سال ها خدمت در زمینه تولید سامانه های تحت وب و اپلیکیشن های موبایل باعث شده است تا تیم اندیشه پرداز یکی از قوی ترین و تخصصی ترین شرکت های حوزه فناوری اطلاعات محسوب شود. اطمینان مشتریان بزرگ در سطح کشور افتخار این مجموعه بوده و جهت حفظ این سرمایه ارزشمند هر روز در تلاش برای بهبود خدمات و کیفیت محصولات می باشیم.

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان کارگر شمالی، خیابان صدوقی، پلاک 47، ساختمان اندیشه پرداز

تلفن: 66946022 (021)

ایمیل: info@andishehpardaz.ir

استقرار نرم افزار مدیریت معاملات و قراردادهای درگاه در شرکت آلومینیوم ایران

بنر شرکت آلومینیوم ایران

استقرار نرم افزار مدیریت معاملات و قراردادهای درگاه در شرکت آلومینیوم ایران

شرکت آلومینیوم ایران در نظر دارد تا با پیاده سازی “نرم افزار مدیریت قراردادها و معاملات درگاه” با هدف مکانیزه سازی و اتوماسیون تمامی فرایندهای مربوط به حوزه امور پیمان و قراردادها، امکان مدیریت تمامی فرایندهای معاملات شامل مناقصه، استعلام، ترک تشریفات، واگذاری و … را برای کاربران خود فراهم نماید.

شرکت آلومینیوم ایران در یک نگاه:

ايرالكو به عنوان اولين توليد كننده شمش هاي آلومينيوم در ايران ، در زميني به مساحت ۲۳۲هكتار در كيلومتر ۵ جاده اراك تهران واقع گرديده است. موضوع تأسيس كارخانه ايرالكو در سال ۱۳۴۶ به تصويب هيأت دولت رسيد و اقدامات مربوط به نصب تأسيسات و ساختمان از سال ۱۳۴۷آغاز گرديد و در سال ۱۳۵۱ با دو خط توليد و ظرفيت ۴۵۰۰۰ تن در سال مورد بهره برداري قرار گرفت.

پس از پيروزي انقلاب اسلامي و افزودن سه خط ديگر به پروسه توليد ، ظرفيت توليد آلومينيوم اوليه به ۱۲۰۰۰۰تن در سال رسيد كه شامل انواع شمشها به صورت تي بار ، هزار پوندي ، آلياژهاي ريخته گري ، بيلت ، اسلب و… مي باشد. متعاقبا و به منظور رعايت مسائل زيست محيطي كلنگ احداث كارخانه توليد آلومينيوم با تكنولوژي ۲۰۰ كيلو آمپر در سال ۱۳۸۱ به زمين زده شد و در سال ۱۳۸۶ به بهره برداري رسيد .ظرفيت توليد شركت آلومينيوم ايران در حال حاضر و با احتساب خروج خطوط ۱ و ۲ كارگاه قديم به بیش از ۱۸۰۰۰۰ تن در سال رسیده است .حدودا ۱۱۰۰۰ كارخانه و كارگاه با بيش از ۲۵۰۰۰۰ نفر در صنايع وابسته به آلومينيوم اشتغال دارند.

در نرم افزار مدیریت معاملات درگاه نیازهای شرکت آلومینیوم ایران به صورت مناقصه یا خرید اموال اعلام می شود و در آن سو شرکت ها یا پیمانکاران می توانند به صورت تماماَ آنلاین در چرخه کامل ثبت نام، ارزیابی، ارسال مدارک، بازگشایی پاکات مناقصه، اعلام برندگان و پیشرفت طرح های در دست اجرا حضور یابند.

علاوه بر مدیریت معاملات، مناقصات، تشکیل بانک جامع اطلاعاتی و کنترل عملکرد تامین کنندگان و پیمانکاران در نرم افزار مدیریت قراردادها نیز، امکان ثبت قراردادها و کنترل کلیه امور مربوط به قرارداد نظیر صورت وضعیت، تاخیرها و تعلیق ها، تعدیل و …. در این سیستم صورت می گسرد.

وجود تقویم کاری هوشمند، ثبت و مدیریت کمیسیون ها، تولید خودکار انواع مکاتبات و مستندات، امکان فروش الکترونیکی اسناد، فیلدساز، فرایندساز و گزارش ساز حرفه ای تنها بخش از ویژگی هایی است که مدیران شرکت پتروشیمی پارس را مجاب به سامانه درگاه نموده است.

این سامانه با استفاده از زیر ساخت وب سرویس، امکان اتصال به انواع سامانه های مرتبط از جمله سیستم های مالی، اتوماسیون مکاتبات، سامانه های کنترل پروژه و سایر سیستم های پر کاربرد نظیر پست الکترونیک، پیامک و فکس را دارا می باشد.

پیشنهاد می کنیم برای مشاهده ی تمامی ویژگی ها و امکانات، بر روی لینک “معرفی سامانه درگاه” کلیک نمایید.

۵/۵ - (۲ امتیاز)
بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

نظر
نام
ایمیل
وبسایت