برگزاری جلسات آموزشی نرم افزار دعاوی حقوقی درگاه در گلدیران
جلسات آموزشی نرم افزار دعاوی حقوقی درگاه در شرکت گلدیران آغاز شد. این جلسات با حضور مدیران امور حقوقی، وکلای شرکت گلدیران، واحد فناوری اطلاعات در چندین جلسه پی در پی برگزار شد. در جلسات آموزشی نرم افزار دعاوی حقوقی، مدیران و کارکنان سوالات خود را در مورد سسیستم مطرح کردند و آموزش کار با نرم افزار را فرا گرفتند. جلسات آموزشی نرم افزارهای اندیشه پرداز، بخشی از خدمات پس از فروش ما هستند که در آنها سعی می شود مسیر و نحوه آموزش درست انجام شود و آشنایی کاملی با تمامی قسمت های نرم افزار انجام گیرد. این جلسات بیش از بیست ساعت به طول انجامید.
نگاهی به شرکت گلدیران
هلدینگ گلدیران با بیش از سی سال سابقه همکاری با مطرح ترین برندهای لوازم خانگی، اعتبار و کیفیتی در سطح بین المللی و داخلی دارد. این برند سالها برند برتر ملی و بین المللی بوده و به بیش از ۵ میلیون خانوار ایرانی خدمات دهی کرده است.
گلدیران در سالهای اخیر برندی متمایز به نام جی پلاس را در حوزه لوازم خانگی و کالای صنعتی و دیجیتال راه اندازی کرد. عرضه محصولات جی پلاس با سطح کیفی بالا مشتریان را به استفاده از کالای استاندارد ایرانی راغب می کند.
از مزیت های اصلی گلدیران و برند انحصاری جی پلاس، می توان به عرضه محصولات متنوع روز دنیا با قیمت مناسب، شبکه توزیع گسترده در سراسر کشور و خدمات پس از فروش فعال در ۳۶۵ روز سال اشاره کرد. علاوه بر آن هلدینگ گلدیران به عنوان یک برند کارآفرین تا کنون توانسته برای ۲۸۰۰ نفر با اولویت نیروهای جوان و نخبه کشور شغل ایجاد کند.
بخشی از موارد مطرح شده در جلسات آموزشی نرم افزار دعاوی حقوقی
- آموزش ثبت و ويرايش احضاريه، اخطاريه، شكوائيه، دادخواست، تجديدنظر، اعتراض، لوايح، قرارها، دادنامه ها، اسناد، گزارشات و استعلامات، نامه ها و مكاتبات و كليه مندرجات موجود در پرونده
- آموزش تعریف مشخصات وکلا و مشاوران حقوقی به همراه طرف مقابل پرونده
- آموزش تهیه انواع گزارشات از پرونده ها، مکاتبات، تائیدیه های حقوقی، استعلامات بخش حقوقی و … به همراه عملکرد کارشناسان هر بخش
- آموزش نحوه تولید خودکار مستندات، صورتجلسات، ابلاغیه ها، دعوت نامه ها
بدون دیدگاه