سال ها خدمت در زمینه تولید سامانه های تحت وب و اپلیکیشن های موبایل باعث شده است تا تیم اندیشه پرداز یکی از قوی ترین و تخصصی ترین شرکت های حوزه فناوری اطلاعات محسوب شود. اطمینان مشتریان بزرگ در سطح کشور افتخار این مجموعه بوده و جهت حفظ این سرمایه ارزشمند هر روز در تلاش برای بهبود خدمات و کیفیت محصولات می باشیم.

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان کارگر شمالی، خیابان صدوقی، پلاک 47، ساختمان اندیشه پرداز

تلفن: 66946022 (021)

ایمیل: info@andishehpardaz.ir

وکیل پیمانکاری چه می کند؟

وکیل پیمانکاری

وکیل پیمانکاری چه می کند؟

وکیل پیمانکاری شخصی است که به حل و فصل قانونی دعاوی مربوط به پیمان و افراد ذی نفع در پیمان می پردازد. از آنجاییکه که پیمان نوعی قرارداد منعقد شده بین دو طرف است که از نظر قانونی و پس از امضای طرفین معتبر و قابل ارجاع می باشد، وجود وکیل پیمانکاری برای جلوگیری از مشکلات و آگاهی از قوانین مقررات مربوط به شرایط عمومی پیمان مانند فسخ پیمان، تعدیل قرارداد، تضمین تعهدات پیمانکار و غیره لازم بنظر می رسد. خواندن مطلب دعاوی حقوقی و مراحل رسیدگی به پرونده حقوقی نیز که در مورد همین موضوع نوشته شده است، برای شما مفید خواهد بود.

لزوم وجود وکیل پیمانکاری برای تسهیل یپشبرد پروژه

ضرورت اول: پروژه های پیمانکاری معمولا پروژه هایی هستند که از نظر مدت زمان به طول می انجامند و امکان وقوع انواع اتفاقات و اختلافات در طول اجرای پروژه پیمانکاری وجود دارد. اگر وکیل پیمانکاری از همان ابتدای عقد قرارداد بر تنظیم قرارداد نظارت داشته باشد، از مشکلات غیرضروری بعدی جلوگیری می شود.

ضرورت دوم: همچنین نظر به اینکه قراردادهای پیمانکاری دارای گردش مالی بالا، تخصصی بودن کارها، حجم زیاد کار، حساسیت موضوع و موقعیت های مکانی متنوع است، باز هم احتمال بروز اختلاف در مراحل اجرای پروژه بیشتر می شود.

ضرورت سوم: وکیل پیمانکاری به علت تخصص در حوزه قوانین مربوط به پیمانکاری، می تواند از طرفین دعوا به بهترین شکل ممکن دفاع کند.

خدماتی که وکیل پیمانکاری به شما ارائه می دهد

  • وصول مطالبات پیمانکاری
  • وصول هزینه های مربوط به تطویل پیمان
  • تاخیر در تحویل پروژه
  • فسخ و خاتمه پیمان و اعتراض
  • حوادث ناشی از پرونده های پیمانکاری
  • دعاوی مرتبط با تملکات پیمانکار
  • واگذاری پیمان به غیر
  • حل و فصل دعاوی الزام پیمانکار به انتقال قرارداد، مصالح و تجهیزات به کارفرما
  • ضبط وثایق، تضامین و سپرده های پیمانکار

همانطور که گفتیم به دلیل اهمیت قراردادهای پیمان کاری و احتمال وقوع حوادثی که ممکن است اجرای پروژه را دچار مشکل کند یا به تعویق بیاندازد، وجود وکیل پیمانکاری می تواند کمک بسیار بزرگی در پیشبرد پیمان است.

سامانه درگاه شرکت اندیشه پرداز علاوه بر نرم افزار مدیریت معاملات، نرم افزار دعاوی حقوقی و املاک نیز داراست. از امکانات این نرم افزار ثبت و تعریف دعاوی حقوقی، کیفری، اظهارنامه، تعریف مشخصات وکلا و مشاوران حقوقی و بسیار امکانات دیگر است که به شما در پرونده های حقوقی که در طول پیمان احتمال بوجود آمدن آنها است، کمک شایانی می کند. ما مشتاق راهنمایی و مشاوره به مشتریان محترم خود هستیم، با ما تماس بگیرید و از خدمات شرکت اندیشه پرداز آگاه شوید.

۵/۵ - (۲ امتیاز)
بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

نظر
نام
ایمیل
وبسایت