سال ها خدمت در زمینه تولید سامانه های تحت وب و اپلیکیشن های موبایل باعث شده است تا تیم اندیشه پرداز یکی از قوی ترین و تخصصی ترین شرکت های حوزه فناوری اطلاعات محسوب شود. اطمینان مشتریان بزرگ در سطح کشور افتخار این مجموعه بوده و جهت حفظ این سرمایه ارزشمند هر روز در تلاش برای بهبود خدمات و کیفیت محصولات می باشیم.

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان کارگر شمالی، خیابان صدوقی، پلاک 47، ساختمان اندیشه پرداز

تلفن: 66946022 (021)

ایمیل: info@andishehpardaz.ir

همراه اول در لیست مشتریان اندیشه پرداز قرار گرفت

همراه اول در لیست مشتریان اندیشه پرداز قرار گرفت

همراه اول در لیست مشتریان اندیشه پرداز قرار گرفت

همراه اول” به منظور پایش تمامی فرایندهای مربوط به حوزه ی امور برگزاری مناقصات و معاملات، مدیریت پیمان و قراردادها، کنترل عملکرد پیمانکاران و هم چنین رسیدگی و کنترل دعاوی حقوقی و مستندسازی تمام اوراق قضایی، سامانه یکپارچه درگاه را انتخاب و عملیاتی نموده است.

همراه اول در یک نگاه

نخستین مرحله از راه اندازی فناوری تلفن همراه در سال ۷۳ با ظرفیت سازی برای ۹۲۰۰ شماره در شهر تهران با مسؤولیت امور ارتباطات سیار شرکت مخابرات ایران آغاز شد. در ۱۹مردادماه همان سال با واگذاری ۴ سیم کارت به نهاد ریاست جمهوری، برای اولین بار عرضه رسمی سیم کارت در ایران آغاز شد.

هیئت وزیـــران درجلسه مـورخ ۸۳/۰۵/۱۴ بنا بــه پیشنهــاد شماره ۱۳۸۹۷/۱۰۰ مورخ ۸۳/۰۵/۱۴ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و به استناد مواد ۲و۴ قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران – مصوب 1379 و مصوبه شماره 1901/76016 مورخ 82/04/24 شورای عالی اداری در اجرای بند ب ماده 1 قانون مذكور – با تجدید سازمان و تغییر نام و اصلاح اساسنامه مركز سنجش از دور ایران به شركت ارتباطات سیار ایران، اساسنامه شركت را با سرمایه 2000میلیارد ریال تصویب نمود و کلیه وظایف امور ارتباطات سیار شرکت مخابرات ایران به شرکت ارتباطات سیار ایران واگذار شد. همچنین در سال 89 پس از خصوصی شدن شرکت مخابرات ایران، این شرکت از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل شد.

این اقدام در راستای تسهیل و تسریع برگزاری فرایندهای معاملات و ایجاد بانک جامع اطلاعاتی قراردادها و کنترل و رسیدگی به تمامی بخش های قرارداد (از جمله صورت وضعیت، متمم ها و الحاقیه های قرارداد، اعتبارات و بودجه، تغییر مقادیر مابه التفاوت و تعدیل ها، مبالغ مشروط در قرارداد، تاخیرات و تعلیق ها، تحویل یا فسخ پیمان و …) در شرکت همراه اول انجام گرفت.

وجود تقویم کاری هوشمند، ثبت و مدیریت کمیسیون ها، تولید خودکار انواع مکاتبات و مستندات، امکان فروش الکترونیکی اسناد، فیلدساز، فرایندساز و گزارش ساز حرفه ای تنها بخش از ویژگی هایی است که مدیران همراه اول را مجاب به انتخاب سامانه درگاه نموده است.

این سامانه با استفاده از زیر ساخت وب سرویس، امکان اتصال به انواع سامانه های مرتبط از جمله سیستم های مالی، اتوماسیون مکاتبات، سامانه های کنترل پروژه و سایر سیستم های پر کاربرد نظیر پست الکترونیک، پیامک و فکس را دارا می باشد.

پیشنهاد می کنیم برای مشاهده ی تمامی ویژگی ها و امکانات، بر روی لینک سامانه درگاه کلیک نمایید.

قبل از اقدام به خرید نرم افزار مدیریت قراردادها، اجازه دهید در یک جلسه حضوری و یا غیرحضوری به صورت رایگان به شما نشان دهیم نرم افزار مدیریت قراردادهای درگاه چگونه سبب افزایش کارایی و کاهش هزینه‌ها در سازمان شما خواهد شد. درخواست دمو

امتیاز دهید
بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

نظر
نام
ایمیل
وبسایت