سال ها خدمت در زمینه تولید سامانه های تحت وب و اپلیکیشن های موبایل باعث شده است تا تیم اندیشه پرداز یکی از قوی ترین و تخصصی ترین شرکت های حوزه فناوری اطلاعات محسوب شود. اطمینان مشتریان بزرگ در سطح کشور افتخار این مجموعه بوده و جهت حفظ این سرمایه ارزشمند هر روز در تلاش برای بهبود خدمات و کیفیت محصولات می باشیم.

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان کارگر شمالی، خیابان صدوقی، پلاک 47، ساختمان اندیشه پرداز

تلفن: 66946022 (021)

ایمیل: info@andishehpardaz.ir

گروه مپنا با بیش از ۴۰ زیر مجموعه به لیست مشتریان درگاه پیوست

گروه مپنا با بیش از 40 زیر مجموعه به لیست مشتریان درگاه پیوست

گروه مپنا با بیش از ۴۰ زیر مجموعه به لیست مشتریان درگاه پیوست

گروه مپنا پس از بررسی های متعدد در رابطه با انتخاب نرم افزار های مرتبط به حوزه مدیریت معاملات و قراردادها، سرانجام “سامانه یکپارچه درگاه” را به منظور پایش تمامی فرایندهای مربوط به حوزه ی امور برگزاری معاملات و مناقصات، مدیریت تامین کنندگان، کنترل امور قراردادها و هم چنین رسیدگی به دعاوی حقوقی و مستندسازی تمام اوراق قضایی برگزید.

گروه مپنا در یک نگاه

گروه مپنا شامل یک شرکت اصلی و بیش از ۴۰ شرکت زیرمجموعه است و به عنوان یک مجموعۀ معظم تولیدی و صنعتی، مجری پروژه‌های بزرگ در حوزه‌های تخصصی کسب‌وکار است.

طراحی، ساخت و توسعۀ‌ فناوری‌های راهبردی موردنیاز برای ‌تجهیزات کلیدی در صنایع مذکور و سرمایه‌گذاری برای اجرای پروژه‌های بزرگ، در کنار ارائۀ خدمات بهره‌برداری، نگهداری و تعمیراتِ مورد نیاز مشتریان، نیازمند ساختار مدیریتی منسجم، هماهنگ و چابک است.

هیئت‌مدیره شرکت مپنا، با اتکا به ظرفیت‌های ساختاری موجود، بر تحقق فرآیندهای برنامه‌ریزی، پایش و کنترل برای اعمال مدیریتی کارآمد و ثمربخش تمرکز دارد.

همچنین هیئت‌های اجرایی و بخش‌های گروه مپنا به عنوان بازوی راهبردی برای مدیریت حوزه‌های تحت مسئولیت عمل می‌کنند و راهبردگذاری، تصمیم‌سازی، ارزیابی عملکردها و حل مسائل و چالش‌های پیش‌رو را مورد توجه قرار می‌دهند.

کارگروه‌ها و کمیته‌های تخصصی نیز همچون ارکانی مشورتی و مشارکتی، بر ایجاد درکی مشترک از نیازها و نظام‌های جاری و آتی، ساخت سیاست‌ها و تصمیمات مطلوب و طراحی ساختارهای مورد نیاز تمرکز دارند و وظیفۀ تصمیم‌سازی در سطح گروه مپنا را بر عهده دارند.

انتخاب راهکار یکپارچه درگاه در راستای کاهش دغدغه ها و چالش های متعدد فرایند های معاملاتی، سهولت و سرعت در مدیریت روند دشوار مسائل مربوط به ایجاد قرارداد، ضرورت توجه دقیق به قوانین و مقررات خاص شرکت های طرف معامله و کم کردن دغدغه های مربوط به امور حقوقی و املاک سازمان مپنا صورت گرفته است.

امکان ارزیابی تامین کنندگان ، وجود زیرسیستم چند سازمانی (هولدینگ) و زمینه ایجاد یکپارچه سازی کلیه امور مربوط به پیمان و معاملات یکی از معیار های اصلی مدیران “گروه مپنا” در انتخاب سیستم یکپارچه درگاه بوده است.

این سامانه نقشه محور بوده و به مدیران امکان رویت محل اجرای پروژه ها و اطلاع از میزان پیشرفت فیزیکی و مالی را می دهد.همچنین تمامی بخشهای مربوط به کنترل و رسیدگی به انواع قراردادها ازجمله صورت وضعیت، تعدیل، خاتمه، افزایش و کاهش قرارداد و سایر فرآیندهادر این سامانه بصورت کامل و یکپارچه پشتیبانی می گردد.

راهکار یکپارچه درگاه، با استفاده از زیر ساخت وب سرویس، امکان اتصال به انواع سامانه های مرتبط از جمله سیستم های مالی، اتوماسیون مکاتبات، سامانه های کنترل پروژه و سایر سیستم های پر کاربرد نظیر پست الکترونیک، پیامک و فکس را دارا می باشد.

صرفه جویی در هزینه و زمان، کاهش اشتباهات ناشی از تنظیم دستی قرارداد، افزایش امنیت و بالا رفتن قدرت تجزیه و تحلیل اطلاعات، امکان فیلد سازی و فرایندسازی اختصاصی، گزارش گیری، سهولت در بایگانی و جستجو، ثبت و نگهداری پیش نویس ها، تجدید نظر و اصلاح، تنها برخی از مزایای نرم افزار مدیریت قراردادهای درگاه است.

۵/۵ - (۳ امتیاز)
بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

نظر
نام
ایمیل
وبسایت