سال ها خدمت در زمینه تولید سامانه های تحت وب و اپلیکیشن های موبایل باعث شده است تا تیم اندیشه پرداز یکی از قوی ترین و تخصصی ترین شرکت های حوزه فناوری اطلاعات محسوب شود. اطمینان مشتریان بزرگ در سطح کشور افتخار این مجموعه بوده و جهت حفظ این سرمایه ارزشمند هر روز در تلاش برای بهبود خدمات و کیفیت محصولات می باشیم.

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان کارگر شمالی، خیابان صدوقی، پلاک 47، ساختمان اندیشه پرداز

تلفن: 66946022 (021)

ایمیل: info@andishehpardaz.ir

برگزاری جلسات آموزشی سامانه درگاه در هولدینگ شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی

برگزاری جلسات آموزشی سامانه درگاه در هولدینگ شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی

برگزاری جلسات آموزشی سامانه درگاه در هولدینگ شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی

پنج جلسه آموزش نرم افزار مدیریت معاملات درگاه در هولدینگ شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی برگزار شد.

این دوره آموزشی سی ساعته در قالب پنج جلسه به صورت کارگاه عملی و به منظور پیاده سازی و توسعه یک نمونه از فرایندهای عملیاتی سازمان که مراحل تحلیل و طراحی آن با مشارکت تیم فنی و مدیریت اندیشه پردازصورت پذیرفته بود، برگزار شد و طی آن به رؤسا، کارمندان و کارپردازان شرکت سدادفام نیشکر روند کلی سیستم و نحوه کار با آن، آموزش داده شد.

آشنایی با کلیات شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی

به سبب نياز كشور به شكر و جلوگيري از واردات آن، در سال 1362 شوراي شكر تشكيل و طي مطالعاتي كه از سال 1363 تا 1365 توسط صندوق مطالعات شكر صورت گرفت، ضرورت تاسيس شركت توسعه نيشكر و صنايع جانبي به تصويب مجلس رسيد و اين شركت در سال 1369 تاسيس شد و اجراي طرح مطالعاتي مذكور را بر عهده گرفت.
بند (هـ) تبصره 29 قانون برنامه اول ، وزارت كشاورزي (وقت) را مكلف كرد تا به منظور خودكفايي در تامين شكر مورد نياز كشور به ايجاد 7 واحد كشت و صنعت نيشكري به وسعت 84 هزار هكتار خالص كشت نيشكر و احداث كارخانجات شكر، تصفيه شكر، خوراك دام، تخته صنعتي (MDF)، كاغذ و كارخانجات بيوتكنولوژي مورد نياز كشور از قبيل خمير مايه و الكل با ظرفيت مناسب اقدام كند.
در حال حاضر تمام کشت و صنعت های شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی تولید الکل، خمیرمایه، MDF و خوراک دام در ظرفیت های تعریف شده و راه اندازی شده اند.

شركت سداد فام نيشكر  نیز به صورت شركت سهامي خاص براي مدت نامحدود تاسيس شده که اين شركت يكي از شركتهاي تابعه شركت توسعه نيشكر و صنايع جانبي مي باشد .
فعاليت شركت سدادفام نیشکر عبارت است از: انجام كليه امور خدماتی مانند مدیریت بیمه پرسنل شرکت، مدیریت هتل نیشکر، مدیریت زائرسرا مستقر در شهر مشهد مقدس جهت خانواده های کارکنان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، مدیریت رستوران نیم روزی پرسنل، مدیریت سفره خانه، مدیریت بر امور ورزش که شامل استخر سرپوشیده، سالن ورزشی چندمنظوره، باشگاه بدنسازی و زمین چمن فوتبال می باشد.

در این جلسات ابتدا نرم افزار مدیریت معاملات درگاه به رؤسا، مدیران قراردادها و امورحقوقی معرفی شد و در ادامه پس از استقرار سامانه درگاه، حاضرین در جلسه به بررسی نحوه برگزاری معاملات (نظیر مناقصه، مزایده، استعلام و …) ، چگونگی کنترل قراردادها و در کل به آموزش بخش های مختلف سیستم ، از قبیل تولید مستندات، آرشیو الکترونیک، نحوه گزارش گیری از سیستم و … پرداختند.

سامانه مدیریت معاملات یکپارچه درگاه ابزاری است جهت مدیریت هر چه آسان تر برگزاری مناقصات و مزایدات، کنترل  و ثبت قراردادها، مدیریت تامین کنندگان و دعاوی حقوقی که همه در یک مکان برای سهولت و افزایش میزان کارایی کارمندان سازمان ها فراهم گردیده است.

برخی از موارد مطرح شده در این جلسات آموزشی:

  • توضیح در رابطه با چگونگی مدیریت الکترونیکی کلیه فرایندهای معاملاتی نظیر: ثبت درخواست اولیه برگزاری مناقصه، مزایده، استعلام و … به صورت آنلاین
  • نحوه فروش الکترونیک اسناد به پیمانکار بدون نیاز به مراجعه حضوری شخص پیمانکار
  • نحوه برگزاری ارزیابی های آنلاین
  • نحوه بررسی و امتیاز دهی به پیمانکاران به صورت آنلاین
  • چگونگی دریافت پیشنهاد قیمت مناقصات، مزایدات، خرید و فرایند بازگشایی پاکات مناقصه به صورت الکترونیکی (استعلام آنلاین قیمت “راهکار ویژه بخش خصوصی”)
  • توضیح در رابطه با نحوه مدیریت کلیه امور مرتبط با پروژه ها و قرارداد های منعقد شده
  • نحوه تولید خودکار انواع مکاتبات اداری و صورت جلسات که به صورت پیش نویس
  • چگونگی آرشیو الکترونیک و ثبت اسناد قرارداد در سامانه
  • توضیح نحوه گزارش گیری از تمام اطلاعات موجود در سامانه و روند عملکرد پیمانکاران
۵/۵ - (۱ امتیاز)
بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

نظر
نام
ایمیل
وبسایت