سال ها خدمت در زمینه تولید سامانه های تحت وب و اپلیکیشن های موبایل باعث شده است تا تیم اندیشه پرداز یکی از قوی ترین و تخصصی ترین شرکت های حوزه فناوری اطلاعات محسوب شود. اطمینان مشتریان بزرگ در سطح کشور افتخار این مجموعه بوده و جهت حفظ این سرمایه ارزشمند هر روز در تلاش برای بهبود خدمات و کیفیت محصولات می باشیم.

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان کارگر شمالی، خیابان صدوقی، پلاک 47، ساختمان اندیشه پرداز

تلفن: 66946022 (021)

ایمیل: info@andishehpardaz.ir

خدمات نظارت بر استقرار و آموزش نرم‌افزار

مهمترین خدماتی که در این مرحله ارائه می‌شود:

نظارت بر ورود اطلاعات پایه

پس از گردآوری اطلاعات پایه و اصلی (نظیر: چارت سازمانی و …) توسط نماینده مشتری، نحوه تعریف و ورود صحیح اطلاعات به سیستم بطور کامل توسط کارشناسان اندیشه پرداز به مدیر سیستم آموزش داده می‌شود.

آموزش نرم افزار

در این مرحله به تفکیک گروه‌های کاربری، برای راهبران و کاربران معرفی شده از سوی مشتری، کلاس های آموزشی برگزار می‌شود و طبق سرفصل های استاندارد، کار با بخشهای مختلف نرم‌افزار آموزش داده می‌‎شود.

نظارت بر استقرار و رفع اشکال

نظارت براستقرار به معنی نظارت برعملکرد کاربرانِ آموزش دیده شده به منظور ورود صحیح اطلاعات پایه در سیستم و پاسخگویی و رفع اشکالات کاربری و راهبری آنها و همچنین ارائه آموزش‌های تکمیلی می‌باشد.

نظارت بر ورود صحیح اطلاعات پایه به سیستم

نظارت بر ورود صحیح اطلاعات پایه به سیستم

پس از گردآوری اطلاعات پایه و اصلی توسط نماینده مشتری، نحوه تعریف و ورود صحیح اطلاعات پایه به سیستم بطور کامل توسط کارشناسان اندیشه پرداز به مدیر سیستم آموزش داده می‌شود.

اطلاعات پایه و اصلی شامل چارت اجرایی سازمانی، نام کاربران، سمت‌های سازمانی، حدود اختیارات کارمندان، نوع دسترسی‌ها، دبیرخانه‌های موجود، صاحبان امضا، تصویر امضاها، فهرستی از مشخصات سازمان‌های طرف مکاتبه و… است که پیشنهاد می‌گردد قبل از نصب سیستم و شروع روزهای استقرار، در هر یک از واحدهای منتخب مشتری، اطلاعات مذکور به موازات تامین امکانات سخت‌افزاری تهیه و جهت استفاده آماده گردد.

تکمیل و وارد نمودن اطلاعات پایه برعهده مدیر سیستم  بوده و کارشناسان اندیشه پرداز صرفا مسئولیت نظارت بر عملکرد راهبران برای ورود صحیح اطلاعات و پاسخگویی و رفع اشکالات آنها را برعهده خواهند داشت.

آموزش نرم افزار یکپارچه درگاه

آموزش یکی از فازهای اصلی اجرایی شدن نرم‌افزار درگاه است. هدف کلی از آموزش، برگزاری دوره‌های آموزشی برای راهبران و کاربران معرفی شده از سوی مشتری و آشنایی آنها با امکانات و قابلیتهای عمومی و تخصصی نرم‌افزار و شیوه کارکردن با بخش‌های مختلف آن می‌باشد.

استقرار موفق نرم‌افزاردرگاه و استفاده بهینه از آن، بعنوان ابزاری که روزمره کارکنان با آن در تعامل می‌باشند، زمانی امکان‌پذیر است که تمامی امکانات آن به کاربران بصورت تخصصی و کاربردی آموزش داده شود.

در راستای آموزش چگونگی بهره‌برداری از نرم‌افزار درگاه و به منظور حصول به نتایج موثرتر و بهتر، دوره‌های آموزشی متناسب با گروه‌های کاربری مختلف شامل مدیران ارشد، مدیران میانی و کارشناسان، کاربران دبیرخانه و مسئولین دفاتر و مدیر(ان) سیستم، از سطوح مقدماتی تا پیشرفته تدوین و برنامه‌ریزی شده است که به هریک از گروه‌های کاربری براساس سطوح مدیریتی و کاربری آموزش‌های لازم به ‌۳ روش اصلی زیر ارائه می‌شود:

به‌دلیل یکپارچه بودن سیستم و نظر به اینکه کاربران در بخشهای مختلف سازمان با یک سیستم یکپارچه کار می‌کنند، لازم است طوری آموزش ببینند که درک کنند هر داده‌ای که وارد سیستم می‌کنند بر روی کل سیستم اثرگذار خواهد بود.

آموزش نرم افزار یکپارچه درگاه

همراهی،نظارت بر استقرار و رفع اشکال کاربران

همراهی، نظارت بر استقرار و رفع اشکال کاربران

نظارت بر استقرار به معنی نظارت بر عملکرد کاربرانِ آموزش دیده شده بمنظور ورود صحیح اطلاعات پایه در سیستم و پاسخگویی و رفع اشکالات کاربری و راهبری آنها و همچنین ارائه آموزش‌های تکمیلی می‌باشد.

پس از نصب و آموزش سیستم و به منظور پایش کارکرد کاربران و حفظ شرایط مناسب، عملیات نظارت بر استقرار و رفع اشکال کاربران به اشکال ذیل در دستور کار شرکت اندیشه پرداز قرار گرفته است:

  • مرکز تماس (Call Center)
  • ثبت درخواست پشتیبانی از طریق پورتال مشتریان (تیکت)
  • پیگیری الکترونیکی درخواستهای ثبت شده
  • ارائه خدمات از راه دور (Remote)
  • اعزام کارشناس حضوری
  • ارائه خدمات بازآموزی و آموزشهای تکمیلی