سال ها خدمت در زمینه تولید سامانه های تحت وب و اپلیکیشن های موبایل باعث شده است تا تیم اندیشه پرداز یکی از قوی ترین و تخصصی ترین شرکت های حوزه فناوری اطلاعات محسوب شود. اطمینان مشتریان بزرگ در سطح کشور افتخار این مجموعه بوده و جهت حفظ این سرمایه ارزشمند هر روز در تلاش برای بهبود خدمات و کیفیت محصولات می باشیم.

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان کارگر شمالی، خیابان صدوقی، پلاک 47، ساختمان اندیشه پرداز

تلفن: 66946022 (021)

ایمیل: info@andishehpardaz.ir

گزارش صدا و سیما از رونمایی سامانه یکپارچه مدیریت معاملات و قراردادهای درگاه در شرکت عمران، آب و خدمات کیش

رونمایی از نرم افزار مدیریت معاملات و قراردادهای درگاه در شرکت عمران، آب و خدمات کیش

گزارش صدا و سیما از رونمایی سامانه یکپارچه مدیریت معاملات و قراردادهای درگاه در شرکت عمران، آب و خدمات کیش

به گزارش پایگاه  خبرگزاری صداوسیما مرکز کیش به نقل از روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات کیش، در مراسم رونمایی از سامانه یکپارچه مدیریت معاملات و قردادهای درگاه، که با حضور عبدالنبی شرفی رییس هیات مدیره و مدیرعامل ، میثم غفاری نایب رئیس هیات مدیره، محمد حسین آقایی عضو هیات مدیره و مدیر برنامه ریزی و توسعه، آرش نیک فرجام عضو هیات مدیره و سرپرست معاونت فنی و عمرانی، بابک خالقی معاون مالی و اداری و جمعی از معاونان این شرکت و همچنین رضا عبیات مدیر عامل شرکت مهندسی اندیشه پردازش گر (مجری طرح) و امید نیلی، مدیر فنی این  شرکت مهندسی این شرکت شنبه ۹ مهر برگزار شد.

عبدالنبی شرفی با بیان اینکه  سامانه الکترونیکی مدیریت معاملات و قراردادها ، با هدف شفاف‌سازی، توزین عدالت، فساد ستیزی، ایجاد رقابت منصفانه و کاهش هزینه‌ ها برای اولین بار در شرکت عمران، آب و خدمات ایجاد شده است اظهار داشت: تمامی دستگاه‌های اجرایی مکلف هستند مراحل معاملات خود از جمله خرید، مناقصه و مزایده را از طریق این سامانه انجام دهند.

رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات با اشاره به پیاده سازی تمامی موارد مبتنی بر مفاد قانونی قراردادها در این سامانه با همکاری و تعامل با دستگاههای نظارتی گفت: در این سامانه، تمام ابعاد و موارد قانونی یک به یک در نظر گرفته شده و در نهایت قانون اجرا می‌شود .

عبدالنبی شرفی با اشاره به تاکید ویژه  رییس‌جمهور کشورمان درخصوص شفافیت معاملات برای مردم تصریح کرد: این سامانه از نظر سیاسی و اقتصادی برای دولت حائز اهمیت است و شرکت های تابعه سازمان منطقه آزاد در این زمینه گامی بسیار بلند و رو به جلو برداشته است

وی با اشاره به اینکه این سامانه در راستای اعمال سیاست های جدید دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و تاکید امام جمعه جزیره کیش در خصوص عدالت محوری و شفاف سازی  راه اندازی شده است افزود: نیازمندیها و اهداف این سامانه، شفافیت، توزیع و توزیع عدالت، گسترده کردن رقابت جغرافیای تامین کنندگان کالا و خدمات، کاهش هزینه ها و تسهیل نظارت بر عملکرد معاملاتی دستگاههای اجرایی است.

رضا عبیات مدیر عامل شرکت مهندسی اندیشه پردازش گر هم جزئیات اجرای این سامانه را تشریح کرد و گفت: کاربران تنها با یک نام کاربری و رمز عبور به تمام زیرسامانه‌ها دسترسی دارند و همانگونه که در مناقصه به صورت فیزیکی، پاکت‌های مناقصه به صورت مهر و موم شده به مناقصه‌گذار تحویل شده و تا لحظه آخر مهر و موم شده باقی می مانند، در این سامانه نیز به صورت دقیق‌تر همه درخواست‌ها بدون دخالت نیروی انسانی، رمزنگاری شده و امکان مشاهده رقم‌های پیشنهادی وجود ندارد.

وی افزود: بر این اساس مناقصه‌گر با اطمینان کامل رقم پیشنهادی خود را به صورت محرمانه در سامانه ثبت خواهد کرد و اسناد مناقصه تنها در کمیسیون بازگشایی و تنها توسط خود دستگاه قابل رمز گشایی و مشاهده خواهد بود. بنابراین، اگر در محیط فیزیکی مناقصه از هراس افشای قیمت، ارسال اسناد را به زمان های انتهایی موکول میشد، اما در سامانه چنین هراسی وجود ندارد.

وی در ادامه اظهار داشت: همچنین امضای دیجیتال از دیگر مزایای استفاده از سامانه است. به این معنا که مشخص است، هر کسی چه کاری را و در چه زمانی انجام داده و این سامانه احراز هویت و انکارناپذیری را پیاده سازی کرده است و تمام روند کار را ثبت می کند. عبیات اظهار داشت : این سامانه مانند یک ویترین شفاف است که هر زمان  شخص اراده کند می‌تواند اطلاعات لازم پیرامون معاملات و مناقصات و همچنین شرایط انجام آن را ببیند و همچنین پاسخگوی مسائل مربوط به خود باشد و در پایان این مراسم یک مناقصه به صورت نمادین به ثبت رسید.

۵/۵ - (۳ امتیاز)
بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

نظر
نام
ایمیل
وبسایت