی مختص تامین کنندگان، می توانید مناقصات خود را به بهترین شکل ممکن برگزار کنید.
مطمئنا داشتن لیستی از تامین کنندگان خوب و با صلاحیت، در تهیه کالا و خدمات مورد نیاز (با سرعت و قیمت خوب) بسیار تاثیر گذار است. نرم افزار مدیریت خرید و تدارکات درگاه امکان تهیه وندور لیست را برای شما فراهم می آورد. در این بخش می توانید لیستی از تامین کنندگان و پیمانکاران مورد نظر خود را نگه داری کرده و در مواقع نیاز با آنها همکاری کنید.
دریافت پاکات می تواند به صورت فیزیکی یا الکترونیکی صورت گیرید. برای حفظ بالاترین سطح محرمانگی پاکات در روش ارسال الکترونیکی، سه راهکار در نرم افزار خرید و تدارکات در نظر گرفته شده است.
به همین دلیل مناقصهگر با اطمینان کامل، رقم پیشنهادی خود را به صورت محرمانه در سامانه ثبت خواهد کرد و اسناد مناقصه فقط در جلسه کمیسیون بازگشایی و تنها توسط خود دستگاه، قابل رمز گشایی و مشاهده خواهد بود. بنابراین، اگر در محیط فیزیکی مناقصه از هراس افشای قیمت، ارسال اسناد، به زمان های انتهایی موکول میشد، اما در سامانه درگاه چنین هراسی وجود نخواهد داشت.
سازمان های بزرگ به علت خرید مواد خام و تجهیزات با رقم و حجم بالا، به جزییات سوابق خرید احتیاج دارند. با قابلیت گزارش گیری سامانه درگاه می توانید متوجه شوید که قبلا چه خریدهایی از چه شرکت هایی با چه قیمتی انجام دادید. امکان مقایسه قیمت تامین کنندگان مختلف و نوسان های قیمت در بازار که با گزارش های و تحلیل های نرم افزار مدیریت خرید و تدارکات درگاه میسر می شود. مسئولین تدارکات و لوجستیک شرکت ها نیز می توانند بهترین خرید را با بیشترین سود از بهترین تامین کنندگان داشته باشند.
با این امکان شما می توانید با گزارش گیری از قرارداد اقلام خریداری شده و مقایسه قیمت آنها، میزان افزایش قیمت را به شکل دقیق محاسبه کرده و در قیمت دهی به محصولات خود آن را لحاظ کنید. همچنین عملکرد ماموران خرید و هر نوع اطلاعات مورد نیاز نیز در نرم افزار مدیریت خرید و تدارکات قابل بررسی خواهد بود.
امکان ایجاد فیلد های دلخواه و گزارش گیری بر اساس فیلدهای ایجاد شده علاوه بر فیلدهای پیش فرض
قابلیت تعریف و تغییر فرایندهای امور مناقصات به شکل اختصاصی برای هر سازمان
تولید گزارشات دلخواه براساس فرمت، نوع و مکان فیلد، انتخاب سایز گزارش، درج انواع نمودار و …
امکان تعریف جلسات و یادداشت های کاری، اطلاع رسانی لحظه ای رخداد ها و ارسال هشدار به ذی نفعان
ثبت تمامی اسناد مرتبط با اسناد مناقصات و مزایدات، صورت جلسات کمیسیون، نتایج و مصوبات و …
امکان تعریف انواع مکاتبات اداری و صورتجلسات و ارجاع مستندات مناقصه از طریق چارت سازمانی
نمایش داشبورد اطلاعات، ثبت و پیگیری درخواست، گزارش گیری، جستجو و فیلتر پیشرفته وارسال آلارم های لحظه ای
قابلیت اتصال به اتوماسیون اداری، نرم افزارهای مالی، کنترل پروژه، پست الکترونیک، پیامک و فکس
نرم افزار مدیریت خرید و تدارکات (مدیریت مناقصات و مزایدات) درگاه، از ۶ ماه گارانتی پشتیبانی رایگان برخوردار است و پس از پایان گارانتی، قرارداد پشتیبانی انعقاد می گردد.
بعد از برگزاری جلسه پرزنت و معرفی نرم افزار، درصورت نیاز، نسخه دمو به نماینده معرفی شده و در مدت زمان محدود ارائه می گردد.
نیازی به جدا تهیه کردن هر کدام از نرم افزارها نیست. “راهکار یکپارچه درگاه” تمامی این امکانات را به صورت کاملا یکپارچه و متصل به هم در اختیار شما قرار خواهد داد بدین ترتیب می توانید با تهیه کردن یک نرم افزار از تمامی امکانات مربوط به مدیریت معاملات، کمیسیون و قراردادها، کنترل عملکرد تامین کنندگان و امور حقوقی بهره مند شوید و چنانچه صرفاَ، به نرم افزاری برای مدیریت امور خرید سازمان خود نیاز داشتید، می توانید نرم افزار مدیریت خرید و تدارکات را به صورت جداگانه و با قیمت مناسب تهیه بفرمایید.
دریافت پاکات می تواند به صورت الکترونیکی ، فیزیکی (به آدرس تعریف شده) و یا هردو روش صورت گیرد.
بله. در نرم افزار مدیریت امور خرید و تدارکات درگاه قابلیت تعریف اعضای کمیسیون، افراد حاضر در جلسه و حتی افراد غایب جلسه وجود دارد.
بله در بخش گرازشگیری نرم افزار خرید و تدارکات درگاه، از هر اطلاعات موجود در سیستم می توان گزارش گرفت.
بله. در درخواست های برگزاری مناقصه در سیستم در هر کجا که امکان وارد کردن قیمت هست امکان انتخاب واحد ارزی وجود دارد.