سامانه درگاه، از ۶ ماه گارانتی پشتیبانی رایگان برخوردار است و پس از پایان گارانتی، قرارداد پشتیبانی انعقاد می گردد.
سامانه درگاه، از ۶ ماه گارانتی پشتیبانی رایگان برخوردار است و پس از پایان گارانتی، قرارداد پشتیبانی انعقاد می گردد.
بعد از برگزاری جلسه پرزنت و معرفی نرم افزار، درصورت نیاز، نسخه دمو به نماینده معرفی شده و در مدت زمان محدود ارائه می گردد.
بله. ۳ نرم افزار مدیریت معاملات(برگزاری مناقصات و کنترل تامین کنندگان)، قراردادها و حقوقی را می توان به صورت جداگانه خریداری نمود؛ اما برای خرید ماژول پورتال الزام به خرید یکی از 3 نرم افزار فوق می باشید.
تمامی قالب ها و مستندات تعریف شده در سیستم را می توان داخل خود نرم افزار به گردش درآورد، از سیستم به اتوماسیون اداری ارسال کرد و یا از طریق ایمیل، آن ها را ارسال نمود.
این امکان وجود دارد که از طریق فرمت فایل های اکسلی که خدمت شما ارائه داده می شود، تمام اطلاعات قراردادهای گذشته، قراردادهای در حال اجرا و … را به راحتی در سیستم کانورت کنید به این ترتیب تمامی قراردادهای سازمان شما در یک سیستم متمرکز قرار خواهد گرفت و در آن به راحتی خواهید توانست تا به اطلاعات هر قرارداد دسترسی داشته باشید، به آن ها رسیدگی کنید و یا از آن ها گزارش تهیه کنید.
بله در نرم افزار امور قراردادهای درگاه، امکان ضمیمه کردن پیش فاکتور و تمام مدارک و اسناد مرتبط با قرارداد وجود خواهد داشت. همچنین خواهید توانست تا آن ها را به صورت یکجا در آرشیو الکترونیک مشاهده بفرمایید.
دریافت پاکات می تواند به صورت الکترونیکی ، فیزیکی (به آدرس تعریف شده) و یا هردو روش صورت گیرد.
بله. قابلیت تعریف اعضای کمیسیون وجود دارد.
بله. درصورت ارائه وب سرویس امکان برقراری ارتباط وجود دارد.
نیازی نیست موردی وارد هر قرارداد یا معامله شد. دسترسی مجزایی برای کمیسیون ها در نظر گرفته شده که دبیر کمیسیون مستقیما به ان قسمت رجوع میکند و همه درخواستها را بررسی می کنند.
در تمامی بخش های سیستم امکان افزودن مدارک وجود دارد و اینکه در قسمت آرشیو، همه موارد به صورت یکجا قابل مشاهده است.
بله
شما می توانید برای کارشناس، شرکت تامین کننده، وکلا و … بر اساس شرایطی که در سیتم تعریف شده پیامک ارسال بفرمایید.
خیر. شما می توانید به تعداد نامحدود پیش فرض قرارداد ایجاد کنید.
بله. تمام اقدامات کاربران در سیستم با جزئیات ثبت می شود.
شرکتهایی که در معامله شرکت کرده اند وارد لیست بلند می شوند و آنهایی که حد نصاب ارزیابی کیفی را داشته باشند وارد لیست کوتاه خواهند شد.
بله. به ازای هر معامله می توان معیار های ارزیابی تعریف کرد و به صورت پیش فرض ذخیره نمود تا در معاملات بعدی نیز استفاده گردد.
بله درصورتی که در تعریف معامله، دریافت اسناد به صورت فیزیکی باشد .اما در صورت دریافت اسناد به صورت الکترونیکی ملزم به تائید و فعال شدن پورتال می باشد.
خیر تا قبل از تاریخ بازگشایی، به هیچ وجه امکان مشاهده پاکات وجود نخواهد داشت.
خیر. از طریق وب سرویس در سیستم میتوانند با هم مرتبط شوند و اطلاعات رد و بدل کنند بدین ترتیب نیازی به وارد کردن دوباره اطلاعات نخواهد بود.
با توجه به سیاست داخلی هر مجموعه می توانند:
۱- فرایند معامله فسخ و مجدد برگزار گردد.
۲- به کمیسیون ارجاع داده شود و درباره آن تصمیم گیری شود.
بله امکان تعریف فرایند و ارجاع کار خطی را دارد.