سال ها خدمت در زمینه تولید سامانه های تحت وب و اپلیکیشن های موبایل باعث شده است تا تیم اندیشه پرداز یکی از قوی ترین و تخصصی ترین شرکت های حوزه فناوری اطلاعات محسوب شود. اطمینان مشتریان بزرگ در سطح کشور افتخار این مجموعه بوده و جهت حفظ این سرمایه ارزشمند هر روز در تلاش برای بهبود خدمات و کیفیت محصولات می باشیم.

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان کارگر شمالی، خیابان صدوقی، پلاک 47، ساختمان اندیشه پرداز

تلفن: 66946022 (021)

ایمیل: info@andishehpardaz.ir

حد نصاب معاملات ۹۹ تعیین شد

حد نصاب معاملات 99

حد نصاب معاملات ۹۹ تعیین شد

با توجه به اینکه حد نصاب معاملات سال ۱۴۰۰ نیز به تصویب هیئت وزیران درآمده است پیشنهاد می کنیم علاوه بر مطلب زیر، مطلب  حد نصاب معاملات ۱۴۰۰  را نیز مطالعه بفرمایید.

حد نصاب معاملات ۹۹ موضوع ماده (۳) قانون برگزاری مناقصات (تصویبنامه شماره ۹۸۵۳/ت۵۷۶۰۷ مورخ ۱۳۹۹/۲/۷ هیئت وزیران)

مبلغ حد نصاب معاملات کوچک و متوسط و بزرگ در سال ۹۹ به شرح ذیل مشخص شد.

هیئت وزیران در جلسه ۱۳۹۹/۲/۳ به پیشنهاد وزارت امور اقتصادی و دارایی و به استناد تبصره (۱) ماده (۳) قانون برگزاری مناقصات -مصوب ۱۳۸۳- و ماده (۴۲) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (۲) -مصوب ۱۳۹۳- تصویب کرد:

الف- نصاب معاملات موضوع ماده (۳) قانون برگزاری مناقصات -مصوب ۱۳۸۳-  در سال ۱۳۹۹ (۹۹) به شرح زیر تعیین می‌شود:

۱- معاملات کوچک:  معاملاتی که مبلغ معامله تا سقف مبلغ چهارصد و پنجاه میلیون (۴۵۰،۰۰۰،۰۰۰) ریال باشد.

۲- معاملات متوسط: معاملاتی که مبلغ معامله بیشتر از سقف معاملات کوچک بوده و از مبلغ ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون  (4،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰)ریال تجاوز نکند.

۳- معاملات بزرگ: معاملاتی که مبلغ برآورد اولیه آنها بیش از مبلغ چهار میلیارد و پانصد میلیون (۴،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰) ریال باشد.

ب- نصاب معاملات موضوع بند (الف) به موجب ماده (۴۲) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (۲) -مصوب ۱۳۹۳- به مواردی که معامله به صورت مزایده انجام می‌شود، تسری می‌یابد.

توجه : ۵ درصد معاملات کوچک جهت استفاده درسامانه معاملات فصلی سازمان امور مالیاتی در سال ۱۳۹۹ (۹۹) مبلغ ‭۲۲,۵۰۰,۰۰۰‬ ریال میباشد.

متن کامل مصوبه شماره ۹۸۵۳ / ت ۵۷۶۰۷ هـ هیئت وزیران در تاریخ ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ در خصوص تعیین حد نصاب معاملات کوچک و متوسط و بزرگ قابل اجرا در سال ۹۹

حد نصاب معاملات 99

تبصره های ماده ۳ قانون برگزاری مناقصات:

تبصره ۱ ـ وزارت امور اقتصادی و دارایی مکلف است در ابتدای هر سال (به عنوان مثال ابتدای سال ۹۹ )  نصاب معاملات  کوچک را براساس شاخص بهای کالاها و خدمات اعلام شده توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران،جهت تصویب به هیأت وزیران پیشنهاد نماید.

تبصره ۲ ـ مبلغ نصاب برای معاملات کوچک و متوسط در سال ۹۹ مبلغ مورد معامله و در معاملات عمده مبلغ برآوردی واجد متقاضی معامله می‌باشد.

تبصره ۳ ـ مبلغ یا برآورد معاملات مشمول هر یک از نصب‌های فوق نباید با تفکیک اقلامی که به‌طور متعارف یک مجموعه واحد تلقی می‌شوند به نصاب پایین‌تر برده شود.

۵/۵ - (۷ امتیاز)
بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

نظر
نام
ایمیل
وبسایت