سال ها خدمت در زمینه تولید سامانه های تحت وب و اپلیکیشن های موبایل باعث شده است تا تیم اندیشه پرداز یکی از قوی ترین و تخصصی ترین شرکت های حوزه فناوری اطلاعات محسوب شود. اطمینان مشتریان بزرگ در سطح کشور افتخار این مجموعه بوده و جهت حفظ این سرمایه ارزشمند هر روز در تلاش برای بهبود خدمات و کیفیت محصولات می باشیم.

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان کارگر شمالی، خیابان صدوقی، پلاک 47، ساختمان اندیشه پرداز

تلفن: 66946022 (021)

ایمیل: info@andishehpardaz.ir

نصب و پیاده سازی نرم افزار معاملات و قراردادهای درگاه در مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب

آلومینیوم جنوب نرم افزار مدیریت قرارداد اندیشه پرداز

نصب و پیاده سازی نرم افزار معاملات و قراردادهای درگاه در مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب

مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب به منظور خودکار سازی و یکپارچه سازی فرآیندهای مربوط به امور پیمان و مناقصات و مزایدات خود، نصب و پیاده سازی نرم افزار مدیریت معاملات درگاه را آغاز کرد. با نصب این نرم افزار در آلومینیوم جنوب ایران مدیرت تمامی فرایندهای معاملاتی از قبیل مناقصات، مزایدات، ترک تشریفات، واگذاری و …. از طریق سامانه درگاه برای کاربران فراهم می شود.

شرکت مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب در یگ نگاه

مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب در زمینی به مساحت ۲۰۰ هکتار در کیلومتر ۸ جاده لامرد _خنج و در منطقه ویژه اقتصادی انرژی برلامرد احداث گردید. این مجتمع از چهار واحد اصلی انرژی، احیاء ، کارگاه آندسازی و کارگاه ریخته گری تشکیل شده است.

مواد مصرفی این کارخانه پودر آلومینا، کک کلسینه شده و قیر است و محصولات تولیدی این شرکت شامل شمش آلومینیوم، بیلت و اسلب می باشد. در این مجتمع از تکنولوژی ۴۳۰ کیلو آمپر با راندمان ۹۴ درصد که از پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا می باشد، استفاده شده است. برخورداری از آمپراژ بالا در خطوط تولید آلومینیوم، باعث افزایش تولید در واحد زمان، کاهش میزان سرمایه گذاری و دستیابی به تولید اقتصادی تر می شود. لازم بذکر است حداکثر آمپراز برای خطوط تولید در ایران تا قبل از احداث شرکت آلومنیوم جنوب تکنولوژی ۲۲۰ آمپر و راندمان ۹۲ درصد بود.

پس از استقرار و نصب نرم افزار مدیریت معاملات درگاه در شرکت آلومینیوم جنوب، تمامی درخواست های معاملاتی این شرکت از قبیل مناقصه، مزایده، ترک تشریفات و … با استفاده از سامانه درگاه به اطلاع پیمانکاران و تامین کنندگان خواهد رسید. پیمانکاران می توانند از طریق پرتال تامین کنندگان در مناقصات و دیگر فرایندهای معاملاتی شرکت کنند. لازم به ذکر است تمامی مراحل ثبت نام، ارزیابی و استعلام، ارسال مدارک، بازگشایی پاکات و پیگیری امور مربوط به پروژه به صورت آنلاین توسط سامانه درگاه امکان پذیر خواهد شد.

فروش الکترونیکی اسناد مناقصه، تقویم هوشمند کاری، امکان بایگانی و جستجوی الکترونیک اسناد، تولید خودکار مکاتبات، فیلد سازی و فرآیند ساز، امکان گزارش گیری پیشرفته از جمله ویژگی های متمایز کننده سامانه درگاه هستند که مدیریت قراردادها و مناقصات و مزایدات را برای شرکت آلومینیوم مکانیزه و هوشمند می کنند.

درگاه با امکان اتصال به دیگر سامانه های سازمانی از جمله سیستم مالی، اتوماسیون و مکاتبات اداری، سیستم های مدیریت پروژه، پست الکترونیک، پیامک و فکس راهکاری جامع برای مدیریت یکپارچه سازی و تسهیل مدیریت قراردادها در اختیار کاربران قرار می دهد.

برای درخواست دموی رایگان حضوری و آنلاین نرم افزار مدیریت قراردادهای درگاه  می توانید  فرم درخواست دمو را تکمیل کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

امتیاز دهید
بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

نظر
نام
ایمیل
وبسایت