سال ها خدمت در زمینه تولید سامانه های تحت وب و اپلیکیشن های موبایل باعث شده است تا تیم اندیشه پرداز یکی از قوی ترین و تخصصی ترین شرکت های حوزه فناوری اطلاعات محسوب شود. اطمینان مشتریان بزرگ در سطح کشور افتخار این مجموعه بوده و جهت حفظ این سرمایه ارزشمند هر روز در تلاش برای بهبود خدمات و کیفیت محصولات می باشیم.

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان کارگر شمالی، خیابان صدوقی، پلاک 47، ساختمان اندیشه پرداز

تلفن: 66946022 (021)

ایمیل: info@andishehpardaz.ir

استقرار سامانه یکپارچه درگاه در شرکت پتروشیمی پارس (سهامی عام)

استقرار سامانه یکپارچه درگاه در شرکت پتروشیمی پارس

استقرار سامانه یکپارچه درگاه در شرکت پتروشیمی پارس (سهامی عام)

شرکت پتروشیمی پارس” به منظور پایش تمامی فرایندهای مربوط به حوزه ی امور برگزاری مناقصات و معاملات، مدیریت پیمان و قراردادها، کنترل عملکرد پیمانکاران و هم چنین رسیدگی و کنترل دعاوی حقوقی و مستندسازی تمام اوراق قضایی، سامانه یکپارچه درگاه را انتخاب و عملیاتی نموده است.

شرکت پتروشیمی پارس (سهامی عام) در یک نگاه:

شرکت پتروشیمی پارس در  ۲ اسفند ماه ۱۳۷۷ تاسیس گشته و با ظرفیت اسمی سالیانه ۴ میلیون ۴۸۱ هزار تن محصولات پتروشیمیایی، شامل ۱میلیون ۶۰۰ هزار تن اتان، ۹۸۰ هزار تن پروپان، ۵۷۰ هزار تن بوتان، ۸۶ هزار تن گسولین، ۶۴۵ هزار تن اتیل بنزن، ۶۰۰ هزار تن استایرن منومر و ۱۴ هزار تن مخلوط بنزن و تولوئن، بزرگترین واحد استحصال اتان کشور، یکی از بزرگترین صادر کننده گان LPG خاورمیانه، تنها تولید کننده و تامین کننده استایرن منومر داخل و یکی از بزرگترین صادر کننده های این محصول در دنیا می باشد.

این اقدام در راستای تسهیل و تسریع برگزاری فرایندهای معاملات و ایجاد بانک جامع اطلاعاتی قراردادها و کنترل و رسیدگی به تمامی بخش های قرارداد (از جمله صورت وضعیت، متمم ها و الحاقیه های قرارداد، اعتبارات و بودجه، تغییر مقادیر مابه التفاوت و تعدیل ها، مبالغ مشروط در قرارداد، تاخیرات و تعلیق ها، تحویل یا فسخ پیمان و …) در شرکت پتروشیمی پارس انجام گرفت.

وجود تقویم کاری هوشمند، ثبت و مدیریت کمیسیون ها، تولید خودکار انواع مکاتبات و مستندات، امکان فروش الکترونیکی اسناد، فیلدساز، فرایندساز و گزارش ساز حرفه ای تنها بخش از ویژگی هایی است که مدیران شرکت پتروشیمی پارس را مجاب به انتخاب نرم افزار مدیریت قراردادهای درگاه نموده است.

این سامانه با استفاده از زیر ساخت وب سرویس، امکان اتصال به انواع سامانه های مرتبط از جمله سیستم های مالی، اتوماسیون مکاتبات، سامانه های کنترل پروژه و سایر سیستم های پر کاربرد نظیر پست الکترونیک، پیامک و فکس را دارا می باشد.

پیشنهاد می کنیم برای مشاهده ی تمامی ویژگی ها و امکانات، بر روی لینک نرم افزار مدیریت قراردادها کلیک نمایید.

قبل از اقدام به خرید نرم افزار مدیریت قراردادها، اجازه دهید در یک جلسه حضوری و یا غیرحضوری به صورت رایگان به شما نشان دهیم نرم افزار مدیریت قراردادهای درگاه چگونه سبب افزایش کارایی و کاهش هزینه‌ها در سازمان شما خواهد شد. درخواست دمو

امتیاز دهید
بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

نظر
نام
ایمیل
وبسایت