سال ها خدمت در زمینه تولید سامانه های تحت وب و اپلیکیشن های موبایل باعث شده است تا تیم اندیشه پرداز یکی از قوی ترین و تخصصی ترین شرکت های حوزه فناوری اطلاعات محسوب شود. اطمینان مشتریان بزرگ در سطح کشور افتخار این مجموعه بوده و جهت حفظ این سرمایه ارزشمند هر روز در تلاش برای بهبود خدمات و کیفیت محصولات می باشیم.

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان کارگر شمالی، خیابان صدوقی، پلاک 47، ساختمان اندیشه پرداز

تلفن: 66946022 (021)

ایمیل: info@andishehpardaz.ir

سال نو مبارک! فعال تر از همیشه در کنارتان هستیم

سال نو با سامانه درگاه

سال نو مبارک! فعال تر از همیشه در کنارتان هستیم

در طی سال های گذشته در اندیشه پرداز مجدانه سعی بر آن بوده تا با مطالعه، تحقیق ، تحلیل و کسب تجربه از نیازهای کاربران در فرایندهای امور معاملات همچون چالش های مدیریت برگزاری مناقصات، پیچیدگی های رسیدگی به امور هر پروژه و قراردادهای مرتبط به آن، تشخیص نیازهای مرتبط به تامین کنندگان و پیمانکاران  و لزوم توجه به روندهای متعدد و مشکلات مربوط به امور حقوقی و املاک، بتوانیم گامی مصمم تر در جهت تولید و به روز رسانی یک سیستم مفید و کارا برای تمامی کسانی که به پیشرفت و آینده ی کسب و کار خود اهمیت بسیاری قائلند برداشته باشیم.

بر همین اساس ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید و بهار طبیعت اندیشه پرداز با هدف حفظ کیفیت محصولات و نرم افزارهای خود و با پیش بینی نیازهای روز مشتریان فعال تر از همیشه به ارائه خدمات بهتر می پردازد.

هم چنین با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم اقدام به رفت و آمد کمتر کارمندان در سازمان ها و شرکت ها، از آنجا که سیستم یکپارچه درگاه تحت وب طراحی و تولید گردیده  امکان دورکاری کارمندان با نرم افزار نیز فراهم است.

بدین ترتیب کاربران گرامی می توانند از هرجا که مایل باشند تنها با فراهم نمودن بستر اینترنت و یک مرورگر به سامانه وصل شده و با آن کار نمایند.

امتیاز دهید
بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

نظر
نام
ایمیل
وبسایت